חיפוש באינדקס עסקים

ליאת ויצמן מציגה קולקציית שיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 אוקטובר 2007

ליאת ויצמן במועדון הנייטליאת ויצמן, מעצבת השיער המתמחה בתסרוקות והעובדת אצל ניסו אשכנזי מחולון, מציגה קולקציית שיער מרהיבה במסגרת תצוגת שיער של הפיינליסטים בתוכנית הטלוויזיה "המעצב שלי" שהתקיימה במועדון ה"נייט" בתל אביב.
במוצ"ש האחרון העלתה ויצמן על הבמה של מועדון "נייט" בתל אביב דוגמניות שיער עם עיצובים לסתיו חורף 2007-8. את ההשראה מקבלת ויצמן במהלך העבודה היומיומית שלה במספרת ניסו אשכנזי מחולון. אשכנזי שיודע לדחוף קדימה את הצוות שלו, דאג שויצמן תצא גדולה ותפתיע את הצופים במראות חדשים ומרעננים לתקופת החורף הקרב ובא.
ויצמן: "בכל יום אני מודה לניסו אשכנזי מחדש על ההזדמנויות שהוא מעניק לי בתחום המקצועי. ההתפתחות האישית שלי תלויה לא מעט ביוזמה ובמוטיבציה שהוא מחדיר בי בכל תקופת עבודתי במספרה. הספקתי כבר להופיע על במות שונות ברחבי הארץ ואני מקווה כי נמשיך להפתיע ולרגש את הקהל במסרים ובעיצובים של אופנת השיער מעת לעת. ההכנות לקראת אירוע כזה, תהליך בחירת הדוגמניות, בחירת הקונספט לפרזנטציה המתוכננת יוצר בי התלהבות אדירה וגורם לי לחדד  את כל החושים כדי להשיג את מלא תשומת הלב וההתלהבות מהקהל ומהקולגות".


עמוד זה נצפה: 546 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור