חיפוש באינדקס עסקים

שמלות כלה קולקציית 2014

פורסם מאת: בתאריך: 16 ינואר 2014

המעצבת ריקי דלאל משיקה את הקולקצייה החמישית של שמלות הכלה בעיצובה , בקולקצית 2014 מציגה המעצבת ריקי דלאל שמלות כלה בקווים רומנטיים עם נגיעות ווינטאג’ בהשראת שנות ה-30 בשילוב אלמנטים של שנות ה-60 ואם תשאלו אותה היא חולמת לעצב ביום מן הימים קולקציית שמלות כלה עם המעצב אלי סאאב!

שמלות כלה קולקציית 2014 של המעצבת ריקי דלאלבימים אלו, דלאל משחררת את הקולקציה החמישית שלה והפעם בהשראת נוסטלגיה לשנות ה-30 המוקדמות עם נגיעות ואלמנטים של שנות ה-60, המקנים לשמלות מראה רומנטי עם נגיעות קטנות של ווינטאג’. שמלות נשפכות המעוטרות בבדי תחרה בעבודת יד, תחרות קרושה שילוב של עיטורי פנינים המחליפים העונה את האבנים הבוהקות וחצאיות גבוהות וצמודות לגוף המחמיאות לגזרה הנשית. בחלק מהשמלות נוסף אביזר אלגנטי שניתן לראותו גם באופנת הרחוב כמובן בוורסיה אחרת. עליוניות מיוחדות הבנויות מתחרות עשירות ובדים רכים שנשפכים בשילוב פנינים. עבור קהל הלקוחות המסורתי, דלאל הצליחה להפוך את שמלות הכלה המוצנעות לשיקיות וטרנדיות. השרוולים האורכים של השמלות העשויים מתחרה מעניקים מראה ווינטאג’ קלאסי.

את המוזה לשנות ה-30 וה- 60 הצליחה דלאל לתרגם במספר אלמנטים בעיצובים החדשים שלה. בין הבולטים שמלה מבד ון גוך, בגוון לבן צחור בשילוב 2 סוגי תחרה, האחת סולטיס והשנייה אפליקציית תחרה שעוטרה בעבודת יד קפדנית בפנינים ואבני שאנל. השמלה היא שמלה שלמה ובעלת שובל ארוך, שיר ומרשים.  בחלק הקדמי והעליון של השמלה ישנו צווארון סיני. מאחור, מחשוף גב עמוק הנמשך עד לעצם הזנב, המעניק מראה קלאסי וסקסי לשמלה החלק התחתון, כולל חצאית הדוקה לגוף בגזרת בת הים בעלת שובל הנמשך עד למטה על פני אורך של 3 מטרים.

שמלות כלה קולקציית 2014 של המעצבת ריקי דלאלמבחינת הבדים, דלאל בחרה במיוחד בחומרים רכים ומלטפים. הבדים של דלאל מגיעים מצרפת ומיוצרים בעבודת יד תוך הקפדה על איכות מרבית והפרטים הקטנים ביותר שיש. בעיצובים של דלאל מתבססים על המראה הרומנטי. שימוש בבדים נשפכים שמעניקים מימד של גובה. כמו למשל בד השיפון, משי רך, קראפ, סאטן ואיך אפשר בלי תחרות סולסטיס המשלימים את תחושת הקלילות והמראה הרומנטי העדין. 

דלאל עוסקת בעיצוב שמלות כלה וערב זה מכבר 40 שנה. "תמיד אהבתי לעסוק באופנה. גדלתי לאמא שעבדה כתופרת ומהיותי ילדה, תמיד הייתי משחקת בבדים ומספריים, מייעצת לקרובים לי מה ללבוש, איך לשדרג את הבגד. בגיל 17 עיצבתי לחברתי הטובה את שמלת הכלה שלה שהייתה גם השמלה הראשונה שלי". מאז אותו התחביב שהיא כל כך אהבה, הפך למקצוע לכל דבר. היא מקבלת השראה ממעצבי אופנה גדולים ובראשם המעצב המפורסם אלי סאאב שהיא בטוחה כי יום מן הימים הם עוד יעצבו יחדיו קולקציית שמלות כלה.
בחורף 2011 ריקי דלאל פתחה את הסלון שרצתה זה מכבר זמן רב, סלון כלות מפואר 340 מ"ר כולל סטודיו רחב לעיצוב, סוויטות פרטיות לכלות, ארוחת בוקר שירותי איפור ושיער ובמיוחד יחס וליווי אישי של המעצבת עליו היא לעולם לא תתפשר.

מה הדבר הכי חשוב לך בכלות?
ללוות אותן בעצמי. אני מקפידה על כך ולא מוותרת. אני מלווה את הכלות שלי בעצמי לאורך כל התהליך, מבחירת הבד דרך התפירה, המדידות ועד שהן יוצאות מהסלון בדרכן אל האירוע הגדול של חייהן.

דלאל מקפידה כי העיצובים שלה ישמרו על רמת מחיר סבירה, זאת על אף השימוש בבדים וחומרים יוקרתיים. "כל שמלה היא מלאכה בפני עצמה ותפורה בעבודת יד עם הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, בין אם זה העדפה של תפירה על פני הדבקה פשוטה, כי כאן אסור שיהיו הפתעות זהו אירוע של פעם בחיים ".

כתובת: קניון ONE  צ. עד הלום

שמלות כלה קולקציית 2014 של המעצבת ריקי דלאל

שמלות כלה קולקציית 2014 של המעצבת ריקי דלאל

שמלות כלה קולקציית 2014 של המעצבת ריקי דלאל

שמלות כלה קולקציית 2014 של המעצבת ריקי דלאל

שמלות כלה קולקציית 2014 של המעצבת ריקי דלאל
 



עמוד זה נצפה: 562 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור