חיפוש באינדקס עסקים

אסתי לאודר – קרם עיניים חדשני

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 פברואר 2009

 

העור הסובב את אזור העיניים הינו דקיק, עדין ופגיע במיוחד. לכן, סימני גיל מופיעים בו בטרם הם מופיעים באזוריםאסתי לאודר - קרם עיניים חדשני אחרים על פנינו. יתרה מכך, העור הסובב את העיניים הינו רגיש לגירויים רבים, גורם המצריך טיפול ייחודי לשמירה על העור והאטת תהליך הופעת סימני הגיל העשויים לגרום לעור באזור העיניים להראות עייף, נפוח וקווי.
מולקולת הנעורים הייחודית מבית אסתי לאודר רותמת את מדע ה- Sirtuins להארכת מראה העור הצעיר באזור העיניים. תגליות מהפכניות בתחום מחקר ה- Sirtuins (גנים לאריכות חיים), הוכיחו כי גנים אלו מסייעים בוויסות מחזור חיי התאים. הודות לתגליות אלו, אסתי לאודר פתחה את מולקולת הנעורים המהפכנית Resveretrate אשר בבדיקות מעבדה הוכיחה כמכפילה את מחזור חיי תאי העור.
מולקולת Resveretrate, שולבה לראשונה בקרם Re-Nutriv Ultimate Youth Crème מבית אסתי לאודר, המעניק לעור מבנה יציב הודות למולקולת Reservatrol נוגדת החמצון, המאריכה את מחזור חיי תאי העור וכך מעניקה מראה עור צעיר.
מולקולת נעורים זו מהווה פריצת דרך משמעותית. יוקרתית, עמידה, מרוכזת, החודרת לשכבות העור בשיטה הביו מימטית. טכנולוגיה חדשנית זו המשווקת לראשונה, משלבת מרכיבים נדירים ויוקרתיים אשר יחדיו יוצרים את Re-Nutriv Ultimate Youth Eye Crème, קרם אשר טומן בחובו את העוצמה לשמר את נעורי העור הסובב את איזור העיניים.
קרם עיניים אוורירי, לח ועשיר זה של אסתי לאודר יסייע בשלוש דרכים שונות להארכת מראה העור הצעיר, בחוויה ייחודית אותה מציעה סדרת Re-Nutriv:

  • הארכת חיוניות וברק הנעורים: העור הסובב את אזור העיניים נראה בוהק, רענן ומלא חיים, הודות לזוהרםאסתי לאודר - קרם עיניים חדשני של פניני הים הדרומי, מיקה וסיליקה. במרוצת הזמן, מרכיבים עתירי אנרגיה, כדוגמת קראטין, מעניקים לעור אנרגיה רבה המאפשרת לו לפעול כאילו היה בשיא נעוריו.
  • שימור מרקם ורכות העור הצעיר: הקווים העמוקים וסימני הגיל נעלמים הודות להידרציה עמוקה של העור הסובב את העיניים באמצעות נתרן הילורוני, טרהלוז ושמן נבטי קמלינה. תמצית שמן זית משחזרת את מחסום הלחות הטבעי של העור, המגביר את יכולת שימור הלחות בעור.
  • יצירת בהירות וגוון עור צעיר: במרוצת הזמן, העיגולים הכהים מתבהרים הודות לשילוב של אצות אדומות וחומות, סרמידים וליפידים כגון כולסטרול המסייעים בשחזור צפיפות העור. נפיחות העור יורדת הודות לנוגדי גירוי כדוגמת קפאין וקולואיד זהוב, כמו גם צורה חזקה של נוגדי חמצון ונוגדי גירוי המצויים בתערובת Micro-Nutrient Berry Blend (תערובת מיקרו גרגרים מזינים) היוקרתית.
כתבות קוסמטיקה וטיפוח אחרונות
הבושם החדש של כריסטינה אגילרה הבושם החדש של כריסטינה אגילרה רק אהבה תנצח רק אהבה תנצח
בראש – פורטל יופי ישראלי 



עמוד זה נצפה: 599 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור