חיפוש באינדקס עסקים

רשת פדני תכשיטנים מציגה את קולקציית ויולטו החדשה מבית היוצר של פדני

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 ספטמבר 2011

רשת פדני תכשיטנים מציגה את קולקציית ויולטו החדשה מבית היוצר של פדני
במוטיב הפרחוני האופנתי שולטת צבעוניות במראה צעיר ודינאמי, ההופכת את התכשיטים למתאימים לכל עת ולכל אירוע בנוסף לפרחים בעלי ארבעה וחמישה עלי כותרת, בקולקציה הנוכחית תופס את הבמה עלה כותרת אחד הדומה במראהו לטיפה
הקולקציה מורכבת ממגוון רחב של פריטים שונים: מגוון שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות, העשויים מזהב לבן וצהוב 18 קראט ואבני חן צבעוניות רשת פדני תכשיטנים מציגה את קולקציית ויולטו החדשה. הקולקציה הנוכחית מהווה המשך טבעי לקולקציה הקיימת, שבבסיסה מוטיב הפרחים האופנתי. הצבעוניות מקנה לתכשיטים מראה עכשווי, צעיר ודינאמי, המושך תשומת לב. התכשיטים יכולים להתאים לכל עת ולכל אירוע – לבוקר או ערב, לעבודה או לאירוע – בהתאם ללבוש. הקולקציה היא בעיצוב מקורי של פדני, ומיוצרת בעבודת יד. בקולקציה ניתן למצוא תכשיטים בעיצוב של פרח בעל ארבעה או חמישה עלי כותרת, כשכל עלה מעוצב כטיפה. עיצוב נוסף, הייחודי לקולקציה החדשה, הינו של עלה כותרת אחד הדומה לטיפה ועומד במרכז התכשיט. במרכז הטיפה בתכשיטים השונים משובצות אבני חן צבעוניות: אמטיסט סגולה, סמוק טופז בגוון חום ולמון קוורץ צהובה. הקולקציה מורכבת ממגוון רחב של פריטים שונים: שרשראות; צמידים קשיחים ורכים; עגילים תלויים, צמודים וג’יפסי – ארוכים וקצרים; ומגוון טבעות. התכשיטים עשויים מזהב לבן או צהוב 18 קראט, בשילוב אבני חן ויהלומים.



ריבוי הפריטים המגוונים טומן בחובו אפשרויות רבות – החל מפריט אחד שימשוך את תשומת הלב וכלה בשילוב של מספר פריטים במראה אחד.
מחיר הקולקציה החל מ- 4550 ₪ להשיג ברשת פדני תכשיטנים!



עמוד זה נצפה: 411 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור