חיפוש באינדקס עסקים

טיפולי אסתטיקה מהירים – יצאתי להשתדרג. מיד אשוב.

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 ינואר 2011

ניתן לראות כי תרבות האינסטנט פלשה אפילו לתחום הטיפוח והאסתטיקה, ומציינת בהפגנתיות מגמה חדשה של תפיסה המתגבשת בחברה המודרנית. תפיסת המהירות שבאה לידי ביטוי כיום גם בטיפולי אסתטיקה מהירים וגם טיפולי אסתטיקה מהירים - יצאתי להשתדרג. מיד אשוב.בטיפולי יופי אקספרס במתחמי יופי מהירים, משנה לחלוטין את איכות החיים של נשים רבות ואת תפיסת היופי המסורתית.

מעתה  כבר לא צריך לעבור טיפולים מייגעים וממושכים עם התערבויות כירורגיות. מהיום כבר לא צריך לעבור החלמה מייגעת של ניתוח פלסטי, ובטח שכבר לא צריך לקבוע תור מראש למכון יופי בשביל לעשות מניקור או פן. התפיסה האינטנסיבית מעניקה כיום לנשים את היכולת להיות הרבה יותר חופשיות, ספונטניות ומטופחות הודות לשיטת הטיפולים החדשה "טיפולי לאנץ טיים", ולמתחמי היופי המהירים.

"תחום האסתטיקה צועד לכיוון של שיטות פעולה פשוטות יותר, הקלות למטפל ולמטופל כאחד ומתאפיינות בפחות סיכונים ותופעות לוואי" אומר ד"ר רונן גלזינגר, מומחה לכירורגיה פלסטית, שהקליניקה שלו פועלת בקונספט ייחודי שמכונה "טיפולי הפסקת צהריים" (Lunch time). "המטופלים יוצאים מהקליניקה לאחר טיפול קצר, הכרוך בכאב ואי נוחות מינימאליים, והתוצאות ניכרות מיד או בטווח זמן קצר, כמעט ללא זמן החלמה וללא סיכונים".

התערבויות כירורגיות למטרות אסתטיות נחשבות לצעד קיצוני במטרה להחזיר אחורה את השעון ולהיראות צעירים לנצח. אלא שהתמורות שחלו בשנים האחרונות בתחום הכירורגיה הפלסטית בכלל והרפואה האסתטית בפרט מאפשרות למטופלים להגיע למקסימום תוצאות במינימום התערבות פולשנית. הזרקת חומרי מילוי ובוטוקס סימנו את המגמה. מכשור מתקדם ושילוב של כמה שיטות מקדמים אותה הלאה בצעדי ענק.

טיפולי אסתטיקה מהירים - יצאתי להשתדרג. מיד אשוב.הביקוש לטיפולים פלסטיים פולשניים ובלתי פולשניים גוברת דווקא בתקופה זו של השנה – סתיו וחורף – בהן נוכל בקלילות להסתיר את הפעולות שביצענו, ולהיפטר מהקילוגרמים העודפים שהוספנו על עצמנו בחגים שחלפו. הטרנד לא פוסח גם על טיפולי פנים, צוואר ועוד. אם עד לא מזמן נאלצנו להקריב שבועיים עבודה כדי ליהנות מנפלאות הפילינג, הרי שכיום נכנסו לשימוש טכנולוגיות המאפשרות לבצע טיפול חלופי לפילינג, למרוח מעט מייק אפ, ולחזור לעבודה. בתוך מספר ימים הפנים רואים את השינוי בעור הפנים והצוואר.

טיפולי לאנץ’ טיים נחלקים לשתי קטגוריות:

הטיפולים הזעיר-פולשניים
מתבצעים בהרדמה מקומית ולרוב מסתיימים בטיפול בודד אחד, שלאחריו נראה השינוי באופן מיידי. כך למשל המכשיר שסימן את מגמת המסת השומן בטיפול צהריים – BODYTITE: טרנד שהתחיל בשנה האחרונה עם מכשיר ה-Body tite המיועד להמסת שומן, שאיבה ומתיחת העור בפעולת גלי רדיו ללא ניתוח. הטיפול אינו מצריך הרדמה כללית וניתוח ומלווה במינימום תופעות לוואי, וניתן להמיס בטיפול אחד עד 5 ליטר שומן. Body-Tite נועד לטפל במצבורי שומן באזורים הקשים לטיפול בדיאטות, כמו זרועות אחוריות, ירכיים פנימיות וחיצוניות, בטן, מותניים, ישבן וגב. הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית בלבד ופועל באמצעות גלי רדיו- RF בעוצמה גבוהה. פעולת גלי הרדיו מחממת באחידות ובמהירות את השומן וממיסה אותו. בו זמנית המכשיר שואב את השומן הנמס החוצה, כאשר הוא במצב נוזלי. החום מאפשר את סגירת כלי הדם באופן מידי. להשלמת הפעולה, ובאמצעות אלקטרודה חיצונית המאפשרת שליטה מלאה על עוצמת החימום, מתבצע תהליך של כיווץ העור, על מנת שלא יישאר רפוי לאחר המסת השומן. בדרך זו, נחסך הצורך בניתוח מתיחה לאחר שאיבת שומן, והפעולה מאפשרת כיווץ משמעותי של העור לאחר המסת השומן ושאיבתו. וכך, ללא מאמץ מיוחד, יורדים להם כ-15 ס"מ מהיקף הגוף, ועוד נשאר מספיק זמן לקחת קפה וסנדביץ’ בדרך חזרה לעבודה. את קניות הבגדים במידה החדשה מומלץ להשאיר לעוד מספר שבועות, בזמן זה יגיע הגוף לתוצאה האופטימאלית של הפעולה.

טיפולי אסתטיקה מהירים - יצאתי להשתדרג. מיד אשוב.הטיפולים הבלתי פולשניים
מגוון טיפולים מכאניים אשר מצריכים מספר ביקורי צהריים במרפאה. ואף מילה על כל הקלוריות שנחסכות מויתור על מספר ארוחות צהריים. Velashape– שסימן את מגמת טיפולי הצהריים הבלתי פולשניים, נועד לצמצם היקפים וגם למצק את העור ולטפל בצלוליט – ואף אושר על ידי FDA במיוחד למטרה זו של טיפול בצלוליט וצמצום היקפים. מדובר בפיתוח בלעדי של חברת syneron (סינרון מדיקל). מכשיר ה-velashape הפועל באמצעות טכנולוגיית ה elos המשלבת גלי רדיו אינפרה אדום, עיסוי ואקום ועיסוי מכני. המכשיר יעיל בצמצום היקפים משמעותי עד לטווח של 7.5 ס"מ. מדובר בפעולה לא פולשנית אשר אינה כרוכה באי נוחות או החלמה ומצריך 6-8 טיפולים לקבלת תוצאות. טיפולי וולה שייפ נעשים אצל מומחים לכירורגיה פלסטית או במרפאות דרמטולוגיים. הטיפול אורך כחצי שעה, ומיד לאחריו חזרה לעבודה ולשגרת היום.

אם עד לא מזמן, כדי לקבל עור פנים רענן וזוהר, נקי מכתמים וקמטוטים, נאלצנו לשבות מכל פעילות למשך שלושה שבועות של פילינג וקילוף הפנים, הרי שהיום טיפול חדשני מאפשר להגיע להישגים מרשימים כשל הפילינג, אך מסתיים בפעולת צהריים פשוטה, שאחריה כל שניאלץ לעשות הוא למרוח מייק-אפ למשך יומיים שלושה, להסתיר את האדמומיות. פריצת הדרך נעשתה עם המצאתו של המכשיר החדשEMATRIX  – הפועל בטכנולוגיית גלי רדיו. ד"ר אינס ורנר, מומחית לרפואת עור, ונשיאת החברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית, מסבירה כי פריצת הדרך בטיפולי הפנים ללא החלמה החלה עם המכשיר החדש EMATRIX הפועל בשיטת Sublative-Rejuvenation. ד"ר ורנר מסבירה כי הטיפול מבוסס על גלי רדיו פרקציונאלים סלקטיביים, המאפשרים לראשונה בעולם טיפול בכל גווני העור (לייזר לדוגמא אינו מתאים לכל סוגי העור). בבסיס השיטה – פגיעה מינימאלית בשכבת העור החיצונית (אפידרמיס) אך מקסימום אפקט רפואי בשכבות העור העמוקות (דרמיס) המתקבל על ידי פגיעה סלקטיבית במספר רב של מוקדים פנימיים, שתכליתם האצת תהליך ההחלמה. אופן הפעולה מבוסס על מנגנוני חימום של גלי הרדיו ופציעה מבוקרת, ואידוי ונידוף העור.

בנוסף לטיפולי הלאנץ’ טיים המהירים, כיום יש אפשרות לשדרג את המראה בהפסקת צהריים אחת הודות לטרנד מתחמי היופי המהירים אשר מאפשרים לקבל מגוון טיפולי יופי וטיפוח בהפסקת צהריים אחת מבלי לקבוע תור מראש. כול שצריך הוא להגיע, לעשות פן, מניקור או מסיכת יופי מהירה לפני הישיבה, ולשוב למשרד משודרגת מתמיד. סקרים ומחקרים רבים בתחום היופי והצרכנות בארץ ובעולם, הביאו את אמיר ביבי, רוקח ומנהל רשת בתי מרקחת במקצועו, להבין מה נשים צריכות באמת – מקום אחד בו ימצאו את כל פתרונות היופי המהירים – מכף רגל ועד ראש. "כרוקח, העוסק כבר עשרות שנים בתחומי היופי והבריאות, רציתי להקים מקום שייתן מענה לצורך במגוון טיפולים מבלי שהלקוח תצטרך לקבוע תור במקומות שונים ולנדוד בין מטפלים". מספר אמיר. "ההתמקדות היא בטיפולים מהירים שמאפשרים לאישה, להיכנס למקום, ולשדרג בזמן קצר את הופעתה" הוא מוסיף. "טוטאל לוק" הינו מתחם קלאסי ומעוצב באופן נסיכותי, אשר מציע תפריט הוליסטי של טיפולי יופי ואסתטיקה שהדגש בהם הוא טיפול מהיר. הטיפולים נחלקים לטיפולים קצרים בדרך לעבודה או לאחריה, טיפולי טיפוח ארוכים יותר או הכנה לקראת אירוע. המגוון כולל: טיפולים קוסמטיים, טיפולי הסרת שיער בשעווה, מניקור פדיקור, איפור מקצועי, פן עיסוי ראש עיסויי גוף שונים ועד טיפולים ייחודיים כמו שיזוף בהתזה. התפריט מציע חבילות טיפול כמו: מיס טוטאל לוק, ומיס פרפקט. שעות הפעילות הנוחות, משמונה בבוקר עד תשע בערב, מאפשרות ספונטניות ובהחלטה של רגע, כול אחת יכולה להגיע ולהתפנק במקום.

טיפולי אסתטיקה מהירים - יצאתי להשתדרג. מיד אשוב.
TOTAL-LOOK – טיפולי אסתטיקה מהירים – יצאתי להשתדרג. מיד אשוב.



עמוד זה נצפה: 483 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור