חיפוש באינדקס עסקים

מעצב העל ז’אן פול גוטייה משיק בושם חדש

פורסם מאת: בתאריך: 6 מאי 2013

20מעצב העל ז’אן פול גוטייה משיק בושם חדש שנות יצירה של הניחוח האייקוני CLASSIQUE  מובילות את מעצב העל ז’אן פול גוטייה להשיק מהדורה מוגבלת ושיקית לבושם האייקוני הנשי בהשראת הזמרת האגדית איימי ויינהאוס "BELLE EN CORSET"-"יפה במחוך"
המחוך ה- 20 במספר של בית האופנה, ייחודי ושונה מכל מה שהכרנו עד כה  ושואב השראה מאופנת העילית שלו

מעצב העל ז’אן פול גוטייה, עיצב לרגל חגיגות ציון יובל שנת העשרים של הניחוח האייקוני הנודע Classique, בקבוק ייחודי ושיקי לבושם האייקוני הנשי, המסכם את תפארת האופנה והסטייל של תצוגת האפנה העילית של אביב-קיץ 2012.

הבושם ה-20 של קלאסיק מוקדש כולו לריכוז של רגשות וחיבתו של מעצב העל לזמרת  מוזיקת הנשמה איימי ויינהאוס

גוטייה החליט ליצור הומאז’ לזמרת שבעטה במוסכמות, אותה אחת שהעריץ את קולה ואת המראה האלטרנטיבי שלה. ההומאז’ הופיע לראשונה בתצוגת האופנה שלו לאביב-קיץ 2012 ברובע השלישי של פריז כאשר את התצוגה נעלה רגעים אחדים לפני עליית המעצב לבמה, כלה הלבושה בסטרפלס בלתי נשכח ובאיפור המדמה את של ויינהאוס המנוחה.

מעצב העל ז’אן פול גוטייה משיק בושם חדשהשמלה אייקונית ששוב ממציאה מחדש את המחוך, מדגישה מאוד את גזרתה של האישה ואת קימוריה. השמלה שרוכה מהגב ועד לברך, תפורה בטופ סטיץ’ גלי העוקב אחר קימורי המותניים ממש עד לשקעי הירכיים. הבד מתערבל כמו עשן סיגריות סביב לחזה ולגב התחתון. כעת יצירת מופת זאת מוצגת בצורתה הניחוחית- בבושם מיוחד במהדורה מוגבלת.

BELLE EN CORSET- Clasique- עיצוב הבקבוק
גוף אל גוף עם זכוכית- הבקבוק מהווה הד לתבנית השמלה עימה בחר ז’אן פול גוטייה לחתום את תצוגת האפנה המפורסמת, והוא עוטה על עורו את צורותיו של המחוך שעוצב מחדש לאחר 19 דגמים מפורסמים. כדי ליצור זאת, גוטייה עבד מחדש על הבקבוק וכעת הוא שונה לחלוטין. התבנית המדויקת להפליא שבה נוצק הבקבוק היא כבגד אפנה עילית; התבנית נוצרה במיוחד על מנת לציין עשרים שנה ל-Classique.

פני השטח של הבקבוק מצופים בזיגוג thermoglaze מבריק היוצר הילה בהירה, תלוי בתאורה החושפת  את יופיו הקטלני של החזה.

באשר לפחית המתכת, גוטייה החליט להחליף את תפקידה המקורי ככלי אחסון למזון ועשה ממנה תיבת אחסון יקרת ערך. צבעיה של הפחית בגוון ורוד בשרני בשילוב עדין של אם הפנינה והחריטה עליו מזכירה את עומקה של השמלה. האריזה מייצגת תנועת ירכיים מתנדנדות. בקבוק אוניברסאלי זה משקף את התגלמות הערכים של בית האופנה היוקרתי.

BELLE EN CORSET- Clasique- הניחוח
אישה אפופה בניחוח, זה היה אתגר הבישום שהציב לעצמו ז’אן פול גוטייה כשיצר את Classique. הופעת הבכורה של הבושם הייתה ב-1993 בבקבוק שצורתו דומה לצורת גוף בעל קימורים מלאים הנתון ברצועותיו של מחוך מתכת ועוצב ברוח מסורת הריחות של חדר המיטות הנשי.
השובל המשכר של הניחוח מתגלם בשושנים, פריחת תפוזים, וניל וענבר.
 



עמוד זה נצפה: 422 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור