חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לטיפוח העור קיץ 2014

פורסם מאת: בתאריך: 29 אפריל 2014

הקיץ בפתח ואיתו הלחות והזיעה. חוה זינגבוים, חלוצת הקוסמטיקה הרפואית בישראל, מעניקה טיפים לשמירת טיפוח העור לקראת תקופת הקיץ החמה לצד תמונות קמפיין יום העצמאות החדש שלה.
חוה זינגבוים, מובילת הקוסמטיקה הרפואית בישראל בחרה  את מלכת היופי מור ממן, להוביל את קמפיין יום העצמאות שלה , בצבעי הדגל.
קמפיין יום העצמאות של חוה, הינו הקמפיין המוביל את ליין מוצרי הטיפוח לעונת הקיץ הקרבה, המיוצרים כאן בישראל כמובן.


  1. הזעה באזור הפנים – הקיץ בפתח, והסובלת מהזעה בפנים תוכל לחסוך את הסרום, לחות, חסם שמש ומייק אפ, במעבר לשימוש בחסמי שמש מהדור החדש המכילים – לחות, נוגדי חמצון, הגנה מהשמש ומייק-אפ – והכל בתכשיר אחד.
  2. התחדשות הגוף, העור והנפש – מומלץ על שבוע של אכילת פירות, ירקות ואורז מלא בלבד, בנוסף כמובן לשתייה מרובה של מים ותה צמחים. במשך אותו שבוע מומלץ לעסות את עור הגוף בפילינג גרגירים עדין אך ממריץ כל בוקר, לתת לשיער לנוח מפן, ג’ל, וקרמי שיער, ולהקפיד על עור נקי, ללא איפור וקרמים. עם תום השבוע מובטח – ירידה במשקל של 2 ק"ג, עור זוהר, שיער חי ובוהק!
  3. שגרת טיפוח יומית חדשה – זה הזמן להתאים את שיגרת הטיפוח לימי הקיץ החמים, ולהחליף את הקרמים הכבדים בתחליבי לחות קלילים. לעור שמן מומלץ לעבור לתחליבי לחות וג’לים על בסיס מים. גם את המייק-אפ יש להחליף לגרסה נוזלית קלילה. מייק-אפ אטום לא מאפשר לעור לנשום, והתוצאה – הזעה מוגברת בפנים.
  4. מלכת היופי מור ממן לחוה זינגבוים. צילום: עמיר צוק  איפור: עומר זוגירטיפוח הרגל – הסנדלים בפתח, וזה הזמן להתראות עם הפדיקוריסטית על בסיס קבוע. שימוש כל ערב בקרם עשיר לכפות הרגליים ישמור על הפדיקור לאורך זמן. לסובלות מעור יבש במיוחד – מומלץ למרוח שכבת ואזלין ומעל לגרוב גרב, בבוקר העור יהיה רך וורדרד.
  5. הסרות השיער – הזמן לסיים את סדרת הטיפולים – ניתן להספיק עוד 2-3 טיפולים ב IPL או לייזר לפני השיזוף של הקיץ.
  6. טיפולי שעווה – יש להימנע מלבצע טיפולי שעווה לפני חשיפה לשמש. השעווה מבצעת פילינג קל לעור, ולכן הנטייה לכווית שמש וכתמי עור עולה. למי שיש נטייה לפיגמנטציה ולבעלות עור כהה, מומלץ להימנע מלהסיר שיער בפנים בשעווה, במיוחד בקיץ (הסרת השיער בחוט עדיפה).
  7. לנוטלים תרופות פוטוסנסטיביות – דוגמת אנטיביוטיקה, רואקוטן ועוד, יש להקפיד ולהיזהר מחשיפה לשמש בקיץ. גם נשים הנוטלות גלולות למניעת הריון, יש להימנע מחשיפת הפנים לשמש או למיטות שיזוף מחשש להתפרצות כתמי פיגמנטציה בשפה העליונה.
  8. טיפולי פוריות – לנשים העוברות טיפולי פוריות, ההורמונים והשמש יחד יכולים לגרום להופעת כתמי פיגמנטציה בפנים כגון מלאזמה. נא להיזהר מהשמש ולחבוש כובע, משקפי שמש, חסם שמש, חובה!
  9. בקיץ לא מומלץ השימוש ברטין A והידרוקינון – עדיף לעבור לתכשירים על בסיס חומצות פירות וחומצה אזלאית, ולהקפיד מאוד לא לחשוף את הפנים לשמש. המשתמשת ברטין A והידרוקינון בחורף, טוב תעשה אם תמשיך להימנע מלשזף את הפנים, מחשש לכתמים.
  10. לכל מי שמעוניינת בהזרקת חומרי מילוי ובוטוקס:
  • יש לקחת בחשבון שייתכנו שטפי דם קטנים במקום ההזרקה, ולכן לא ללכת להזריק יומיים שלושה לפני הארוע.
  • להזריק כ-3 שבועות מינימום לפני האירוע, כדילאפשר זמן להחלמה + תוצאה – זו מגיעה 5 ימים עד 10 ימים לאחר ההזרקה.
  • הזרקה נוספת – הרופא מזריק מעט במפגש הראשון, ולאחר כשבועיים תגיעי לביקורת שם יוחלט אם להזריק קצת יותר.

 



עמוד זה נצפה: 429 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור