חיפוש באינדקס עסקים

הגדלת חזה באמצעות זריקה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 מרץ 2009

 

ממש בימים אלו נחתה בישראל השיטה המהפכנית להגדלת חזה, שיטת ה-מקרוליין, שיטה המאפשרת לבצע הגדלת חזה, עיצוב חזה, מילוי ישבן ותיקון פגמים אחרים בגוף ללא שימוש בסכין ניתוח. הטיפולים מתבצעים ע"י הזרקת חומר ה-מקרוליין לגוף, שהינו חומר מהפכני המבוסס על חומצה היאלורינית.
אז איך בדיוק עושים הגדלת חזה באמצעות זריקה?
תהליך הגדלת חזה באמצעות זריקה הינו תהליך פשוט של החדרת ג’ל ה-NASHA לרקמה מתחת לעור. התהליך מתבצע תחת הרדמה מקומית, ע"י מחט מיוחדת המאפשרת להעניק נפח לרקמה ומילוי חוסרים במקומות הנדרשים. לאחר בדיקות רבות של מיטב המומחים בעולם קיבל לאחרונה החומר את האישור האירופאי (CE) ובנוסף אושר גם ע"י משרד הבריאות הישראלי.
מהם יתרונות הגדלת חזה באמצעות זריקה?
ישנם מספר יתרונות עיקריים של שיטת הגדלת חזה באמצעות זריקה על פני הגדלת חזה באמצעות ניתוח קוסמטי.
ראשית, החזרה לשגרה מאוד מהירה ולמעשה ניתן לחזור לשגרה כשעה לאחר הטיפול ואין כל צורך בתקופת החלמה. ניתן להגיע לקליניקה בשעות הצהריים ולשוב לעבודה לאחר מכן.
יתרון נוסף שיש לשיטת הגדלת חזה באמצעות זריקה, הוא שאין צלקות. מכיוון שהטיפול מתבצע ע"י זריקה והוא איננו פולשני, מופיעה רק נקודת החדירה של המחט שגם היא נעלמת לאחר מספר ימים ככל זריקה אחרת.
בנוסף, החומר אשר בו משתמשים לצורך הטיפול הוא חומר זמני אשר מחזיק מעמד למשך שנה עד 3 שנים ועל כן הטיפול מתאים למתלבטות אשר מעוניינות לבצע ניתוח להגדלת חזה אך לא בטוחות כיצד ייראה החזה לאחר מכן.
טיפול הגדלת חזה באמצעות זריקה מתאים גם למי שכבר ביצעה ניתוח הגדלה ומעוניינת בחזה גדול יותר. ניתן להוסיף חומר ולהגדיל את החזה בנוסף לגודל השתלים, ואין כל צורך להוציאם או להחליפם.
יתרון נוסף וחשוב הוא רמת הדיוק. ניתן להגיע לרמת דיוק וסימטריה גבוהה ביותר, דבר המתאים לנשים הסובלות מאסימטריה בחזה.
כמו כן, אפשרות ההתאמה היא מאוד גמישה. לאחר כחצי שנה ניתן להוסיף חומר נוסף ולהגדיל עוד את החזה במידה ומעוניינים בכך. תחושת המגע מאוד דומה לתחושת המגע של שד טבעי, יותר רך משתל סיליקון והיתרון העיקרי הנוסף הוא שאין צורך להתאשפז בבית חולים, הפעולה מתבצעת בחדר טיפולים במרפאה כמו הזרקה בפנים למטרת מילוי קמטים.
האם מקרוליין מתאים עבורי?
למעשה, כל מי שמתאימה לניתוח הגדלת חזה יכולה לעבור גם הגדלת חזה באמצעות זריקה. התהליך מתאים במיוחד למי שמפחדת מלעבור ניתוח ולא מעוניינת בשתלים בגוף שלה. בכדי לקבל מידע יותר אישי ומקצועי יש צורך לבוא לפגישת יעוץ אצל ד"ר רוני מוסוקנה.
"מקרוליין" מיוצר ע"י חברת Q-med השוודית בטכנולוגיית NASHA הייחודית לייצור חומצה היאלורונית. החומצה מיוצרת בהנדסה גנטית בכדי שהחומר המוחדר יהיה דומה ככל הניתן לחומצה ההיאלורונית הנמצאת בגוף. החומר נמצא בשימוש נרחב באירופה בעיקר בשוודיה. פרופסור פר היידן, מגדולי מנתחי השד בעולם, עושה שימוש קבוע בחומר זה מזה שנים רבות.

 



עמוד זה נצפה: 598 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור