חיפוש באינדקס עסקים

רוית אסף – איפור לסילבסטר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 דצמבר 2007

אז איך יראה סילבסטר 2008?! הפרשנות שנותנת רווית אסף, בעלת בית הספר למקצועות האיפור של רווית אסף, היא אלגנטית ובעלת ניחוח מפתה. אם את רוצה לקבל נשיקה רותחת בחצות, משחי ליפסטיק אדום בוהק, בהשראת רוית אסף - סילבסטר 2008המראה ההוליוודי וחושני.
את העיניים יש לאפר בצלליות מעושנות היוצרות הילה של מסתורין וזוהר. גם קולקציית האיפור של "רוית אסף" (professional make up-RAVIT ASAF), לחורף 2008 התאימה עצמה למראה ההוליוודי, האלגנטי הזוהר. המוזה שנחה עליה היא של הנשים החושניות והמפתות.
בסיס הפנים: מייק-אפ מסדרת אנטי אייג’ינג בגוון ב’ז טבעי, על בסיס סרום וסיליקון למתיחה מושלמת של הפנים.
פודרה שקופה עם נגיעות של נצנוץ קל.
עיניים: מאופרות בצלליות מסדרת smoking look – בגוונים שחור ואפור מטאלי, עיפרון שחור התוחם את העין, צללית שמנת מבריקה מתחת לעצם הגבה ובזוית הפנימית של העין. לסיום נפזר אבקת יהלומים קריסטל לבנה כסופה על גלגל העין וברכות למראה נוצץ וזוהר במיוחד.
ריסים: להשלמת המראה יש למרוח מסקרה שחורה בנדיבות רבה. לבעלות ריסים דלילות/ חסרות, רצוי להדביק ריסים בודדות.
שפתיים: משוחות בשפתון אדום לוהט.
טיפ לנשיקת חצות ארוכה:
הניחי שכבה דקה של מייק אפ על השפתיים ופדרי קלות בפודרה שקופה לעמידות מרבית גם אחרי הנשיקה.
לשפתיים חושניות – מרחי שפתון אדום סקסי, כעת פדרי שוב (בפודרה שקופה) והניחי שיכבה נוספת של שפתון, כך הליפסטיק יקובע וישרוד גם לאחר נשיקת חצות.
לשפתיים מלאות ונוצצות – השתמשי בתוחם טיבעי ומלאי את שפתייך עם העיפרון הניחי שפתון מוצק על השפתיים עד קו התוחם ועליו גלוס שקוף – עדיף עם נוצצים. שנה אזרחית טובה.



עמוד זה נצפה: 535 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור