חיפוש באינדקס עסקים

היער למען נשים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 ינואר 2011

האום הכריז כי שנת 2011  מוקדשת ליערות תחת הכותרת  "היער למען האנשים".
כחלק בלתי נפרד משימור היערות בכול העולם, ולצורך הגברת המודעות, גובשה תוכנית עולמית שמטרתה להראות שהיער הינו מקום המאפשר התפתחות של קהילה בריאה. גם תעשיות הקוסמטיקה התחברו בשנים האחרונות לתפיסה הבריאותית  הגלומה בין עצי היער, ופיתחו פורמולות קוסמטיות ייחודיות של תכשירי טיפוח טבעיים מפירות היער. תכשירי הטיפוח גם הם מזוהים עם תפיסת היער למען אנשים, אך יותר מכול היער למען הנשים. תכשירים אלו המופקים מתנובת  היער, תורמים לטיפוח עור הפנים, ונרתמים למאבק האנטי אייג’ינג כנגד הזדקנות העור.

אלת היערות:
יער רמת הגולן הינו  בית גידול אופטימלי להתפתחותם של פירות העל.  "הקרקע הוולקנית, שפע הנחלים הצלולים, מאגרי מי גשמים, מעיינות מינראליים, אקלים הררי וצונן וכמובן אויר החף מנזקי הזיהום הסביבתי תורמים לאיכות הפירות והצמחים הגדלים בהם", קובעת חדווה שחף, אנתרופולוגית וחוקרת צמחים.בעקבות מסקנות המחקרים על יעילות פירות העל שבגולן, הוחלט לשלבם בסדרת תכשירי קוסמטיקה טבעית, המתאפיינים באיכויות מיוחדות וביכולת התמודדות יוצאת דופן בפגעי הזמן על העור. התכשירים מיוצרים מפירות הגולן ומצמחים הגדלים במקום, במפעל מתקדם, העונה על התקנים המחמירים בעולם ומייצר מוצרים קוסמטיים לרשתות בינלאומיות מובילות. סדרת מוצרי טיפוח  טבעית , המתבססת על פירות וצמחים מיערות דרום רמת הגולן, זכתה לשם AVANOVA – על שמה של אלת היערות בתרבות הקלטית העתיקה, מקבילתה של אלת הציד דיאנה מהמיתולוגיה הרומית. הבחירה בשם הולידה גם את הסמל המופיע על כל המוצרים – דמותה של האלה היפהפייה, החכמה והאמיצה המרחפת ביער, נושקת במטה הקסמים שלה את הפירות ומעניקה להם את סגולותיהם המיוחדות.
סדרת AVANOVA כוללת מגוון רחב של תכשירי טיפוח לפנים ולגוף. תכשירי הפנים נחלקים לכאלה המיועדים לעור רגיל ולאלה המיוחדים לעור בוגר. כל התכשירים מבוססים על קומפלקס תמציות טבעיות של פירות-על ובטטה פראית. הנוסחה הייחודית של הקומפלקס, העשירה במיוחד בוויטמינים ובנוגדי חמצון, נועדה לטפח את העור ולהילחם בסימני הגיל.
"אומרים שהעור הוא איבר שמקרין את פנימיותו של האדם", מוסיפה חדווה שחף, "זוהי עוד סיבה לטפח את עור הפנים".

דובדבן של פרי:
היער למען נשיםמתברר, כי לא רק לפירות המוכרים תרומה רבה ליופי שלנו. מחקרים שבוצעו במטרה לבדוק את השפעתם של צמחים על התחדשות התא, חשפו את  יתרונם הגדול של פירות היער על תהליכים להאטת הזדקנות העור.
מהמחקרים התברר שפירות יער כמו דובדבנים ואוכמניות וכן גם ענבים ורימונים, המכונים פירות על (Super Fruits), עשירים בוויטמינים ובנוגדי חמצון בריכוז הגבוה בהרבה מאשר בפירות רבים אחרים. המרכיבים החיוניים האלה מסייעים למלחמה ברדיקלים החופשיים, מהגורמים העיקריים להזדקנות העור. לאלה נוספו עם הזמן גם גילויים מרחיקי לכת על סגולותיה של הבטטה הפראית, שלה יתרונות מובהקים הנוגעים למלחמה בתופעות גיל המעבר והשפעת המחסור בהורמונים על הגוף ועל העור.

הפרי כמרפא:
ד"ר עוזי רייס, כימאי ראשי של חברת AVANOVA, המייצרת מוצרי קוסמטיקה טבעיים מפירות-על של רמת הגולן,  מפרט את סגולות היופי המרשימות של פירות היער, המהווים את הבסיס לנוסחה הייחודית. "הדובדבנים – משמשים להאטת הזדקנות העור, בזכות המלטונין, הידוע כהורמון הנעורים. עשירים גם בפלאבונים, סידן ואשלגן המסייעים לחיזוק סיבי הקולגן" הוא אומר. "האוכמניות אף הן מכילות נוגדי חימצון הפועלים להגנה מנזקי השמש והסביבה, ובעלות תכונות אנטי סיפטיות."
גם הענבים משמשים לפעילות נמרצת נגד נזקי הסביבה והזמן, בשל ריכוז מרשים של פוליפנולים. זרעי הענבים  הם למעשה בעלי  תכונה הגורמות לקילוף עדין ולהסרתם  של תאי העור המתים. "בטטה פראית (Mexican Wild Yam) – מתאימה במיוחד לעור בוגר, למלחמה בתופעות הנובעות משינויים החלים בגוף האישה בתקופת גיל המעבר, זאת בשל ריכוז של חומרים המדמים את פעולת ההורמונים הנשיים. באשר לרימונים  הגדלים ברמת הגולן,", אומר רייס, "הם עוזרים לשמירה על עור צעיר בזכות ריכוז גבוה של נוגדי חמצון וויטמין C.הם  מכילים גם חומרים טבעיים אנטי-דלקתיים ומשמשים לטיפול בכלי הדם ברפואה האלטרנטיבית". הפרי מכיל חומרים טבעיים אנטי-דלקתיים ומשמש לטיפול בכלי הדם ברפואה האלטרנטיבית.

הרימון מוסיף המון:
היער למען נשיםיואל גרינבוים, phd -מנכ"ל משותף ובעלים של חברת "ארומה לייף" המתמחה במוצרי בריאות טיפוליים, מסביר כי הרימון הוא אחד הפירות שעמדו בשנים האחרונות במרכז מחקרים רבים. אלה העלו את אחד היישומים המובילים – השימוש במיצוי הפרי.  גרינבוים  מסביר כי בנוסף לסגולות הרימון כפרי  המאט את קצב הזדקנות העור, השמן שמופק מגרעיני הרימון  מטפל במגוון רחב של בעיות בריאותיות ואסתטיות. "זהו אחד השמנים החדשניים ביותר שפותח ונחקר בישראל: כך למשל, חוקרים ישראליים מהטכניון בחיפה מצאו שלשמן רימונים השלכות חשובות בטיפול בסרטן השד, ובמחקרים נוספים הוכיחו יעילותו בטיפול בחולים עם מחלות לב וכלי דם, השפעתו  מיטיבה גם על סובלים מרמת כולסטרול גבוהה", מסביר גרינבוים.
שמן גרעיני הרימון נחשב יעיל ובעל עוצמה רבה בטיפול וטיפוח העור, שכן הוא תורם להזנה, לחיוניות ולמראה עור רענן ובריא. תפקידו המרכזי של השמן הוא: להאט את תהליכי הזדקנות העור ולשפר את מראה העור.
הנטורופתית והארומתרפיסטית רחל ברודי מוסיפה כי שמן גרעיני רימון של ארומה לייף מסייע במתן פתרון יעיל לבעיות פיגמנטציה. "לשמן זה תכונות אסטרוגניות טבעיות אשר תורמות לחידוש העור, למילוי קמטים עדינים ולעזרה ביצירת מראה רענן ובריא. השמן מתאפיין בריכוז גבוה ביותר של חומצות שומן המשמשות כאנטי-אוקסידנטיים, שתפקידן לשקם את תאי העור, להגן עליו מפני זיהומים ורדיקלים חופשיים ובעיקר לסייע במניעת הזדקנות מוקדמת וטיפול ממוקד בקמטים. לשמן יכולת לספק מענה לפריחות שטחיות בעור והוא אף מספק תשובה נחרצת לטיפול באטופיק דרמטיטיס".

השקד מטפח:
מדע היופי לא מסתפק רק בתרומתם של הפירות להצערת העור. הוא עושה שימוש גם בתמציות הצמחים והעצים, שלהם השפעה לא פחות חשובה על חיוניות העור.
שמן השקד לדוגמא, המופק משקדים מתוקים, נחשב לאחד מהשמנים הנפוצים ביותר בתעשיית העיסויים. השמן קל, ריחו עדין והוא אינו מכתים את הבגדים. השמן ידוע בכוחו להעניק לעור הזנה ולחות וכן לסייע בשיקומו. חברת "ארומה לייף" המתמחה במוצרי בריאות טיפוליים, מציעה שמן שקדים ייחודי שהופק בכבישה קרה. בדרך זו מבטיחים בארומה לייף שהשמן יהיה עשיר בוויטמינים וחומצות שומן חיוניות: בטא סיטוס טרול, אלפא טוקופרול וחומצה אולאית. סגולותיו הטבעיות של שמן השקד מעניק הזנה לעור בשיקומו ומשמש  כבסיס לעיסוי מאחר וריחו עדין ואינו מכתים את הבגדים. השמן בעל תכונות תזונתיות מרגיעות ומומלץ בשל כך לעיסוי פירינאום לפני הלידה ולעיסוי תינוקות.



עמוד זה נצפה: 647 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור