חיפוש באינדקס עסקים

רנואר בקולקציית נשים לסתיו-חורף 2011-2012

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 ספטמבר 2011

רנואר בקולקציית נשים לסתיו-חורף 2011-2012. צילום: אלון שפרנסקימגוון רחב של סגנונות אופנתיים ומעודכנים מציעה לנו רשת רנואר נשים לכבוד סתיו-חורף 2011-2012
ההשראה לקולקצייה מגיעה מ-4 קבוצות עיקריות:
-רומנטיקה בוטנית: פנטזיה על שדות פורחים ומסיבת גן אנגלית אצל מאדאם באטרפליי. מנקודת יציאה זו יצאה ההשראה לקבוצה אשר מתאפיינת בדפוס דיגיטלי עם אלמנטים בוטניים והשפעות דפוסים יפאניים, בסטייל מוגדל ליצירת שפה חזותית חדשה ואינטרפרטציה אחרת לדפוסי הפרחים הרומנטיים שנראים בדרך כלל בכל עונה.  הצבעוניות נעה על גוונים שבין האפורים ירוקים לבז’ים ורדרדים בעלי מראה אוורירי ושקוף. קבוצה זו ניתן למצוא מכוון בגדים משוחררים המלווים את צללית הגוף בצורה מחמיאה ומלטפת. כמו טוניקות ושמלות מודפסות מוואל ואריגי ויסקוזה דקיקים, או חולצות שיפון בעלי דפוס פרחוני קליל או אפילו מכנסיים בעלי קפלונים עם חגורה משיפון מתנפנף. להשלמת המראה עוצבו מגוון עליוניות קימונו אלגנטיות.
-צרפתית קוקטית קבוצת הסגנון הצרפתי-בורגני, פונה לנשים אורבאניות, תוך שימוש באזכורים מתוחכמים לצד משעשעים על הגבול שבין אישה וילדה באמצעות גזרות מחמיאות וצבעוניות קלאסית שנעה על סקאלה של שחור, שמנת, אדום עז וקפה. בקבוצה זו ניתן למצוא חולצות עם צווארון העשוי כולו פנינים בגזרה של צווארון מעוגל עם קונוטציה בובתית, חצאיות מותן באורך 7/8 עם כפתורים מצופים לכל אורכה ועוד. הדפוסים בקבוצה זו מתאפיינים ברוח רומנטית ומוקפדת של שנות ה-50 עם דפוסים של נקודות ומוטיבים קטנים של ציפורים, תחרות ומנורות סיניות שיוצרות מראה ערב קוקטי ונשי מאוד עם קריצה הומוריסטית וקלילה. 
-בוהו שיק –סבנטיז: שיק שנות ה-70 העליזות ממשיך ומתחזק בקולקציה עם שיק נשי, צעיר ונוסטלגי במראה של שכבות. אלא שהפעם הוא מקבל טוויסט אלגנטי. הצבעוניות חמה ומזמינה,  מאופיינית בשילוב צבעים עדכני של אקווה מרין, חרדל, מנדרינות, בורדו וחומים ג’ינג’יים.   הפריטים בקבוצה זו מתאפיינים במכנסיים מתרחבים בעלי מותן גבוהה, חצאיות באורך מידי המדגדגת את קו הברך לצד סריגי אובר-סייז, עליוניות וקרדיגנים סרוגים  בדוגמאות קרושה בצבעי ירוק זית וגווני אדמה. כמו כן ניתן למצוא: מעילים מעור, שמלות או חצאיות ארוכות, בדוגמת פליסה או מאריגי ויסקוזה וקרפ, וסטים מרושלים, תיקי עור ענקיים, טוניקות בהשראה וינטאג’ית, חגורות עור וחולצות כותנה ושיפון פרחוניות .
-קולור-בלוק: סגנון הרטרו ממשיך ומרפרף לסוף שנות ה-60 וכך נותן לטרנד הקולור- בלוק מימד חדש ורענן הקבוצה מתאפיינת  בגזרות מיני בצלליות A ישרות וקווים נקיים, שמלות בסגנון מרי קוואנט באורך  ברך עם שרוולי שלושה רבעים, המשדרות מראה אורבאני, מינימליסטי וטרנדי. הצבעוניות העליזה נעה על ספקטרום של חרדל-אזוב, כחול פלדה, בריק, טורקיז, וצבעי אבן ושמפניה.

בקבוצת האביזרים, ניתן למצוא פריטים בהתאמה לטרנד המשלבים מראה מתוחכם עם קריצה רומנטית. רומנטיקה בוטנית: נעלי עקב בחיתוכים חדשים במגוון צבעים, מגפונים משולבי צמות, חגורות עור בצבעים טבעיים וצעיפי קלילים מודפסים. צרפתית קוקטית: תיקי קלאץ’ בצבעים עדינים, נעלי בלרינה מעודנות או נעלי עקב לכה, גרביוני תחרה וצעיפים.בוהו שיק: כובעים רחבי שוליים, נעלי אוקספורד על עקב, מגפיים עד לקו הברך וצעיפים גדולים קלילים בעלי מראה אתני. קולור בלוק: אביזרים בצבעי זהב, שמנת ושחור, נעלי עקב בצבעים חזקים, גרביונים בצבעוניות עזה וצעיפי פרווה.

רנואר בקולקציית נשים לסתיו-חורף 2011-2012. צילום: אלון שפרנסקי

רנואר בקולקציית נשים לסתיו-חורף 2011-2012. צילום: אלון שפרנסקי

רנואר בקולקציית נשים לסתיו-חורף 2011-2012. צילום: אלון שפרנסקי

רנואר בקולקציית נשים לסתיו-חורף 2011-2012. צילום: גיא הכט
רנואר בקולקציית נשים לסתיו-חורף 2011-2012. צילום: גיא הכט ואלון שפרנסקי



עמוד זה נצפה: 543 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור