חיפוש באינדקס עסקים

פתיחה חלקה לשנת 2017

פורסם מאת: בתאריך: 19 דצמבר 2016

ילדכם סובל מאקנה? כנראה שהבעיה כוללת יותר. 

בשונה מהטיפולים המסורתיים המתמקדים בפצעים עצמם, שיטות הטיפול החדשות מאתרות את המקור לכל בעיה ומטפלות בו עד לריפויו, דרך טיפול כולל בשורש הבעיה מעבר לתופעות הלוואי והסימפטומים.  
 
קבלו סקירה של שיטות הטיפול החדשניות, המציעות פתרון טבעי לאקנה תוך שישים יום בלבד, ללא כאבים וללא תופעות לוואי.
 
אקנה (חטטת / פצעי בגרות) היא דלקת של בלוטות החלב וזקיקי השערות, הנובעת מהפרשה נמרצת של שומן מבלוטות החלב בעור, מתגובה לקויה להורמון הטסטוסטרון, ומליקוי בתהליכי הייצור והתחדשות תאי העור (קרטיניזציה) שאינם מתנקזים אל פני העור אלא נאגרים ככיס שומן תת עורי (קומדון). 
 
אקנה היא מצב שכיח ביותר המופיע בקרב 80 אחוזים מהאוכלוסייה, וקשורה מאוד לגנטיקה. 
למרות שנהוג ליחסה בעיקר לגיל ההתבגרות, היא יכולה להופיע כבר בגיל 9 ולהמשיך עד גיל  40 ואף יותר. 
סימני האקנה חמורים יותר אצל גברים, אך נמשכים בדרך כלל פחות זמן מאשר אצל נשים. 
 
אז מה עושים?  
 
עד היום טיפולי האקנה התמקדו רק בטיפול נקודתי בבעיה עצמה, נטו להיות ממושכים ביותר ולוו בתופעות לוואי כמו רגישות ויובש רב בעור הפנים ואף לתופעות לוואי קשות (בעיקר בנטילת התרופה רואקוטן) כמו כאבי שרירים ופרקים, נזק לכבד, עלייה ברמת שומני הדם, דיכאון ועוד.  
 
לעומת זאת, הטיפולים החדשים מטפלים בשורש הבעיה מעבר לטיפול בסימפטומים, ומציעים פתרון טבעי לאקנה תוך שישים יום בלבד, ללא כאבים וללא תופעות לוואי, באמצעות שילוב של שיטות טיפול מתקדמות. 
שיטות הטיפול החדשות באקנה פועלות בשלושה מישורים – טיפול, שינוי ושימור, המבטיחים לא רק טיפול יעיל  ומהיר באקנה, אלא גם שמירה על התוצאות לאורך זמן. 
 
טיפול
 
בשונה מהגישה המסורתית המציעה פתרון אחיד לאקנה ומתמקדת בפצעים עצמם, השיטה החדשה מאתרת את המקור לכל בעיה ומטפלת בו עד לריפויו. 
 
השיטה משלבת בין עבודה פנימית (תפריטים לתזונה נכונה, תוספי מזון ושינוי באורח החיים) לבין עבודה חיצונית (תכשירים ייעודיים, קרמים ומכשור מתקדם), היוצרים מעטפת טיפול כוללת בעלת השפעה משמעותית וארוכת טווח על מצב העור. 
 
הטיפול מתחיל באבחון יסודי, ולאחר מכן נוצרת תכנית טיפול ייעודית, אשר מחייה את העור ומטפלת ביעילות מרבית בפצעים, בסימנים אדומים ובצלקות, תוך שישים יום. 
 
הלגה רקנטי היא מפתחת שיטת שלושת השלבים של Helga
 
הטיפולים החדשניים  הקיימים כיום בשוק כוללים בין השאר:
 
טיפול בחומצות ובתכשירים ייעודיים המייבשים את הבעיה מהשורש – שילוב בלעדי של קוקטייל תכשירים ייחודי עם שימוש במכשור רפואי מתקדם, המאפשר ייבוש וריפוי של הדלקת, אשר גורמת להיווצרות הפצעים והסימנים האדומים.

טיפול מתקדם במחטים – טכניקה מתקדמת לטיפול בחטטים שהותירו הפצעים, באמצעות סידור מחדש של הרשת האלסטית והידוק העור, אשר משיבים אותו לתפקוד תקין ומטשטשים צלקות וקמטים.

שיוף העור – בנייה מחודשת של העור תוך שבוע,  באמצעות קילוף השכבה החיצונית של העור, אשר מעודדת ייצור תאים חדשים, ומאפשרת לטשטש את הכתמים האדומים והגוון הלא אחיד של הפצעים,  תוך שבוע אחד בלבד.
 
שינוי – אחד הגורמים המרכזיים להצלחה של השיטות החדשות, הוא הטיפול היומיומי בפצעים, המתקיים במקביל לטיפול במכון. 
 
בראשית התהליך, נוצר עבור המטופל הרכב ייחודי של תכשירים וקרמים לשימוש ביתי. 
 
השימוש בהם מייצר אפקט משולש: טיפול בדלקת באופן נקודתי (איזון הפרשת החלב והבהרת הכתמים), מניעת התפתחות בקטריות ועידוד תחלופה מהירה של תאי עור בתוך שישים יום.

שימור – הרובד השלישי של השיטה מתמקד במניעת היווצרות מחודשת של אקנה בגלל תזונה לא נכונה, שינויים הורמונאליים וגורמים הקשורים בהיגיינה של העור. 
 
באמצעות שילוב של תכנית תזונה אישית ותוספי מזון ייעודיים, מועצמת יכולתו של הגוף למנוע היווצרות פצעים עתידיים.
 
קרם מטהר של הלגה רקנטי מפתחת שיטת שלושת השלבים של Helga
 
הלגה רקנטי היא מפתחת שיטת שלושת השלבים של Helga (טיפול, שינוי, שימור) המבוססת על מטרות ותוצאות מדויקות, ועל טיפול כולל בשורש הבעיה מעבר לטיפול בתופעות הלוואי והסימפטומים. 
השיטה שפיתחה משלבת בין עבודה פנימית (תפריטים לתזונה נכונה, תוספי מזון ושינוי באורח החיים) לבין עבודה חיצונית (תכשירים ייעודיים, קרמים ומכשור מתקדם), היוצרים מעטפת טיפול כוללת והוליסטית, בעלת השפעה משמעותית וארוכת טווח על מצב העור.
 
הלגה רקנטי היא מפתחת שיטת שלושת השלבים של Helga
 
פרטי יצירת קשר:
 
אתר החברה : Helga
03-9645111


עמוד זה נצפה: 530 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור