חיפוש באינדקס עסקים

מגמות האופנה לחורף 2011-12

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 ספטמבר 2011

בכל סתיו מחדש אנחנו מתמלאים בתחושה בלתי מוסברת של רצון להתעטף, להתהדר ולהתפנק בבגדים צמריריים, מחממים ומכרבלים. בין אם מדובר בשלכת או בימים רווי לחות בהם מאסנו, החורף הוא הזדמנות מצוינת לעטות על גופנו את כל הגוונים העמוקים, ליהנות מבדים נעימים ולהתחדש בכמה מהמגמות הבולטות שמוצגות בבירות האופנה העולמיות:
מסלולי התצוגות בניו יורק, מילאנו, לונדון ופריז היוו יריית הפתיחה במירוץ אחר השלמת הגרדרובה לחורף הקרוב. גוונים עמוקים של חציל וירוק בקבוק לצד גוונים לא שגרתיים של חרדל וגם זהב ופריטים מטאליים היוו ניגודיות משלימה שתהפוך את הארונות שלנו השנה לחגיגה.
גם בכל הקשור לגזרות וטרנדים נרשמו כמה הפתעות מרשימות: מגפונים פתוחים שמאפשרים לכפות הרגליים להציץ אל המדרכות הרטובות, מראה גברי גם לנשים הכי קוקטיות ועדינות וגרביונים צבעוניים שמסלקים מהתמונה את הטייטסים ששימשו אותנו עד כה נאמנה בעונה הקרה.

"בבית האופנה האיטלקי מוסקינו לקחו העונה את הנשיות אל הגבול והעמידו את סממני הנשיות והגבריות בסימן שאלה", מסבירה סילביה שוורצמן בעלת הבוטיק אניגמה שבכיכר המדינה. "בליין הראשי של מוסקינו ניתן לראות העונה שימוש בכריות כתפיים, בז’קטים ארוכים בעלי מראה צבאי גברי ובמכנסיים גבוהים- זאת לצד הדפסי ענק רכים של פרחים ובשילוב של שמלות בגווני זהב בעלי נוכחות מרשימה. בליין הצעירות של המותג, "מוסקינו צ’יפ אנד שיק", העמידו קולקציה מדליקה ותוססת שכל כולה כיף והנאה: שמלות סריג באורך הברך עם הדפסים של כפתורים עליהן, גרביונים צבעוניים במיוחד, חצאיות פפיטה וג’קטים קטנים שמשלימים לוק שמותיר אחריו זכרונות מתוקים לקיץ שאך נגמר".
בבית האופנה האלמותי כריסטיאן דיור שאבו העונה השראות מסיפור אהבה בריטי שהתרחש בין הגברת וויליס סימפסון והמלך אדוארד השמיני. האווירה והרכות של בית המלוכה הבריטי ניכרו בקולקציה העדינה והמעודנת של המותג הצרפתי ומעניקה לכל אחת מאיתנו את האפשרות לחיות את החלום האריסטוקרטי ולחוש בת אצולה, גם אם זה באמצעות פריט אחד בלבד שיהיה לגופה…
גם מלך הנעליים הלא הוא מנולו בלאניק, לא אכזב העונה והצדיק את הטייטל שהוצמד לו: מגפונים פתוחים שמאפשרים לקרסוליים להיות חשופות ולאצבעות הכפות לשוחח מקרוב עם המדרכות הרטובות והרבה שילובים: פרווה, עור, קטיפה וז’מש לצד צבעים מטאליים, סגנון מרוקאי ומגפיים שמגיעים אל מעל הברך, כל אלה ביחד מציעים קולקציה שובבה, מיוחדת במידה ונטולת כל עכבות. בין 699-10.599 שח לפריט.
בבוטיק ניתן למצוא קולקציות של מעצבים חדשים דוגמת ג’ייסון וו ודרק לם.
 
הילדים הפאשניסטים או אלה שנולדו להורים חובבי מותגים ומאמצי טרנדים ישמחו לדעת שבבוטיק מקסים ביי אניגמה שבכיכר המדינה, האופנה העילית עושה להם את השירות הטוב ביותר העונה:
יוני שטבהולץ, מנהל הבוטיק:
"הקטנטנים בישראל יודעים היטב מה הם היו רוצים ללבוש. הם בקיאים בכל הטרנדים המובילים בין אם זה בקרב גיבורי השעה מהוליווד ובין אם הודות לכך שהפכנו למדינה שהאופנה היא חלק מתרבות הצריכה שלה; מותגי האופנה המובילים בעולם לא פוסחים גם על קולקציות מדהימות עבור תינוקות וילדים תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר:
בבית האופנה פנדי למשל, נמצא העונה שמלות סריג קלילות שניתן לשלב עם גרבונים עבים למראה לא מתאמץ ויום יומי. עוד הם מציעים ג’ינסים, חולצות מגונדרות וגם הרבה מאוד סריגים ועליוניות בגווני חורף. בולטת בקולקציה שמלת סריג נעימה למגע, שעל הכתף השמאלית מחובר בריקמה תיק צד קטנטן שמעניק אשליה של תיק כתף אמיתי המונח בנונשלאנט להשלמת המראה.
בבית האופנה בייבי דיור העניקו לילדים את האפשרות לחזור למקומם הטבעי: קולקציה עדינה במיוחד, מתוקה להפליא- ששומרת על הכבוד של הילדים ומאפשרות להם ליהנות מהילדות שלהם ולחוות אותה גם דרך הבגדים: שמלות קורדרוי קטנות בגוון שני, מעילי רוח לבנים בצבע ירוק ילדותי ורענן וגם שמלות בובה מגווני פסטל עדינים שמשולבים עם גרבוני צמר עבים ונעלי בובה.
המותג איי פינקו פלינו מאפשר לילדות ליהנות משמלות בגוונים עמוקים כמו כחול לילה ובשילוב של נצנצים עם נעלי בובה תואמות מעוטרות במשי ובפייטים.
בין 200-3.690 שח לפריט.
 

ברשת האופנה סקטור טאון מאפשרים לכל המשפח לאמץ את הכיוון הספורט-אלגנטי וללכת דווקא על מראה נון-שלאנטי בחורף הקרוב:

ליין הגברים כולל פריטים המתאפיינים במראה אורבאני דוגמת קפושונים בעלי ביטנה מחממת והדפסים אתניים נורדיים, מכנסי דגמח מרובי כיסים, חולצות טי עם הדפסים מדליקים דוגמת כדור הארץ או פרצופו של אלברט איינשטיין וגם קולקציית נעליים עשירה הכוללת, בין היתר, סניקרס ספורטיביות של מותג הבית סקטור טאון- לצד נעליים של מותגים מובילים דוגמת נייקי או לקוסט עשויים עור, גבוהות או חצויות.

ליין הנשים כולל פריטים רכים, נשיים ומתפנקים וזאת לצד ליין שובב של נערת קולג’ על כל המשתמע: עליוניות הנסגרות ברכיסה בגוונים של וורוד בייבי, חולצות בעלות מראה מנומר בגוונים שונים דוגמת ירוק וגם עליוניות מאובזרות בפרווה מחממת, מכנסי סקיני משולבות בעור וטוניקות צמודות או סריגים מעוטרים בסרטים ופפיונים למראה מתוק ומתפנק. גם כאן ניתן למצוא סניקרס של מותג הבית סקטור טאון לצד נעליים ממותגות של נייקי, אדידס, לקוסט ועוד.
"הישראלים אוהבים להתאבזר בכמה שיותר אופציות לבוש בכל עונה ", מסבירה שרון כהן מנכ"לית רשת סקטור טאון, "הם אוהבים להתאבזר מכף רגל ועד ראש- החל מהנעליים, עבור בגרביים וכלה בעליוניות, חולצות, סריגים וקפושונים. עוד אנחנו אוהבים לשלב בין מותגים מקומיים למותגים בין לאומיים, כשהחיבה העיקרית היא למותגי ספורט מובילים- וזו הסיבה שבגללה חשוב לנו אפשר לכולם ליהנות מקולקציה רחבה ומגוונים ולהציע טווח מחירים נוח במיוחד" 
טווח מחרים 99-239.99 ₪.
להשיג בסניפי סקטור טאון ברחבי הארץ

כריסטיאן דיור חורף 2011 לבוטיק אניגמה ה באייר 34 תא לוק בוק- קולקציית חורף 2011-12 של רשת האופנה סקטור טאון. צילום- רונן אקרמן
לוק בוק- קולקציית חורף 2011-12 של רשת האופנה סקטור טאון. צילום- רונן אקרמן לוק בוק- קולקציית חורף 2011-12 של רשת האופנה סקטור טאון. צילום- רונן אקרמן
חולצת-בגד גוף מכופתרת של בייבי דיור 390 שח, מכנסיים מחויטים של בייבי דיור 945 שח וסנדלים של בייבי דיור 300 שח. שמלת סריג וורודה של בייבי דיור 890 שח. נעליים תואמות של בייבי דיור עשויות משי 685 שח
מאנולו בלאניק חורף 11. לבוטיק אניגמה מאנולו בלאניק חורף 11. לבוטיק אניגמה

 



עמוד זה נצפה: 380 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור