חיפוש באינדקס עסקים

צבע ומצב רוח בקולקציית אביב- קיץ 2014 של sack’s

פורסם מאת: בתאריך: 9 פברואר 2014

רשת הבוטיקים SACK’S משיקה את קולקציה אביב- קיץ 2014 ויצרה בקולקציה טוואי של סיפורים, קצוות פרומים, מלאי של רעיונות ואוספים של נגיעות על מנת שכל אחת תמצא את החוט המקשר שלה, וכך תוכל להמשיך להרכיב, ליצור את הנרטיב, ולהפתיע את עצמה ואת העולמות השונים שלה.

הרעיון שנבנה והעניק את השראה לקולקציית אביב קיץ 2014 של רשת SACK’S הוא לעבוד מתוך בסיס ברור, חזק ואוניברסאלי כשעליו נבנה מראה ולוק עשיר ומשתנה – באפליקציות, בהדפסים ובפאטרנים, עד שהבסיס מטשטש ונוצר כמעט one of a kind  מכל אייטם. הפריטים בקולקציה מעניקים לאישה אופי ייחודי, אחר, שונה ויחד עם זאת מוכר ועשיר.

רוח נשית ובוהמית מייצרת בקולקציה מראה נינוח ובלתי מתאמץ, אך מלא בתחכום הנוצר באמצעות שכבות, קרושה, רקמות, פייטים והדפסים. כך לדוגמא נוכל למצוא מבחר רחב של שמלות, קימונו וז’קטים עם הדפסים. בנוסף מוצגים המון שילובים של פאטרנים וסמלים אשר ממציאים פאטרן חדש וייחודי.

חולצות האריג הקלאסיות בגזרות של גופיות, טי שירטים והחולצה הגברית מקבלים בעונה זו נופך חדש על ידי הדפסים מעולמות המזרח ואפריקה, בשילוב עם רקמות עשירות ואינטואיטיביות בבדי טריקו ושילוב עם משי רך, קליל ואיכותי אשר יעניקו עושר, צבעוניות וגזרות נינוחות.

רוחות הקיץ החמימות והנעימות מביאות איתן גם את הסריגים הקיציים בעלי קצוות פרומים, המחברים טכניקות של סריגה ליניארית עם נגיעות של גרפיקה לידי קומבינציה טקסטוראלית, המשלבת בדים מכותנה ופשתן אשר יעניקו לנשים מראה רומנטי, רך ועדין.

האמירה הייחודית של SACK’S מקבלת ביטוי העונה גם בגזרת המכנסיים, המהווה נדבך מלא אישיות בצבעוניות ופאטרנים שמופיעים אול אובר. הבדים הבולטים הם, כותנה – ספנדקס המגיעים בגזרות ישרות עם כיסים, מכנסי משי בגזרות קלילות ורכות, ארוכים וקצרים שנוצרו הישר מעולם הספורט, עם גומי בקצה או עם כיסים. הצבעוניות מלאה ומגוונת – גווני כחול אטלנטי, קורל, ירוק אוקיינוס, חול זהב, ויולט לימון, שחור לבן ואפור.

בכל אדם היום חי אמן.
אנחנו מובילים חיים יצירתיים, דינמיים, משתנים. הרצון האישי ליצור בא לידי ביטוי בכל ההתנהלות שלנו יותר מתמיד. האישה של SACK’S בקיץ זה, זו האישה שמעזה, יוצרת, בוחרת את הפריטים המושלמים בעלי מראה עשיר וצבעוני אשר ייצור עבורה מראה של one of a kind בלתי נשכח. 

קבוצת הלאנז’רי, המתכתבת היטב עם הלך המציצנות והחשיפה ששורה בעולם ומביאה רובד נוסף של שכבה לבד. כאשר כולנו מסתכלים אחד על השני ובוחנים זה את זה לפרטי פרטים אנו מצפים שלהכל תהיה התייחסות. פריטי הלאנז’רי בעונה זו מקבלים במה מרכזית ומשלימים את התמונה המדויקת מתחת לאאוטפיט. קבוצה זו מורכבת מגזרות דקיקות וקצרות העשויות משי ותחרות עדינות המספקות הצצה לעולם שבפנים.

המיתוג בקולקציית אביב-קיץ 2014 מתמצת היטב את רוח הדברים ומסכם את הנגיעה של עבודת היד, שילובי החומרים, החרוזים, החוטים והצבעים ומאפשר לחוש את האווירה וההבעה האמנותית שבכל קבוצה.

יש תחושה שדברים אינם צריכים לשנות את העולם כדי להיות חשובים אלא מה שחשוב הוא שהדברים יחברו יחד כדי ליצור עולם.
ועוד עולם.

צילום:קובי מהגר

 



עמוד זה נצפה: 428 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור