חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לאיפור ערב לקראת מסיבת הסילבסטר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 דצמבר 2010

להגיע למסיבה עם איפור נוצץ ומדהים שיישאר עליך עד סיום המסיבה. לעבור אתטיפים לאיפור ערב לקראת מסיבת הסילבסטר נשיקת החצות עם שפתון שלא ירד או נמרח. לרקוד ולהשתולל בלי שהאיפור יימרח, יימס ויתפוגג. המאפרת יעל ויצמן נותנת לכן את הטיפים שיעשו את ההבדל.

בסיס האיפור

סוד העמידות של איפור ערב תלוי בבסיס. הבסיס הטוב ביותר לאיפור ערב לקראת מסיבה הוא מייק אפ איכותי נטול שומן ועמיד במים ומעליו שכבת פודרה שקופה. כיוון שאין שומן במייק אפ הוא לא יימס או יימרח ותפקידה של שכבת הפודרה היא לספוח עודפי שומן מן העור ולא לתת למייק אפ ליימס. שכבה כזו כבסיס לאיפור תעניק עמידות מצוינת שתאפשר לך לרקוד, לפלרטט ואפילו להתנשק בלי להיראות אחר כך מרוחה.

איפור השפתיים
על מנת לטפל בנושא מניעת התמרחות השפתון לקראת נשיקת החצות, מרחי שכבה כזו גם על השפתיים. אחרי שמרחת את המייק אפ על השפתיים ופידרת אותן בפודרה שקופה, טפחי קלות בטישיו והתחילי למרוח את השפתון. גם השפתון צריך להיות מהסוג העמיד, קצת יבש ולא שומני למגע. לפעמים עדיף להשתמש בעיפרון איפור בצבע הנכון כדי לצבוע את השפתיים. עיפרון איפור מכיל מטבעו הרבה פחות שומן מאשר שפתון. אם מראה השפתיים אחרי צביעתן הוא מט מדי לטעמך הניחי נקודת ליפ גלוס על מרכז השפה עליונה ועל מרכז השפה תחתונה להוספת ברק.
לבחירתך, קיימים כיום בשוק שפתונים עמידים על בסיס סיליקון שאם תשתמשי בהם נכון ולפי ההוראות הם יוכיחו עמידות גבוהה לאורך כל הערב.
שימי לב – איפור יבש הוא עמיד הרבה יותר מאיפור על בסיס מוצרים שמנוניים ועתירי לחות.

איפור העיניים
לאיפור העיניים את יכולה להשתמש בצבעים נוצצים, זוהרים ומבריקים שיתאימו לאופי הנוצץ של הערב. אייליינר כהה ושתי שכבות מסקרה יעניקו את התיחום המקסימאלי לעיניים וידגישו אותן. אפשר להשתמש בצלליות כהות יותר ולבצע איפור עיניים מודגש כיון שברוב המסיבות התאורה מעומעמת כך שנדרש דגש מיוחד על העיניים כדי שיראו אותן.

סומק ללחיים

לעומת זאת בכל הקשור לסומק, כדי שלא להגזים. הריקודים והצפיפות במסיבה ייצרו חום שיעניק לך סומק טבעי. עודף צבע על הלחיים פשוט יגרום לך להיראות אדמדמת מדי.
לתוספת ברק וזוהר את יכולה לפזר אבקה נוצצת על הכתפיים, באזור המחשוף, ומעט על הפנים. פזרי אבקת כוכבים כזו משדרגת את המראה כולו ומוסיפה זוהר וברק מיידי לכל איפור.

טיפ אחרון 
קיימים בקבוקונים המכילים מים ומתיזים עננה עדינה של מים בכל לחיצה. לחיצה כזו לכיוון הפנים באמצע הערב תרענן אותך, תוסיף לחות לעור הפנים מבלי לשטוף או לפגוע באיפור הפנים. קחי איתך בקבוקון כזה כדי להתרענן ולהמשיך לחגוג.

עכשיו את מוכנה למסיבה… תיהני.



עמוד זה נצפה: 462 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור