חיפוש באינדקס עסקים

בשמי קיץ – הניחוחות של העונה החמה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 יוני 2009

 

מותגי הבישום השונים מציגים לכבוד העונה החמה מגוון ניחוחות קיץ אווריריים וקלילים. בניגוד לעונת החורף בה הניחוחות השולטים הם בעלי אופי שולט וכבד משהו, הניחוחות המובילים בעונת הקיץ הם קלילים יותר ובעלי אווירה משוחררת ונטולת כבדות.

  • LANVIN
    כשאלגנטיות טהורה מהווה קו מנחה וברור, הניחוח של LANVIN L’HOMME SPORT מטפטף לעולםLANVIN L’HOMME SPORT את החזון והתוכן של הגבריות החיה והנושמת. הניחוח מתאפיין במרכיבים המנוגדים ומשלימים זה את זה, לסינרגיה היוצרת הילה של תחכום גברי. התערובת העדינה והאיזון המושלם של חומרי גלם טריים, המהווים סמל מובהק של גבריות אלגנטית, מבטאת באופן מושלם את הדואליות המודרנית בגבר של LANVIN L’HOMME SPORT.
    המעצב הראשי של בית LANVIN, אלבר אלבז, (אחד השמות הלוהטים ביותר בזירת האופנה של ימינו הוא יליד קזבלנקה אשר גדל בישראל, שירת בצבא וסיים את לימודי עיצוב האופנה בשנקר. בשנת 2007 אלבז נבחר לאחד מ-100 האנשים המשפיעים בעולם, על פי גיליון מגזין "TIME" היוקרתי) בחר בספורטאי רפאל נדאל, הטניסאי הספרדי המדורג במקום ה-1 בעולם, להוביל את קמפיין הניחוח החדש מבית האופנה היוקרתי
    מחיר: 100 מ"ל – 431 ש"ח.
             50 מ"ל – 305 ש"ח
    להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ובחנויות הקוסמטיקה המובחרות.
     
  • BURBERRY
    BURBERRY, מותג האופנה הבריטי היוקרתי השיק בשנת 2008 ניחוח שהרעיד את עולם הבישום: THE BEAT. באמצעות ניחוח כובש וקמפיין סנסציוני ועוצר נשימה, אותו הובילה הדוגמנית אגנס דין – אחתBURBERRY - THE BEAT מעשרת הדוגמניות המצליחות בעולם. הניחוח סחף מיליוני נשים צעירות באירופה, ארה"ב, יפן וגם פה בישראל. הקמפיין, בכיכובה של אגנס דין, סימן את הרוח החדשה הנושבת בבית BURBERRY המתאים עצמו לדור החדש של צעירי לונדון- צעיר, רענן, מלא שיק וסטייל, אך עם זו מחובר למסורת ולמורשת הבריטית.
    כריסטופר ביילי מעצב העל והמנהל האומנותי של בית BURBERRY: "צעיר, מודרני, אנרגטי, כיפי, מלא מרץ, חיוני, עצמתי – כל אלה מבטאים את האופן, מצב הרוח,האווירה וההשראה של ההתלהבות אשר רצינו לעורר כשיצרנו את THE BEAT".
    לברברי ביט או דה טואלט ניחוח ירוק – פרחוני – פירותי, בעל תווים עכשוויים, מלאי חיים ומרץ. תערובת בלתי צפויה של ניגודים המדגישים את האישיות הייחודית  של האישה של ברברי ביט, ומעניקים לה פרשנות רעננה וקופצנית.
    מחיר: 100 מ"ל – 429 ש"ח
             50 מ"ל – 328 ש"ח
    להשיג ברשתות הפארם, רשת אפריל והמשביר לצרכן.
     
  • MARINA DE BOURBON
    הנסיכה מרינה דה בורבון משיקה ניחוח חדש לנשים, בהשראת הגן הקסום והמסתורי ביותר, עוד MARINA DE BOURBON - PARADISE LYS משחר הבריאה: גן עדן. PARADISE LYS הינו ניחוח אשר נרקח בהשראת גן העדן ופרח הLYS (שושן),המסמל אהבה עזה, ומלווה את מרינה דה בורבון כבר מהניחוח Eau De Lys. השושן הוא סמל בית המלוכה של צרפת ונחשב זה מאות בשנים לפרח המסמל אצילות מחד, ואהבה וחושניות מאידך. בדמיונה, מרינה דה בורבון רואה את גן העדן עשיר בצמחיה אקזוטית, ובאין סוף זנים ומינים של פירות, פרחים ובעלי חיים. בושם המקבל פרשנות אל תוך ניחוח מואר, בהיר ועליז. ניחוח שטוף שמש, בבקבוק קייצי ובאריזה פרחונית, עליזה וחלומית.
    ניחוח הבושם מורכב מניחוחות מנדרינה ואשכולית, המעניקות רעננות, מרץ ואנרגיה מתפרצת. במבוק ותפוח מעניקים לפטל במה נפלאה להשתלב בקינמון ובאפרסק בהרמוניה מושלמת. אלגנטיות נשית של ורד ושושן צחור משלימים בניצוח על הניחוח הנשי. שילוב של עץ ארז ואלמוג עם מושק ואמבר מעניקים לניחוח חמימות וחושניות בלתי מתפשרת.
    מחיר: 100 מ"ל – 489 ש"ח
             50 מ"ל – 358 ש"ח
    להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, פרפומריות ורשתות השיווק.
     
  • LOLITA LAMPICKA
    אמנית החושניות והפיתוי LOLITA LAMPICKA משיקה ניחוח חדש לנשים – FLEUR DE CORAIL,LOLITA LAMPICKA - FLEUR DE CORAIL ניחוח ימי חושני, הישר מעולמן המסתורי של בתולות הים. כשהעולם הנשי והמתעתע של בתולות הים נפתח בפניך, על סודותיהן הכמוסים, תשוקה עזה עולה מתוך זר חמניות פראי, ומלטפת בחום מענג. FLEUR DE CORAIL, הניחוח החדש לאשה מבית מעצבת העל הפריזאית LOLITA LAMPICKA, חוקר טריטוריה חדשה של חוש הריח, פרוע ואינטימי בנשימה אחת. זהו ניחוח פרובוקטיבי המשתעשע עם הרוח במטרה אחת – לחדור עמוק ככל האפשר אל תוך העור. ניחוח פרחוני, אוריינטלי ושמשי, FLEUR DE CORAIL מעניק חיבוק מן המעמקים בדמות ניחוח חושני, אך עם זאת אוורירי ועדין, המשלב את הרעננות הימית והחושניות הלוליטית-למפיקית הידועה. הארומה, מנושקת בשמש של לימון ובמתקתקות של פירות ופרחים אקזוטיים, כדוגמת פראנג’יפיני (יסמין אדום) וסחלב-וניל. אמבר, מאסק ותווים עציים מתמזגים יחדיו במערבולת לוהטת של חוש הריח, מתרגשים לחשוף את החושניות המהממת של עורנו.
    מחיר: 50 מ"ל – 443 ש"ח
    להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן.
     
  • גוון סטפאני – HARAJUKO
    הזמרת גוון סטפאני מביאה את אופנת הרחוב היפנית אל מדפי הבשמים ומשיקה אתHARAJUKO  – 5 דמויות מטריפות ומגניבות, אשר כל אחת מהן נושאת ניחוח ייחודי לה. כל דמות היא בובה שנוצרה בעבודת יד, מוקפדת ומעוצבת, בהשראת הצבעים, הצלילים, האהבה והנעורים של רובע HARAJUKO  בטוקיו. תכירו את : G, BABY, ANGEL, MUSIC ו- LOVE ותפנו להן מקום במדף הבשמים.גוון סטפאני - HARAJUKO
    HARAJUKU – מה זה? איך מבטאים זאת? מה משמעות המילה?
    ובכן הרג’וקו זו פנטזיה. הרג’וקו אלה צבעים, ניחוחות צלילים, רגשות, תשוקה אהבה, ילדותיות, נעורים ומלאכים. הרג’וקו הוא תופעה יחידה בעולם. זהו רובע הפנטזיות של הצעירים בטוקיו. כל אחד מעצב אופנה כל אחת דוגמנית. כל מי שרוצה הוא אלביס פרסלי וכל מי שרוצה היא רקדנית מפורסמת.  הכל מותר ברחובות הרג’וקו ובסופי השבוע האזור כולו מתמלא בקליידוסקופ של תנועה מוסיקה, טירוף חושים והרבה הרבה אהבה וסובלנות. הזמרת גוון סטפני  דוחפת כבר כמה שנים את אופנת הרחוב היפנית למיינסטרים העולמי. סטפני, סולנית נו דאוט לשעבר, ואייקון אופנתי בצמיחה מדהימה בהווה, התחילה את הרומן שלה עם הרחוב היפני כשביקרה בטוקיו לראשונה ב-1996. מאז, סטפני הפכה מכוכבת רוק למיסיונרית של שיק ומגניבות, הסוחבת לכל מקום את נערות ההרוג’וקו הפרטיות שלה – לאב, אנג’ל, מיוזיק ובייבי. בהשראתן היא השיקה  בשנת 2003 את ליין האופנה הראשון שלה, L.A.M.B, (ראשי התיבות של 4 נערות ההרג’וקו), המתמחה בסגנון אורבני מתוחכם עם נגיעות של היפ הופ. בעקבות ההצלחה המסחררת החליטה גוון לקחת את קריירת העיצוב שלה צעד נוסף קדימה ולהשיק את המותג החצוף יותר, Harajuku Lovers בשנת -2005. כיום סטפני מתפנה להשיק בעולם את קולקציית הבשמים של מותג ה-HARAJUKO 5 .
    ניחוחות, ארבעה מתוכם נושאים את שמות נערות ההרג’וקו -LOVE, BABY, ANGEL, MUSIC  וניחוח נוסף הנושא את האות הראשונה בשמה של גוון סטפני ונקרא G. כל ניחוח מיוצג ע"י דמות אחרת מבנות ההרג’וקו, בעלת קווי אישיות מובהקים ומאופיינים. בקבוק הבושם הוא למעשה בובה, עשויה בעבודת יד, של כל אחת מ-5 הדמויות. כל דמות עוצבה בסגנון ההרג’וקו, ומוקפדת בדמותה ובבגדיה עד לפרטים הקטנים ביותר. חמשת הניחוחות הם סמל  לנעורים, חיוניות, חדשנות ואופנתיות.
    מחיר: 30 מ"ל – 216 ש"ח
    להשיג במשביר לצרכן וניו פארם.

 



עמוד זה נצפה: 537 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור