חיפוש באינדקס עסקים

גם לצוות מגיעה חשיפה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 אוגוסט 2007

איציק חסווה מעצב שיער אשר עובד כשכיר במספרה של ניסו אשכנזי בחולון השתתף בתחרות שיער

גם לצוות מגיעה חשיפה ! איציק חסווה מעצב שיער אשר עובד כשכיר במספרה של ניסו אשכנזי בחלון השתתף בתחרות שיער שהתקיימה בסוף חודש יולי בגני התערוכה בתל אביב במסגרת אירוע BEAUTYPRO2007 והכול בתמיכה מלאה ,פרגון וליווי אישי של ה"בוס".

אשכנזי המעביר בעצמו השתלמויות למעצבי שיער צעירים בחר לפרגן לחסווה ודאג שיופיע תחת חסותו בתחרות הארצית לעיצוב שיער לשנת 2007 . לאחר בחירת הדוגמנית המתאימה ,הלבוש ,סגנון האיפור והסטיילינג עלה איציק לבמה וביצע תספורת בטכניקות מעניינות אל מול קהל של מעצבי שיער במקביל לבחינה מקרוב של חבר שופטים מנוסה שתפקידו היה לשפוט בתחרות.

המעצב הצעיר בשנות העשרים לחייו אמנם לא הביא את הגביע לחולון במקומות הראשונים אבל בהחלט הביא כבוד וגם כמה תמונות מהאירוע עצמו . חסווה מוסיף: "האירוע מבחינתי היה שבירת שיא בשלב הקריירה בה אני נמצא.

אני מרגיש שמכאן השמיים הם הגבול וכי אין יותר ממה לחשוש בכל הקשור לתעוזה ולרצון להיות בולט ומוביל . היה לי חשוב מאוד לקחת חלק בתחרות משמעותית בה השתתפו מעצבי שיער שהגיעו מאזורים שונים בארץ ולהתמודד יחד איתם על התואר. למרות שלא הייתה הכתרה אני מרגיש את הזכייה במרחב הפנימי שלי והאושר הוא אינסופי".

איציק חסווה מעצב שיער אשר עובד כשכיר במספרה של ניסו אשכנזי בחולון השתתף בתחרות שיער

איציק חסווה מעצב שיער בחולון השתתף בתחרות שיער

 

 

 



עמוד זה נצפה: 584 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור