חיפוש באינדקס עסקים

חפיפת השיער בחודשי הקיץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוגוסט 2007

חפיפת השיער בחודשי הקיץלחפוף בתדירות גבוהה – "פעולת חפיפה של השיער הנה בראש ובראשונה פעולה המיועדת לניקוי עור הקרקפת והשיער זאת מבלי קשר לתקופה בה אנו נמצאים – חשוב לשמור על היגיינה אישית ולוודא כי המרקם של השיער ומראהו הבריא נשמר לאורך זמן . בחודשי הקיץ ישנה פעילות מוגברת של בלוטות זיעה ,עור קרקפת מתחלף, לחות קיצונית ועוד .

בנוסף לזה החשיפה שלנו למזג אוויר חם במיוחד ביומיום , בילוי בחוף ים ובבריכה גורמים לשינויים ולגירויים בלתי רצויים ועל כן אנו ממליצים על חפיפה מוגברת תוך טיפוח השיער לשמירה מקסימאלית על השכבות החיצוניות העוטפות את פנים השערה ומשמרים את המרקם שלה לאורך זמן .

חשוב לציין כי ככל שהשיער ועור הקרקפת יהיו נקיים יותר –התחושה וההרגשה הכללית שלנו תהיה טובה יותר ואוורירית במיוחד . שיער ארוך דורש טיפול אינטנסיבי יותר ובחודשי הקיץ כדאי לשקול השלמת פעולת הניקוי (חפיפה) בעזרת שימשו במוצרי טיפוח רלוונטיים.

טיפים לחפיפה נכונה :

  1. שטיפת השיער במים חמים זורמים למשך 2-3 דקות .
  2. פיזור שמפו לניקוי וחפיפה ראשונה של העור והשיער לכל אורכו.
  3. פיזור שמפו לחפיפה שנייה תוך עיסוי עור הקרקפת למשך מספר דקות .
  4. שטיפה יסודית של השיער עד לקבלת מים צלולים ונקיים משאריות סבון .
  5. במקרים בהם השיער ארוך מעבר לכתפיים חשוב להימנע ככל האפשר משפשוף מוגזם ואינטנסיבי של האורכים והקצוות במהלך החפיפה . פעולה זו תגרום לנזק של השכבות החיצוניות וקשקשי השיער עד למצב של מראה מחוספס וייבש .
  6. לסיום ולשלמת הטיפול בשיער יש לבחור בטיפול עם מרכך/מסכה/אמפולות שונות בהתאם להמלצות של מעצב השיער שלך .במקרים בהם ישנן תופעות כגון עור קרקפת מגורה,קילופי עור,אדמומיות,פצעוני זיעה ועוד שכיח בחודשי הקיץ –יש לפנות לאיש מקצוע כדי לקבל יעוץ והכוונה בהתאמה למצב הקיים ולפעול על פי הוראות היצרן של התכשירים השונים חגית נדרי בעיצוב של ניסו אשכנזי .


עמוד זה נצפה: 463 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור