חיפוש באינדקס עסקים

שיזוף באמצע החורף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 ינואר 2011

שיזוף באמצע החורף - יפית שילא חזרתי מחופשה בקריביים, לא ממש. השיזוף הוא תוצאה של ביקור במרכז לטיפוח היופי והכלה של יפית שי.
אם תהיתם איך זה אפשרי שדוגמניות, דוגמנים וסלבים אחרים מציגים עור שחום מבריק ומרשים גם בחורף, קבלו את העובדות. לא, הם לא חוזרים כל יום מחופשה חלומית בקריביים. הם פשוט מתחזקים את המראה השזוף שלהן אצל יפית שי.
אם את מסתכלת על עצמך בראי ולא נהנית לראות את גוון העור החיוור החורפי שלך, אם את אחת מאלה המתכננות ללבוש שמלה חשופה לקראת אירוע נוצץ וחשוב (כלה, למשל), אם את אחת מבעלות המזל העומדות לצאת לחופשה מפנקת בחו"ל במקום שטוף שמש וקיצי וגם סתם אם את אוהבת להתפשט בבית וליהנות מגוון עור שחום – שיזוף אצל יפית שי במרכז לטיפוח היופי והכלה הוא בשבילך.
בין השירותים המוצעים לקהל לקוחות המרכז הן מספר שיטות להשגת מראה שזוף ומדהים בקלות ומהירות: שיזוף בהתזה, שיזוף בתאי שיזוף, מיטות שיזוף, מקלחוני שיזוף.
למעשה יש כאן שתי שיטות להשיג את המראה השחום. הראשונה – התזה מבוקרת ומקצועית של פיגמנט הנקשר לעור ומעניק לו צבע שחום למשך מספר שבועות. השנייה – באמצעות קרינה משזפת מסוננת ומבוקרת. השיזוף במקלחוני השיזוף או מיטות השיזוף מדמה את הפעולה המשזפת של השמש תוך סינון מבוקר של הקרינה כך שאין כוויות, קילופים או חוסר נוחות מכל סוג.
ליפית שי שנים רבות של ניסיון בתחום מה שמאפשר לה להתאים לכל אחת את השיטה הנכונה להשגת התוצאה המרשימה ביותר ובקלות. לא צריך להזמין כרטיסים לחו"ל, אפשר להיראות שזופים ומדהימים כאילו כבר חזרתם ממנה.

שיזוף באמצע החורף
שיזוף באמצע החורף – יפית שי



עמוד זה נצפה: 501 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור