חיפוש באינדקס עסקים

נשיקת זהב – טיפים לקראת וולנטיין דיי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 פברואר 2011

נשיקת זהב - טיפים לקראת וולנטיין דיימרגישים אהבה באוויר? סימן שיום האוהבים בפתח, ואיתו העיסוק בכל מה שקשור לאהבה, אינטימיות ותשוקה. "השפתיים של האישה הן הראשונות לקבוע את יופייה", אומרת ד"ר אינס ורנר, מומחית לרפואת עור, נשיאת האיגוד לכירורגיה דרמטולוגית. "שפתיים חושניות ובשרניות הן ללא ספק אחד הסממנים הבולטים לאטרקטיביות האישה. המראה המסוקס של שפתותייך, הן הסוד למשיכה זוגית ולאטרקטיביות מתמשכת".

אז מה יש בנשיקה ביום האהבה שהופך אותה לכל כך מיוחדת? נשיקה מעלה את לחץ הדם והדופק, גורמת לאישונים להתרחב, הנשימה נעשית כבדה יותר והמחשבה נעשית מעורפלת ופחות רציונאלית. יש בשפתיים כמות עצומה של קצות עצבים שהופכות אותה למאוד רגישה. נשיקה שולחת איתות למוח המפעיל כימיקלים שונים שמעבירים את תחושות המגע והקרבה, ההתרגשות המינית, מוטיבציה ואפילו אופוריה.

גם אם כיום שפתותייך נראות מיליון דולר, ואת יודעת להתנשק מדהים, יש סיכוי שבעוד מספר שנים שפתותייך יעברו שינוי ויהיו הרבה פחות אטרקטיביות. "הזמן עושה את שלו גם במראה השפתיים. משפה יפה מלאה ובולטת, השפתיים מצטמקות, נוצרים קמטוטים סביב השפה, והשפה הופכת להיות שקועה ופחות נפוחה" מספרת ד"ר אינס ורנר מומחית לרפואת עור ודרמטולוגיה אסתטית. גם מבנה הפה משתנה, ואיתו גם החיוך. "פינות הפה יורדות מטה, משנות את הבעת הפנים וחושפות יותר את השיניים התחתונות, כך שמתקבלת הבעת עצב תמידית", מוסיפה ורנר.

ובכול זאת כיצד תישמרי על חושניות שפתייך והאטרקטיביות הנשית?
הדרך הפופולארית והיעילה ביותר כיום לשדרוג מראה השפתיים, היא להשתמש בחומרים למילוי השפה. אך יחד עם זאת התהליך יחסית מסובך לביצוע. "יש בעיות רבות במילוי שפה היות והתהליך מורכב לכדי ביצועו המושלם, כך שהשפה תישמר ותיראה לבסוף כראוי", מתריעה ד"ר ורנר.

נשיקת זהב - טיפים לקראת וולנטיין דייאת חמשת עצות הזהב לביצוע הטיפול המושלם לשפתיים מסכמת ד"ר ורנר במשפט אחד: "חשוב להיאחז בכללים האנטומים לאורך כול הטיפול".

  • זכרי שמבנה השפה הרבה יותר חשוב מהנפח שלה."לא רק נפח השפה משמעותי להקניית המראה הנכון, אם כי גם המבנה שלה שחשוב שיותאם לאופי הפנים", מדגישה ד"ר ורנר.
  • חשוב מאוד לא להגזים בנפח המילוי. "במידה ומבנה פנייך צר וקטן, שפה גדולה תראה מוגזמת ומוזרה", מספרת ורנר "חשוב להקפיד על פרופורציות ראויות בין מבנה הפנים לנפח השפה".
  • השתדלי להימנע מחומר מילוי קבוע. "מאחר ומבנה הפנים משתנה עם הזמן, השפה עלולה להראות גדולה ביחס לפנים כשחומר הפנים נשאר קבוע בנפחו". מציינת ד"ר ורנר.
  • היזהרי מגושים בשפה. "הקפידי להשתמש בחומרי מילוי מתפרקים וטבעיים שהגוף מייצר, בשביל להימנע מתופעות לוואי כמו גושים בשפה, או תנודה של חומר המילוי לאיברים אחרים בפנייך".
  • זמני זה הקבוע. "רצוי מאוד להשתמש בחומרי מילוי מתפרקים שאותן מייצר הגוף כמו חומצה היאלרונית. למרות תוצאתן הזמנית כביכול בין 4-6 חודשים, לאחר מספר הזרקות חוזרות ונשנות, הגוף מתחיל לייצר שוב באופן טבעי קולגן המשווה לשפתיים מראה בריא וצעיר כבעבר. בכך חומר המילוי הזמני מייצר עצמו באופן קבוע לגוף, ותדירות ההזרקות קטנה." מסכמת ד"ר ורנר.


עמוד זה נצפה: 516 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור