חיפוש באינדקס עסקים

איפור בחדר כושר – רוית אסף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 דצמבר 2007

לא לשכוח שאנחנו צריכות להיות מטופחות ולהיראות פגז תמיד (במיוחד הרווקות שביננו). איך עושים את זה? רווית אסף מבית הספר למקצועות האיפור של רווית אסף, מעניקה סודות וטיפים לעניין, באהבה למתאמנות החרוצות: רוית אסף - איפור חדר כושרלפני אימון כושר מומלץ למשוח תחליב לחות קליל נטול שומן המעניק מראה מאט וסופח אליו עודפי שומן ופסולת. תכשירים שומניים מזרזים את תהליך הורדת האיפור ולכן חשוב לבחור אך ורק תכשירים המסומנים כנטולי שומן.
המייק-אפ שאת בוחרת ישפיע על עמידות האיפור כולו, כולל העיניים והשפתיים. מייק אפ חשוב במיוחד לאימון שנערך בחוץ ובשמש, כיוון שהוא מגביר את ההגנה על העור במידה והוא מכיל מסנן קרני שמש. רצוי לבחור תכשירים המכילים ויטמינים נוגדי חמצון, עם מקדם הגנה SPF15 לפחות, במראה מאט, עם עמידות ל-12 שעות.
המייק-אפים הטובים ביותר הם אלה המכילים סיליקון נדיף. הם מחליקים על העור בתחושת משי ואינם מכבידים בזמן מאמץ, ולמעשה הם אינם מורגשים כלל אך מעניקים גוון יפה, אחידות ומונעים הזעה מוגברת. אם את מאלו שבאות למכון לראות ולהיראות, הרי שאיפור עיניים עמיד הוא פריט חובה אצלך במלתחה.
האיפור המומלץ לאימון הוא בגוונים טבעיים ולא מוגזמים, על מנת שלא להראות מגוחכת. אני מציעה לבחור במעט צללית עמידה במים על בסיס קרם או אבקה בשילוב עם מסקרה עמידה כך שבמידה והיא חודרת לעין בזמן מאמץ לא תיווצר רגישות. ולבסוף, כמובן, עיפרון עיניים עמיד. 
מסקרות עמידות במים הן עניין שגרתי, אלא שקשה להסירן. רצוי לשמור על שפתיים טבעיות ללא תוחם, ולמשוח אותן בליפ גלוס שקוף בלבד, כך שגם אם קשה ואת נושכת שפתיים הדבר לא יורגש. למכורות לשפתון שלא יכולות בלעדיו, כדאי לנסות שפתונים עמידים לזמן ארוך, ומהצד השני גלוס מטפח בעל עמידות גבוהה, שאינו נוזל בחריצים שסביב השפתיים.
ולא לשכוח בנות….גם בחדר כושר אפשר ורצוי לעשות עיניים לבחורים שריריים!



עמוד זה נצפה: 536 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור