חיפוש באינדקס עסקים

קסטרו – השקת Flare Jeans

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 אוגוסט 2011

קסטרו – השקת Flare Jeans. צילום: דודי חסוןגזרות הג’ינס האהובות והמנצחות של קסטרו זוכות לחיזוק נוסף-Flare Jeans (בגזרתSarai  (: מכנסי ג’ינס בהשראת הטרנד הבולט של העונה ובהשפעת שנות ה – 70. זהו ג’ינס בעל גזרה גבוהה במיוחד, הדוק במותניים ומתרחב מהברך כלפי מטה. מכנסי הג’ינס עשויים מבד דנים דקיק בשטיפת ריכוך בצבע כחול דיו ומעוטרים בדיטיילים בצבעוניות נחושתית. פס הגיהוץ שנוסף לגזרה זו מחדד את ההשפעה של הסבנטיז ויוצר מכפלת דרמטית אופנתית.

השקת הג’ינס יתחיל בקמפיין תחת הסלוגן Flare – The New Sexy יעלה ביום ד’-31/08/2011 למשך כחודש ימים בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון ₪. הקמפיין יכלול פרסום על גבי קיר הענק בצומת ההלכה ונתיבי איילון, בשילוט חוצות ברחבי הארץ, בעיתונות ובדף הפייסבוק של קסטרו.
את הקמפיין מובילה השחקנית המצליחה גל גדות כשהיא לבושה בג’ינס ה-Flare, לצד שתי דוגמניות נוספות המציגות שתי גזרות ג’ינס מנצחות נוספות של קסטרו: הסקיני והג’גינג.
הקמפיין צולם כטייק אוף בהשראת הסדרה המיתולוגית של שנות ה-70-"Charlie’s Angels" – "המלאכיות של צ’רלי", בכיכובן של פארה פוסט, ג’קלין סמית וקייט ג’קסון לקראת עלייתה של עונה חדשה בסתיו הקרוב.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו הודיע היום:
"אנו עולים בימים אלה בקמפיין ג’ינס במטרה לחזק ולתמוך בקטגוריית הג’ינס הנחשבת לעוגן חשוב ביותר בקולקציה שלנו. הרצון לחדש ולהציע מגוון דגמים אופנתי וטרנדי, בנוסף לקלאסיקות הקיימות, הוביל את מעצבי הסטודיו לעיצוב של קסטרו לחיפוש אחר הגזרה החמה והנכונה לעונה, כשג’ינס ה-Flare הוא אחד מבשורותיה."

קסטרו – השקת Flare Jeans. צילום: דודי חסון
קסטרו – השקת Flare Jeans. צילום: דודי חסון



עמוד זה נצפה: 457 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור