חיפוש באינדקס עסקים

שפתיים מלאות וחושניות – L’ORÉAL PARIS

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 יולי 2009

 

L’ORÉAL PARIS משיקה את COLLAGEN DOUBLE FILLER LIPS קרם דו שלבי המסייע בהחלקה שפתיים מלאות וחושניות - L’ORÉAL PARISומילוי השפתיים עם מרכיב הקולגן, למראה שפתיים מלאות, מעוצבות ורעננות יותר.
אזור השפתיים מאופיין בעור דק יחסית, ולכן מסגיר את הגיל האמיתי. זהו אזור המאופיין בריבוי של סימני הבעה, מצוי בתנועה מתמדת ונחשב לאחד האזורים הרגישים ביותר לתהליך ההזדקנות. עם הגיל, מתאר השפתיים הופך ברור פחות, קמטים מופיעים והשפתיים הופכות דקות יותר.
בהשראת טכניקות דרמטולוגיות מתקדמות לטיפול בקמטים, פיתחו מעבדות L’ORÉAL PARIS את קולגן דאבל פילר לשפתיים, קרם דו-שלבי המסייע בהחלקה ומילוי השפתיים.

  • שלב 1 – קרם המסייע בהחלקת הקמטים סביב השפתיים ועיצוב מתאר השפתיים.
    הפורמולה מכילה כדוריות קולגן אשר מתנפחות עד פי 9 מנפחן המקורי כאשר הן באות במגע עם הלחות הטבעית הקיימת בשכבה הקרנית (העליונה) של העור. תהליך זה מסייע להרחיב את נפח מבנה העור וממלא את הקמטים מבפנים.
  • שלב 2 – קרם מילוי לשפתיים המכיל חומצה היאלורונית המסייעת בהשבת הנפח לשפתיים.
    חומצה היאלורונית הינה מולקולת סוכר, הנמצאת גם בדרמיס וגם באפידרמיס, תפקידה ללכוד מים, כדי לייצר ג’ל מימי בכל שכבות העור. מדובר ברכיב הקיים בעור באופן טבעי, ולו תפקיד חשוב בשמירה על הנפח והמבנה של רקמות העור.

התוצאות הן מיידיות. הקמטים באזור השפתיים פחות נראים לעין, השפתיים מלוחכות ונראות מלאות יותר.שפתיים מלאות וחושניות - L’ORÉAL PARIS יום אחר יום, סביבת השפתיים מעוצבת מחדש והשפתיים נראות צעירות יותר.
מחקרים קליניים מראים כי חלבון הקולגן מהווה כ-70% מן המסה של הדרמיס – השכבה האמצעית של העור. לקולגן חשיבות גדולה במבנה ותפקוד תקינים של העור. עם הגיל וכתוצאה מהשפעת גורמים סביבתיים מזיקים (שמש, עישון וכיו"ב), כמות ואיכות הקולגן בעור יורדים באופן משמעותי, ולכך יש השפעה ישירה על הופעת סימני גיל על עור הפנים: קמטים וקמטוטים מתחילים להופיע, הלחיים, הרקות והצוואר שוקעים, תווים מסוימים כבר פחות ברורים וגוון עור הפנים הופך דהוי ועייף. אזור השפתיים, המאופיין בעור דק ורגיש במיוחד, הינו אחד האזורים הראשונים שבו הירידה בכמות ואיכות הקולגן באים לידי ביטוי.
תכולה: 10 מ"ל (5 מ"ל בכל צד).
מחיר לצרכן: 169.99 ש"ח לפני הנחה.
ביולי 2009 כל מוצרי סדרת קולגן יימכרו ב-89.99 ש"ח.

 



עמוד זה נצפה: 383 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור