חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לטיפוח ואיפור לקראת החורף

פורסם מאת: בתאריך: 19 נובמבר 2012

טיפים לטיפוח ואיפור לקראת החורףהחורף כבר עשה את הקאמבק שלו וכולנו נערכים מייד לסידור ארון הבגדים בהתאם. אבל חשוב לא פחות, לסדר גם את שידת מוצרי הטיפוח שלנו.

מוצרי האיפור והטיפוח שהשתמשנו בהם בקיץ כבר לא מתאימים. בחורף העור נוטה להתייבש עקב שימוש במחממים, תנורים ומזגנים, הלחות יורדת והעור הופך לפגיע ורגיש.

כיצד נתכונן? מנהלי ההדרכה של קליניק, אסתי לאודר, בובי בראון ומאק מסייעים בטיפים.

דפנה קינקס, מנהלת ההדרכה של קליניק, ממליצה בחורף לטפל בכתמי עור ופיגמנטציה שנוצרו במהלך הקיץ. טיפול כזה מתאים במיוחד לימים נטולי שמש.

דפנה ממליצה על שימוש בסדרת Even-Better של קליניק הכוללת קרם לחות המטשטש כתמים, סרום המפחית כתמים כהים ומשפר את בהירות העור וטיפול לכהויות מתחת לעיניים.

סדרה אחרת מומלצת לטיפול לקראת החורף היא סדרת Turnaround של קליניק– הסדרה לחידוש העור. הסדרה חושפת באופן מיידי עור זוהר, בהיר וחלק באמצעות תערובת מתקדמת של מרכיבי הסרה, הפועלת לחידוש, החלקה והבהרה של מראה העור.

על מנת לטפל בגוף אחרי החשיפה לשמש, לים ולכלור, מומלץ קרם גוף שהוא גם פילינג.

Turnaround Body Smoothing Cream הוא קרם גוף והסרה במוצר אחד שמעניק לעור יבש, קשה ומחוספס לחות רבה לתחושה רכה ומראה עור בריא יותר באופן מיידי.

כדי להיראות כאילו חזרתם מחופשה בקריביים גם במהלך החורף, ממליצה דפנה קינקס מקליניק על שימוש בסדרת המוצרים לשיזוף עצמי. ניתן להשתמש בתחליב לשיזוף עצמי לפנים או לגוף

שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של אסתי לאודר בישראל ממליצה על הצעדים הבאים:

מומלץ להחליף את מרקמי הקיץ הקלים, שברובם היו על בסיס מים או ג’ל, למרקם עשיר יותר על מנת להעניק הזנה ולחות לעור.

למשל: קרם לחות Resilience Lift Extreme, קרם למראה מוצק יותר, ממצק ומחליק את העור. מקנה לעור מראה מתוח יותר וזוהר, מלא אנרגיה ונעורים. מעניק את כל התועלות להן זקוק עור בוגר- מתיחה, זוהר ולחות.

אפשרות נוספת, היא לשלב מוצר תיקון (סרום) על מנת להגיע לתוצאה טובה יותר ואפקטיבית.
למשל סרום לתיקון נזקי העבר הנראים לעין, המסייע להתמודד עם ההשפעות המזיקות של הסביבה הנראות על העור. החורף הוא בדיוק הזמן הנכון לטפל בעור מכל ההשפעות הסביבתיות של הקיץ -כגון קרני השמש האולטרה סגולות, עשן וזיהום אוויר.

רובינו נוטות לנהל שגרת טיפוח בבוקר. שרון גוטליב ממליצה להוסיף לקראת החורף גם קרם לילה במרקם עשיר יותר. כידוע בלילה העור אינו חשוף לקרינה ורדיקאלים חופשיים וזה הזמן לטפל ולשקם. למי שמרגישה שהעור יבש מגורה ואדמדם, מומלץ להשתמש במוצרים בעלי מרקם עשיר ומפנק ושאינם ריאקציוניים. בנוסף, זה הזמן לטפל בעור באופן ממוקד יותר, טיפול בפיגמנטציה, פילינגים או מסכות.

החורף מביא איתו שינוי גם בדרכי האיפור שלנו ובמוצרים בהם אנו משתמשים.

שרון גוטליב מאסתי לאודר מסבירה כי העור בתקופת החורף מקבל גוון קריר ומעודן יותר, השמש כבר אינה חזקה ואגרסיבית ולכן, זה הזמן להתאים מחדש את גוון המייק- אפ בדרך כלל בחצי טון עד טון בהיר יותר מהגוון בו אנחנו משתמשות בקיץ. בנוסף, ניתן להשתמש במרקם עשיר יותר (מייק- אפ קרם ולא פודרה).

בחורף רצוי לאמץ מראה שהוא מט, ליצור קונטרסטים בפנים, לדוגמא, פנים בהירות עם עיניים מודגשות היטב. באופן כללי, טכניקת האיפור בנויה יותר ובעלת שלבים רבים יותר עם שימוש ב: איילנר, סומק פיסולי, גבה מעוצבת, שפתון מודגש וכו’.

הצבעים השולטים בחורף הקרוב יהיו שחור וזהב.
בצבעי השפתיים, האדום תמיד שולט אבל יצטרפו אליו גם גווני דובדבן, גווני סגול עד חציל, יין. עיניים בגוונים עמוקים יותר- סגול, אפור, כחול, ירוק בקבוק (צבעים על בסיס קר).

זוהר וולף, מאפר ומנהל חנות בובי בראון בישראל מעניק גם הוא טיפים משלו:

לחויות:
בחורף עור הפנים נוטה להיות יבש מאוד, לכן חשוב לטפל בקרמי לחות עשירים אשר מתאימים יותר לחורף. למשל Hydrating Face Cream
קרם לחות המתאים בעיקר לעור פנים יבש. לאחר השימוש העור מרגיש רך ומלא לחות לאורך כל היום.

מומלץ לשמור על השפתיים ולמרוח אותן בשפתון מטפח, שיגן עליהן מפני שינויי מזג האוויר, רוח ועוד.למשל: Lip Balm

איפור בחורף:
בחורף השיזוף של הקיץ נעלם וצבע העור נהיה בהיר יותר לכן אנחנו מחפשים פתרונות להשגת מראה עור שזוף בצורה טבעית.. על מנת לקבל מראה עור שזוף יותר ללא שימוש במשזפים מלאכותיים: ברונזר – Bronzing Powder
מתאים לכל אישה אשר רוצה לקבל מראה שזוף טבעית ללא צורך בחשיפה לקרני השמש המזיקות. יוצר מראה שזוף יותר וטבעי. להניח על האזורים אשר בהם השמש בדרך כלל פוגעת- תפוחי הלחיים, מצח, אף וסנטר.

נטע סקלי, סניור ארטיסט, מאקמעניקה אף היא טיפים לחורף הקרוב:

ההבדל העיקרי בין הקיץ לחורף שדורש מאיתנו התאמה עיקרית הוא העובדה שבחורף יבש יותר. מזה הכל מתחיל.
בחורף צריך יותר הזנה ומוצרים עם טקסטורה של קרם. בתחום הטיפוח – תחליב לחות הינו דק יותר מקרם לחות, ולכן מומלץ להשתמש בתחליב לחות בקיץ מאחר והוא מתאים יותר לאקלים חם, ובחורף להשתמש בקרם לחות שהוא מזין יותר. ממליצה להשתמש ב-COMPLETE COMFORT CREME שהוא קרם לחות עשיר, והוא ממש קרם "מנחם" שעוזר לעור בחורף.

כמו כן, אני ממליצה על המוצר FIX +, ספריי לחות מרענן שבעזרתו ניתן לשמור על לחות עור הפנים לאורך כל היום. FIX + אינו פוגם באיפור, ולכן מומלץ להסתובב איתו בתיק. ניתן לרכוש ספריי מוקטן בגודל של 30 מ"ל, וכך להזין את העור כל הזמן. שפתיים- השפתיים הינן סופר רגישות להייבשות. ממליצה לכל אחת להסתובב תמיד עם LIP CONDITIONER בתיק, מוצר חובה לחורף. ניתן לקנות את ה LIP-CONDITIONER של ריקי מרטין לקרן ויוה גלאם, קרן האיידס של מאק, ובכך גם להגן על השפתיים, וגם לתרום למלחמה במחלת האיידס.

עיניים – איזור העיניים הינו דק פי 10 מעור הפנים, לכן הוא שקוף יותר, עדין יותר, רואים את הורידים והינו רגיש יותר ליובש. אם בקיץ מדלגים על קרם העיניים, שווה בחורף להשקיע בלחות שמיועדת ספציפית לעיניים. ממליצה במיוחד על MINEARLIZE CHARGED WATER.

סרום לחות – את סרום הלחות מניחים על עור נקי לפני קרם. הסרום נותן אקסטרה הזנה שנשארת לכל היום.
ניקוי- מוצר ניקוי שמתאים לחורף הוא CLEANS OFF OIL, מנקה ומסיר איפור ומורכב משמנים הידרופיליים ומשמנים שמקורם בוטני. המוצר מופעל במים, כלומר כשהוא נוגע במים הוא הופך לתחליב, לא משאיר תחושה שומנית בעור ומזין מאוד את העור בלחות. ממליצה עליו בחורף מאחר והוא מזין יותר ממוצר ניקוי שהוא רק מים.
מייק אפ- גם במייק אפ מומלץ לבחור פורמולה שמיכלה יותר לחות. למשל: STUDIO-SCULPT או STUDIO MOUISTOR SPF 15 שהינו קליל יותר, מאחר והוא קרם לחות עם גוון.

באופן כללי: מומלץ להשתמש בחורף בכל המרקמים הקרמיים, למשל: סומק בקרם, ליפסטיק לחותי יותר וכד’..

 



עמוד זה נצפה: 497 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור