חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לטיפוח השפתיים והעיניים – גיורא שביט

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 דצמבר 2007

לקראת החורף חשוב להקדיש תשומת לב מיוחדת לתופעת היובש וסדקים בשפתיים ועור יבש בעור הפנים גיורא שביט, אמן האיפור הבינלאומי ובית הספר לקוסמטיקה גיורא שביט, מספר לנו כמה טיפים פשוטים שמזכירים לנו שעונה הקרה אנחנו נדרשים לשנות את הרגלי האיפור והטיפוח מהקיץ, ולהתאימם לצרכים המשתנים של הפנים.
טיפוח השפתיים בחורף:
טיפוח בשגרה – הדרך הפשוטה לטפח את השפתיים בחורף הוא שימוש  יומיומי בשפתון או תוספת של גלוס על טיפים לטיפוח השפתיים והעיניים בחורף - גיורא שביט, ליפגלוסבסיס קבוע. חשוב לבדוק מהו הרכבם של המוצרים הנבחרים, שכן מוצרים המבוססים על שעווה יאפשרו יצירה של חוצץ בין השפתיים למזג האוויר היבש.
יותר יבש מלח – שימוש ברוב התכשירים המיועדים להוספת לחות לשפתיים נחשב למומלץ בשגרת הטיפוח היומיומית שלנו. עם זאת כדאי לשים לב שהשפתון שבחרנו יהיה בעל פחות שמן  ובעל שעווה יציבה יותר – על מנת שיחזיק למשך זמן שימוש ארוך. זכרו,הלחות שמתחת לשפתון מספיקה בהחלט.
הרגל מגונה – ליקוק תמידי של השפתיים הוא הרגל הרסני שפוגע קשות בשפתיים. לידיעתכם, החומציות שברוק גורמת לתופעת הסדקים בשפתיים ויש להימנע מכך ככל שניתן ולשמור שפתון מתאים גם למקרי חירום.
טיפוח בחופשת הסקי – מי שיוצא לטיול  או לחופשת סקי, חשוב שיצטייד בוזלין לכל מקר, שכן זהו הפתרון האולטימטיבי לתחושת היובש בשפתיים. הווזלין יוצר מגן אפקטיבי ביותר בין השפתיים לקור וליובש, אולם במקרה בו השפתיים כבר יבשות, מומלץ להשתמש בתכשירים המיועדים להוסיף הגנה והזנה לשפתיים.
איפור לשפתיים סדוקות – במידה ויש לכן כבר שפתיים סדוקות ורוצות להשתמש בשפתון, מומלץ להשתמש רק בגלוסים מבריקים ומעט אטומים.
טיפוח העיניים בחורף:
הוסיפו שכבת קרם עיניים – בחורף  כשאנחנו לא נזקקים להתמגן מול שילובי החום, הלחות וההזעה רצוי להשתמש בקרם עיניים לפני האיפור. טיפים לטיפוח השפתיים והעיניים בחורף - גיורא שביט, קונסילר
מייק אפ – בחורף מומלץ להשתמש במייק אפים מעט כבדים יותר (בעיקר לבעלות העור היבש) על מנת להגן על העור מפני תופעות של יובש וקילוף, כשבאזור העיניים יש למרוח את המייק אפ בעזרת ספוגית  לחה וסחוטה היטב: תוך מתיחת העור בניגוד לכיוון הכתמים.
פודרה – למי שמשתמשת בפודרה באופן קבוע מומלץ להניח את הפודרה באזור העיניים בכמות קטנה ככל שניתן, במקביל למתיחת העור ומריחת הפודרה בניגוד לכיוון הקמט.
העלמת כתמי החורף – לאחר מריחת המייק אפ בגוון הרצוי כולל איזור הכתמים שסביב העיניים, עברו עם מברשת מייק אפ על אזור הכתמים שמתחת לעיניים. במידה והפעולה לא הצליח "למחוק" את הכתמים יש להשתמש בקונסילר או מייק אפ אחר בגוון המנוגד לגוון הכתם ושהוא בטון אחד כהה יותר מגוון העור. כך לדוגמה, כתם כהה (בגוון חום כהה, אפרפר או סגלגל) ניתן לנטרל בעזרת גוון צהבהב (ולא צהוב), כתם אדמדם יעלם באמצעות שימוש בגוון באז’ ירקרק (ולא אדום).
תיבת החורף שלי – לקראת החורף כדאי לבדוק שיש לכן את כל כלי האיפור הדרושים למראה מטופח ומושקע, כשביניהם אל תתפשרו (גם במחיר) על מברשת מייק אפ מאיכות טובה, מייק אפ מוצק עם ספוגית בעלת מרקם מחוספס וקונסילר – שהוא למעשה אותו המוצר כמו מייק אפ אך מגיע באריזה שונה.



עמוד זה נצפה: 548 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור