חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לאיפור המתאים לפעילות ספורטיבית

פורסם מאת: בתאריך: 6 מאי 2012

אורית דיין - טיפים לאיפור המתאים לפעילות ספורטיבית לקראת הקיץ אנו נדרשות לשכלל את כלי האיפור, כדי ליהנות מעמידות לשעות ארוכות, התמודדות עם תנאי מזג האוויר החם והלח וגיבוש של מראה טבעי ושזוף – שישרת אותנו בכל אירוע ובמהלך היומיום.

מומחית האיפור אורית דיין פריקית של ג’וגינג מנדבת מקבץ טיפים לאיפור בקיץ, ומגלה איך שומרים על האיפור גם במהלך פעילות ספורטיבית.

בעונה החמה אנחנו מתקנות את האיפור הרבה יותר, ונדרשות להתאים את הרגלי הטיפוח והאסתטיקה למזג האוויר החם והלח – שמאתגר אותנו מול שפע אירועים ודרישות משתנות.

מומחית האיפור אורית דיין, ספורטאית לשעבר וחובבת מושפעת של ספורט, כל בוקר רצה 7 ק"מ מרימה את הכפפה, ומנדבת טיפים להתמודדות עם האקלים בעונה החמה, ולשמר את האיפור גם במהלך פעילות ספורטיבית.  

  • קרם לחות הקפידו למרוח קרם נטול שומן בכל יציאה מהבית, ולאחריו השתמשו במייק אפ יבש ונטול שומן (אפשר גם על בסיס מים).
     
  • ספרי פיקסר בסיום מלאכת האיפור מומלץ להתיז על הפנים ספרי פיקסר המסייע לנו לקבע את מלאכת האיפור – ומונע מריחות או נזילות של גווני האיפור בעקבות תנאי אקלים לחים והזעה.
     
  • מסנן קרינה לקראת השהות בים אל תשכחו למרוח מסנן קרינה שישמור על עור הפנים, לצד שימוש בספרי פיקסר שיבטיח עמידות לאיפור גם בשהייה בשמש וגם במגע עם מי ים. Eye-Liner בעונה החמה אנחנו לא רוצות שאיפור העיניים המושקע יסתיים במראה מלוכלך ומרוח, ולכן מומלץ להימנע ממריחה של איי ליינר לפני שהייה ארוכה בשמש. למי שרוצה לבלוט במסיבות החוף, מומלץ לבחור במראה המעושן (בעזרת צלליות פסטל ומטאל במראה השכבות) – שגם במקרה של הזעה או חשיפה למים, יישאר אותנטי ומיוחד.
     
  • גוונים טרנדיים השנה אנחנו חוזרים בעונה החמה לטרנדים הטבעיים, שמשודרגים באמצעות נגיעות של גווני פסטל והברקות. לשם כך אין צורך להחליף את כל כלי האיפור, אלא להשתדרג עם מעט צלליות בגוון מטאלי מבריק (שנערבב עם הצלליות הקיימות) וגלוס שקוף שישדרג את קולקציית הליפסטיקים הקיימת.

     

 



עמוד זה נצפה: 429 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור