חיפוש באינדקס עסקים

איפור ושמירת השבת – רוית אסף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 פברואר 2008

אצל נשים דתיות ומסורתיות השבת מביאה עמה,  בעיות הלכתיות הנוגעות לאיפור. אז אם את צריכה לפגוש את הארוס אחרי ארוחת שישי, אם בנך עולה לתורה בשבת בבוקר, או אם את חוגגת שבת חתן – הנה כמה טיפיםרוית רסף שיעזרו לך לשמור על האיפור מכניסת השבת ועד צאתה.
בסיס:
גם אם את משתמשת ביומיות במייק-אפ נוזלי, זה הזמן להשתמש במייק-אפ מוצק (מייק-אפ סטיק / מייק-אפ פודרה). הסיבה היא פשוטה, מייק-אפ מוצק מכיל הרבה יותר פודרה בתוכו ולכן הוא אינו ממהר לנזול או לרדת. יתרון נוסף שיש למייק-אפ מוצק הוא כושר הכיסוי המושלם, כך שאין צורך להשתמש בקונסילר. את בסיס המייק-אפ נקבע עם פודרה בתפזורת בגוון שקוף בעזרת כרית פודרה, לפידור עדין וקליל במיוחד. הפודרה תצור גימור מט למייק-אפ ותעזור לו להישאר עמיד. לא לשכוח לסלק שאריות!
עיניים:
זו תקופת הזוהר של צלליות הקרם. צלליות אלו מגיעות במרקם נוזלי או בצורת סטיק (כמו ליפסטיק)- אלו יחזיקו מעמד הרבה יותר מצלליות האבן והאבקה. גם אם אינך משתמשת בצלליות קרם, רצוי להחזיק כמה על שולחן האיפור, ולו לכבוד השבת. עפרונות עיניים, מסקרה ואיילינר- אך ורק עמידים במים! כך תבטיחי שלא תקומי בבוקר והכול יהיה מרוח.
טיפ קטן: לאחר שימוש בעפרון עיניים, עברי עם מברשת טבולה בצללית כהה על העיפרון מעל/מתחת לעין, זאת סופחת אליה את החומרים השומניים שבעיפרון ומבטיחה עמידות גבוהה במיוחד.
סומק:
גם כאן, כמו בצלליות, רצוי להשתמש בסומק נוזלי/קרם/סטיק. קיימים מגוון סמקים כאלו בכל חנויות האיפור ובמידה ולא מצאת, את יכולה להשתמש בצללית כזו בגוון הסומק שמחמיא לך.
שפתון:
יש היום ליפסטיקים שמבטיחים עמידות ל-10 שעות ויותר (רובם הגדול גם מקיים). למי שלא מוצאת ליפסטיק כזה הנה שיטה שתעזור לכן להישאר עם צבע על השפתיים לאורך כל השבת:

  • תחמי את שפתיך בעזרת תוחם שפתיים ולאחר מכן מלאי את כל שטח השפה בעיפרון ועברי עליהן בשפתון.
  • בעזרת טישו ספגי בעדינות את שאריות השפתון (כך יישאר הפיגמנט על השפה בלי החומרים השומניים).
  • בעזרת כרית פודרה או בעזרת פיסת טישו, פדרי בנדיבות את השפתיים הצבועות. הפודרה תקבע את השפתון במקומו ותמנע נזילות.
  • בעזרת מברשת רחבה (כמו מברשת הסומק, רק נקייה משאריות צבע), נקי את שאריות האבקה, ממש כמו לטאטא את השפתיים. עתה עברי על השפתיים בשכבה נוספת של שפתון- את תמצאי שניתן לעשות את המלאכה בקלות בעזרת מכחול שפתיים.

עכשיו השפתון עמיד באכילה, שתייה ונשיקות. השכבה העליונה תרד ומה שישאר מתחת זו השכבה התחתונה – זה יראה כאילו האודם לא זז ממקומו. מאוד חשוב לא להשתמש בגלוסים או בשפתונים שומניים מאוד לקראת השבת. השומן במוצרים אלו יגרום לליפסטיק להימרח ולנזול.



עמוד זה נצפה: 590 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור