חיפוש באינדקס עסקים

טיפוח השיער לקראת החופש הגדול

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוגוסט 2007

טיפוח השיער לקראת החופש הגדול - ניסו אשכנזי

בחופשת הלימודים המתוכננת לחודשים יולי –אוגוסט חשוב להכין גם את השיער לקראת החשיפה למזג האוויר במגוון הפעילויות והחופשה המתוכננת כמו בילוי בחוף הים ,בבריכה וכיו’ .

השיער הבנוי משכבות של קשקשים רגיש במיוחד בחודשי הקיץ ובעקבות כך יש להכין את השיער על מנת שיהיה עמיד יותר וגם כדי שניתן יהיה לצמצם את הנזקים המצטברים . לנערות בעלות שיער צבוע : כדי לשמור על מראה מבריק ורענן של השיער מומלץ לצבוע בתחילת חודש יולי ולאחר חודש מומלץ לרענן את הגוון באמצעות צבע "שטיפה" שאינו מכיל אמוניה וכך ל"משוך" חודשיים שלמים ללא שימוש בצבע רגיל (הכולל חמצן ואמוניה).

מומלץ להימנע מביצוע פעולות של הבהרה /גוונים בהירים מדיי/סלסול/החלקה בחודשי הקיץ כדי לא לחשוף את השיער לתהליכים שעלולים לייבש את השיער ולפגוע בגמישות הטבעית שקיימת בו . לנערות בעלות שיער ארוך (אחרי כתפיים) :כדי לשמור על קצוות בריאים ואורכי שיער גמישים חשוב להסתפר כדי ליצור תהליך של "התחדשות" בשיער שיישמר לפחות למשך חודשיים.

גזירת הקצוות תבטיח מראה שיער בריא ומלא חיוניות ותנועה גמישה . לנערות המשתמשות במהלך השנה בחומרי עיצוב לסוגיהם : בחודשי הקיץ במיוחד כאשר מקום הבילוי העיקרי הוא חוף הים או הבריכה יש להימנע משימוש בחומרים המכילים רכיבי שומן/ווקס/אלכוהול . חומרי עיצוב אלו ישפיעו לרעה על מראה השיער ויגרמו לו להיראות יבש יותר ומחוספס .לעיצוב "קליל" מבלי ליצור הכבדה על השיער מומלץ לבחור במוצרי שיער עדינים המכילים רכיבי לחות וריכוך המצפים את השערה והמגנים עליה מההשפעות החיצוניות וגם שומרים על מראה מעוצב ונקי  . לנערים הגולשים בים :  מומלץ להימנע ככל האפשר משימוש במוצרי שיער המכילים שמנים "כבדים" כדי למנוע תופעה של "צריבה" של השיער מקרני השמש הלוהטת. שילוב של מי ים ושמש יוצרים אפקט שלילי ביותר על השיער והתוצאה היא "יובש" ונזק רב לאורכים ולקצוות השיער.

ההמלצה היא שאם אתה גולש בים הימנע משימוש בחומרי עיצוב .המידה והשיער ארוך מהרגיל ההמלצה היא לכסות אותו בכובע במהלך השהייה בים.   לסיום , בחודשי הקיץ מזג האוויר הלוהט פוגע בכל איבר חשוף ושיער הראש שהוא משמש גם ככיסוי לעור העדין הקיים בקרקפת רגיש במיוחד ושמירה עליו הנה חיונית ומחויבת במציאות . כדי לעבור את הקיץ בשלום ולחזור אל ספסל הלימודים בריאים יותר ועם שיער במראה בריא חשוב להיות מודעים לסכנות ולנזקים ולפעול למען שימור וטיפוח בכל הזדמנות גם כדי לחזור אל ספסל הלימודים עם מראה שיער בריא יותר ".הטיפים באדיבות מעצב השיער ניסו אשכנזי



עמוד זה נצפה: 553 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור