חיפוש באינדקס עסקים

אופנת רמי לי בקולקציית חורף 2012

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 נובמבר 2011

קולקציית חורף של רשת רמי לי רשת RamiLee לאופנת הריון מחממת את החורף עם ליין סריגים המשלב רכות מפנקת, נוחות ואמירה אופנתית. ונותן מענה לכל הטרנדים הכי חמים ונכונים לחורף 2012.
הסריגים מגיעה בגזרות מיוחדות המתאימות לכל שלבי ההיריון.

רשת Ramilee, המותג המוביל לאופנת הריון בישראל, משיק את קולקציית חורף 2012 ומציג סדרת סריגים חדשה המותאמת במיוחד לתקופת ההיריון, עם גזרות רכות ונעימות, קרדיגנים ,טוניקות ושמלות, המשלבות בין הטרנדים האופנתיים לדרישות היום, הפנאי והערב. בקולקציית הסריגים החדשה של Ramilee לחורף 2012: סריגים בגזרות מעניינות, בגוונים של העונה: אבן חן – טורקיזים, ירוקים,סגלגלים וקורל, שוקו , מוקה , אפור חם, סגול שטוף, ורוד שטוף וסלמון.

חלק מהטרנדים העכשווים שניתן למצוא בליין כוללים את טרנד ההדפסים והנקודות: הדפסים קטנים ומחמיאים, הדפסים פרחוניים והדפסי נקודות על גביי קרדיגנים ושמלות סריג נשיות ומחמיאות המשתלבות מצויין עם גרביונים ומגפון.
טרנד נוסף העונה הוא הפסים המגיע על גבי קרדיגן ארוך ושמלות סריג בצורת פסי זיג זג. ליין הסריגים מקבל טוויסט ייחודי בזכות שילובים רומנטיים המשדרגים כל הופעה- סריגים בשילוב פנינים, פפיונים בצווארון נשפך, אלמנט של תחרה ופנינה בדש סריג טוניקה או שילוב של קרושה בחלק עליון של סריג.
הסריגים מגיעה בגזרות מיוחדות המתאימות לכל שלבי ההיריון.

קולקציית חורף של רשת רמי לי קולקציית חורף של רשת רמי לי
קולקציית חורף של רשת רמי לי קולקציית חורף של רשת רמי לי


עמוד זה נצפה: 389 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור