חיפוש באינדקס עסקים

אופנת השיער לאביב קיץ 2007

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוגוסט 2007

אופנת השיער לאביב קיץ 2007בימים אלו אנחנו נפרדים מחורף בו בחרנו לעצב שיער בקווים מדורגים באורכים שונים כאשר הגוון הבלונד הטהור והבהיר על כל גווניו בשיער היה פופולארי.

בפתחו של אביב 2007 המגמה היא לפרוץ גבולות ובעיקר לצאת מהמסגרת. השנה נראה יותר ויותר כניסה של גוונים חמים ונועזים לאופנת השיער ,צבעים מוחלטים ודומיננטיים .הנטייה היא לבחור בגוונים של בלונד כהה המבוסס על פיגמנטים של דבש, חום שקד בהיר.

הרעיון הוא ליצור משחקים של צבע בהתאם לעיצוב הסופי הנבחר ללקוחה . לדוגמא בקו תספורת באורך בנוני נצבע את החלק התחתון (האחורי ) של השיער בגוונים עמוקים יותר ובחלק העליון (הקדמי) נשתמש בגוונים בהירים ופתוחים יותר . הנטייה היא לבחור גוונים טבעיים ,נקיים תוך שאנו שומרים על אחידות בגוון במקומות הנבחרים.

בקו התספורת נמליץ לשמור על אורכים בעיקר בחלק הקדמי של מסגרת הפנים תוך כדי שמירה על מרקם השיער וצורתו הטבעית .טרנד נוסף שלאחרונה מציף אותנו הוא תחום ההארכות שיער שתופס תאוצה. יותר ויותר נשים נחשפות לטכנולוגיה ונכנסות לתהליך מתוך בחירה ורצון להראות אופנתיות . פעולה זו של הארכת שיער, מאפשרת לכל אחת ליהנות ממראה שיער ארוך שניתן ליצור בביקור אחד במספרה ובתוך כמה שעות לצאת עם "לוק" אופנתי ומעודכן .

 קרדיטים :
עיצוב שיער – ניסו אשכנזי
צילום –צחי ואזנה
איפור –אורית ויזל



עמוד זה נצפה: 520 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור