חיפוש באינדקס עסקים

המדריך המלא לאיפור לכהות עור – גיורא שביט

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 נובמבר 2007

גיורא שביט, אמן האיפור הבינלאומי, מנסח את המדריך המלא לאיפור לכהות עור: הגוונים המתאימים, הבלטה של אזורים, יצירת אחידות בעור ומה עושים כשיש עור מעורב. דווקא לבעלות העור הכהה, דומה שמלאכת האיפור קשה המדריך המלא לאיפור לכהות עור - גיורא שביטיותר: שכן אמנם העור הכהה מסתיר אי אחידויות או פגמים מסוימים, אך יצירה של מראה מושקע ומוקפד דורשת השקעה כפולה.
אמן האיפור הבינלאומי, גיורא שביט, התגייס למשימה, ומציג כמה כללים ואבחנות שעושים את כל ההבדל ומבטיחים שגוון העור לא יעמוד ביניכן לבין המראה הרצוי.

  • ססגוניות בסיסית – לבעלות העור הכהה מומלץ לבחור בגוונים מבריקים ובסיסיים, כמו ירוק, כחול, אדום וסגול  המעניקים לכן את המראה הזוהר. גווני אדמה – בעונת החורף אפשר לבחור גם בצבעי אדמה או גוונים מעושנים שיתנו מראה יותר עמוק. אם בחרתן בגווני האדמה, חשוב להקפיד על גוונים בעלי כמות פיגמנט גבוהה ומבריק , אשר לא ייעלמו בגוון העור הבסיסי.
  • שפתון – מומלץ לבחור בשפתונים השקטים יותר, או בשפתונים בעלי תוספת ברק שקוף בלבד, המאפשרים להבליט את השפתיים ולהשיג את המטרה ללא תוספת צבע.
  • תוחם – לבעלות העור הכהה לא מומלץ להשתמש בתוחם אשר יגרום להבלטת יתר של השפתיים. 
  • תיקונים – במקרה של אף רחב, מומלץ להצליל את צידי האף בעזרת מייק אפ כהה יותר, או להשתמש בצללית כהה יותר ישר מעל המייק אפ ורק אחר כך  לפדר.
  • מייק אפ – לבעלות עור כהה על בסיס צהבהב מומלץ להשתמש במייק אפ על בסיס ורוד יותר, אשר מאפשר לנטרל את הגוון הצהוב ומאיר את הפנים (כך שנזדקק לכמה שפחות איפור). 
  • עיניי שקד – אם התברכת בעיניים גדולות ושקדיות, ניתן להשתמש בצללית משי מבריקה ובהירה על כל עפעף (כרקע בלבד) ולשחק עם המסקרות הצבעוניות. לבעלות עור כהה ושמן או מעורב , רצוי לא להתאפר בשמר מבריק.


עמוד זה נצפה: 463 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור