חיפוש באינדקס עסקים

עיצוב שיער בחורף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 נובמבר 2007

לעיתים החורף הופך ליתרון כאשר אנו מעוניינים לעצב את השיער באופן כזה שייראה מסודר בהתאם לקו התספורת שתוכנן. כל מה שאת זקוקה לו זה הדרכה מפי מעצב השיער שלך לגבי טכניקת העיצוב האפשרית באופן עצמאי ניסו אשכנזי - טיפים לטיפוח השיער בחורףבתוספת יעוץ מקצועי לגבי המוצר שיעזור להשיג את התוצאה המבוקשת. מבחינת עיצוב השיער בחודשי החורף מזג האוויר נוח יותר ומאפשר לך להשיג תוצאת עיצוב שתישאר לאורך זמן.
כדאי להצטייד לקראת תהליך העיצוב במקרים של שיער ארוך במוצרים הבאים:
ספריי לעיצוב השיער – מוצר בסיסי חובה שיהיה בכל בית. קיים בפורמולות שונות בצורה של ספריי אותו ניתן להתיז בכמות הדרושה על השיער בחלקו החיצוני ובכך לשמר את הצורה אשר נבחרה לתספורת ולמרקם הקיים. יתרון נוסף בשימוש בספריי לשיער, יצירת שכבת הגנה חיצונית שלעיתים עוזרת לנטרל לחות מוגברת ורטיבות הקיימת באוויר. מוצר נוסף המאפשר שליטה טובה יותר בשיער הוא הג’ל לעיצוב. לאחר פיזור של שכבה עדינה על השיער בחלקו החיצוני תוכלי ליהנות משיער הנשאר מעוצב לאורך זמן בתוספת ברק ומראה זוהר במיוחד.
מוס לעיצוב וייצוב השיער – קיימים כיום מגוון של מוסים לשיער המאפשרים ליצור מראה מאוד טבעי תוך שמירה על המרקם של השיער וגם על רכותו. מוס המורכב מחומרי עיצוב עדינים יאפשר לך ליצור את האיזון שבעיצוב השיער במיוחד כאשר מדובר באורך של עד אחרי כתפיים. מוצרים עליהם מומלץ לוותר בכל הקשור לתהליכי העיצוב השיער בחורף:
שומן (נוזליקרם) לעיצוב השיער – מוצר זה עלול לשמן את השיער יתר על המידה ולהכביד עליו יחד עם הרטיבות הקיימת באוויר. שיער שמן מדיי מחייב חפיפה אינטנסיבית יומיומית פעולה אשר פחות נעשית בימים הקרים לכן נומלץ להקפיא את השימוש בו.
קרם לחות – מוצר זה עלול להכביד על מרקם השיער יתר על המידה שוב כאמור בשילוב עם הלחות והרטיבות הקיימת באוויר.

עיצוב שיער:
ניסו אשכנזי

 



עמוד זה נצפה: 626 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור