חיפוש באינדקס עסקים

גוונים בשיער – ניסו אשכנזי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 ינואר 2008

גוונים בשיער – ניסו אשכנזי – נשים שאינן מעוניינות לצבוע את שיערן בקביעות ומעוניינות להימנע מיצירת גוון צבע אחיד בשיערן,ניסו אשכנזי יכולות לפנות לאופציית הגוונים בפיזור בכל אזורי השיער וזאת כדי להשיג את המראה האופנתי. גוונים חומים בהירים לרקע שיער בצבע חום טבעי, גוונים בצבעי נחושת לרקע שיער חום בהיר עד בלונד כהה וגוונים זהובים לרקע שיער בהיר בבלונד. שילוב של גוונים בכל אזורי השיער בצפיפות הרצויה, תביא לכך שהמראה שיושג יבוסס על מראה אופנתי המשולב בקו תספורת בסגנון מדורג. ניתן לבצע טכניקה זו על ידי שימוש בצבעים רגילים או בחומרי הבהרה שונים, הכל בהתאמה למצב ולסוג השיער הקיים, כאשר הבסיס לכל היצירה בנוי על הגוון השולט ברקע. ככל שהשיער כהה יותר כך הגוונים יבלטו יותר. יש לבצע פעולה הדרגתית בכל הקשור לגוונים הנבחרים כיוון שכשהשיער מתבהר, לא ניתן יהיה לצבוע אותו מחדש אלא אם תחליטי לכסות את הצבע לחלוטין. שאלות נפוצות בתחום הצבעים ותשובות מפי מעצב השיער ניסו אשכנזי מחולון:
האם ניתן ליצור אפקט גוונים בשיער בתדירות גבוהה (כל חודש ימים) כמו בצביעה רגילה?
תשובה: אין צורך לבצע את אפקט הגוונים בקצב כזה. המטרה היא ליצור מראה טבעי עם הגוונים שיושגו ואז לחדש אותם בכל ארבעה עד ששה חודשים.
אם אני מעוניינת להחזיר את שיערי למצבו הקודם לאחר שביצעתי גוונים, האם זה ניתן?
תשובה: כן. ניתן לכסות את אפקט הגוונים תוך בחירה של הגוון השולט שהיה לפני כן בשיערך. רצוי לבצע צביעה חוזרת לאחר שלושה שבועות וזאת בכדי לקבע את הפיגמנט הכהה וליצור איזון שיישאר יציב לאורך זמן. חשוב לומר כי בכל מקרה שיער שעבר תהליך של גוונים יהיה עם שקיפות מסוימת שתישאר בקביעות בשיער.
האם גוונים מייבשים את השיער וגורמים ליובש חריג?
תשובה: במידה ומבצעים את העבודה ביסודיות ובהתאם להוראות שימוש של החומרים השונים ונצמדים לטכניקה ולזמני העבודה המומלצים לא תתקבל תופעה של יובש חריג. מעבר לכך, ברגע שהביצוע נעשה תוך שימוש בחומרים מתקדמים הכוללים רכיבי טיפוח והגנה לשיער, השיער ייראה וירגיש טוב בכל מקרה.
האם ניתן לבצע גוונים בהירים באמצעות צבע לשיער בלבד וללא צורך בחומרי הבהרה לסוגיהם?
תשובה: כן, על שיער טבעי ניתן להשתמש בחומרי צביעה ולא בהבהרות ,שכן שיער טבעי מתבהר גם על ידי שימוש בצבעי שיער ולא רק בחומרים מבהירים.
האם גוונים גורמים לנשירת שיער?
תשובה: לא. אין כל קשר בין ביצוע אפקט של גוונים בשיער ונשירה. החומר אינו משפיע על שורשי השיער וכמו כן אינו מזיק להם בשום צורה. לעיתים בעקבות שימוש בחמצנים בריכוז גבוה מדיי השיער עלול "להיקרע" באורכים אך זה בהחלט לא נחשב לנשירה.
האם ניתן לשלב אפקט של גוונים יחד עם צבע לשיער?
תשובה: הכול תלוי בתוצאה הרצויה. ניתן לשלב כל דבר בנפרד כדי לקבל תוצאה איכותית ואופנתית על השיער וחשוב רק לבחור את הגוונים שיהיו מקושרים לצבעים בכללותם.
האם יצירת גוונים מחייבת שימוש בחומרי טיפוח מיוחדים?
תשובה: טיפוח השיער (ללא קשר לגוונים) מחייב שימוש במגוון של מוצרים אשר יתאימו לסוג ולמצב השיער. גם כשמבצעים הבהרה או צביעה, יש להשיב לו את החיוניות ע"י שימוש בחומרים הרלוונטיים וזאת בהתאם להמלצות שתקבלי.
האם אני חייבת לבצע גוונים על כל השיער או שניתן לבצע את אפקט הגוונים רק בחלקים מסוימים?
תשובה: אין בעיה לבצע גוונים בכל כמות ובכל עוצמה נדרשת מבחינת הבהירות. אין חוקים ואין כללים בתחום זה והכול גם כמובן קשור לסגנון קו התספורת אותו בחרת לשיערך.
מהן העלויות של גוונים לראש מלא?
תשובה: אפקט גוונים לראש מלא יכול לנוע בין 250-450 ₪ כשהעלות תלויה באורך השיער, בכמות החומרים הנדרשת לשימוש ועוד.
האם ישנה חברת מוצרי שיער מובילה בתחום המוצרים הספציפי או שאין קשר בין זה לתוצאה הסופית המתקבלת בשיער?
תשובה: הכול קשור. יכולת הביצוע של המעצב, עמידה בזמנים וחומרי העבודה בהם בחר. אינני יכול לומר כי התנאי להצלחה הוא החומר בלבד. מכלול של נתונים יביאו לתוצאה כולל עבודתו של המעצב וגם כמובן מצב שיערך.



עמוד זה נצפה: 626 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור