חיפוש באינדקס עסקים

שפתיים מושלמות לנשיקת הסילבסטר

פורסם מאת: בתאריך: 31 דצמבר 2014

 רגע לפני חגיגות הסילבסטר וקבלתה של 2015 בנשיקת החצות המסורתית  – חשבנו כי זהו הטיימינג המושלם לדון בענייני שפתיים. 

שפתיים לנשיקת חצות
"לאן שלא תסתכלו, אי אפשר להימלט מהן: שפתיים חושניות ואדומות לאור יום", קובע בועז שטיין גורו המייקאפ. "הוליווד אימצה את זה כבר מזמן, ישראל לא הרבה אחריה, ומלבד כוכבות מפורסמות, ניתן לראות לא מעט נשים ואף נערות החובקות את המראה הסקסי של שפתיים משוחות בגוון דובדבן עמוק. בשנים האחרונות הפכו השפתיים לשם המשחק המרכזי בתעשיית הביוטי, וככל שהן בשרניות, אדמדמות, רחבות ותפוחות יותר, כך הן נחשבות לחושניות ולנחשקות יותר", הוא אומר ומוסיף "מה שהפך את השפתיים לאייטם כה לוהט הוא העובדה שכיום יכולים כל אחת (ואחד), בעזרת מעט מזומנים, לשדרג לבלי היכר את מראה השפתיים ולהפוך אותן לחושניות יותר בטיפולים מטפחים זעיר פולשניים בעזרת חומרי מילוי". 
 
השפתיים האופטימאליות הן מלאות וסימטריות, מסביר בועז שטיין ומבאר "השפה העליונה תהיה שווה לשפה התחתונה, צד שמאל יהיה שווה לצד ימין וה"לב" במרכז השפה העליונה יהיה שווה ומדויק. תיחום השפתיים יעשה על ידי עיפרון שפתיים, רצוי מתחדד (הוא עמיד יותר וניכנס לחריצים טוב יותר ואף מונע בריחת ליפסטיק – מכאן שמו – "תוחם שפתיים" ). במידה ותרצו להגדיל את השפתיים, מומלץ לתחום אותן מחוץ לקו השפה הטבעי. אם ותרצו להקטינן, תוכלו לתחום אותן בעזרת תוחם מתחת לקו השפה הטבעי. כמובן שאין מקום להגזמה בהגדלת שפתיים שכן אז עשוי להיווצר מראה ליצני. הכללים אגב, הם פשוטים וברורים, ככל שצבע השפתון בהיר ובטקסטורה בוהקת יותר הוא ייצור טעות אופטית של שפתיים גדולות ורחבות ולכן גוונים כהים ואטומים לנשים בעלות שפתיים דקות וצרות הם מחוץ לתחום למי שחפצה במראה התפוח. 
שפתיים מושלמות לנשיקה
ואכן נדמה כי לאחרונה טרנד ניפוח השפתיים שובר שיאים. לפתע כולן (וגם גברים מסתבר) רוצות שפתיים משורבבות  ומנופחות אלא שהאיפור, הוא כלי עזר מוגבל ביותר באספקט הזה וכאן נכנסת לתמונה הפרודצודרה לניפוח ועיבוי השפתיים.
 
"מילוי שפתיים היא אחת הפרוצדורות הפופולאריות ביותר בישראל, אשר הפך מזמן לטרנד אופנתי של ממש", מציין ד"ר אלדד מור, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית. מור מוסיף כי כיום נחשבות שפתיים בשרניות ותפוחות לחלק מצו האופנה, והאפשרות הפלסטית למילוי השפתיים קוסמת לנשים רבות, שרואות בכך אופציה לשדרוג כולל של מראה הפנים.  עולם הפלסטיקה לדבריו מציע פרוצדורות  שונות וחשוב לפני הבחירה באחת מהן, להכיר כל תהליך היטב על מנת לעשות את הבחירה הנכונה.  
 
ד"ר מור: "בין מבחר האופציות הקיימות כיום למילוי השפתיים  – שלוש דרכים עיקריות, כאשר לכל אחת יתרונות וחסרונות. השיטה הנפוצה ביותר היא הזרקה של חומצה היאלורונית כדוגמת "רסטילן".   את החומצה ההיאלורונית גופנו מכיר היטב. זהו פוליסאכריד המצוי ומיוצר בעור האדם ובאיברים נוספים. בין היתר תפקידה של החומצה ההיאלורונית היא להעניק לחות לעור ע"י מנגנון מדהים של יכולת ספיחת נוזלים.  החומצה ההיאלורונית, נחשבת לתכשיר בטוח יחסית עם מעט תופעות לוואי ומאושרת להזרקה רק ע"י רופא! זה הזמן להדגיש– בישראל, כמו גם ברוב העולם המערבי, רק רופא מורשה להזריק חומרי מילוי דוגמת רסטילן לפנים (אם קיבלתם הצעה להזרקה ממישהו שאינו רופא – קוסמטיקאית, אחות או כל אחד אחר – נוסו על נפשותיכם!).   "אופציה זו מומלצת למי שחפצה לאמץ מראה בשרני  ותפוח ולקבל תוצאה מיידית. החיסרון היחידי הוא שהתוצאה מחזיקה בין חצי שנה לשנה בלבד.
שפתיים מושלמות
חומרים טבעיים נוספים שניתן להשתמש בהם לצורך מילוי הם שומן עצמי, שנלקח מהגוף בהליך פשוט אך אינו מאפשר לנו עיצוב מדויק של השפה.  היתרון הממשי כאן הוא שימוש בשומן עצמי ללא החדרת חומר זר. מאידך, באופציה זו קיים סיכוי שהשומן ייספג ואז יהיה צורך לחזור על פעולת ההזרקה מדי מספר חודשים.   אם האופציה המלאכותית קוסמת לכם, כמובן שניתן לעצב את השפתיים באמצעות הזרקה של חומרים מלאכותיים, דוגמת סיליקון. חומר זה מבטיח עיצוב מדויק ולטווח ארוך של השפתיים – אבל כמו כל הזרקה של חומר מלאכותי יש צורך להתייעץ עם המטפל ולהיות מודעים להשפעות השונות.   חשוב לדעת שההזרקה של סיליקון מתבצעת בצורה של טיפות ואחד הסיכונים הוא שהסיליקון ינדוד עם השנים לחלקים אחרים בפנים ועלול  לצוץ בצורת גושים קטנים, מה שמדגיש את העובדה כי יש לבצע  מילוי שפתיים אצל רופא מומחה", אומר ד"ר אלדד מור.
 
אז אם החלטת גם את לבחור באחת מהדרכים המוזכרות  בהליך פלסטי זעיר פולשני  תשמחי לדעת שהפרוצדורה למילוי שפתיים אורכת בין מספר דקות לחצי שעה בלבד.  זמן ההחלמה הוא מיידי והפרוצדורה מתבצעת במרפאה הפלסטית בהרדמה מקומית בלבד. לאחר הפרוצדורה קיים אומנם סיכוי לתופעות של שטף דם תת עורי, גושים ונפיחות מקומית- אך תסמינים אלו עוברים בדרך כלל לאחר מספר שעות עד כמה ימים.
 
בשורה התחתונה אנחנו בטוחים כי כולכן מועדות היטב לנפלאות הסכין והמזרק,  ומבינות ששפתיים עבות ובשרניות זה ה-טרנד (בה’ הידיעה!!) ולכן, שניה לפני נשיקת החצות הקרבה מוטב לכל המתעניינות לשלוח הלאה את הטבעי, ולהלל את הניפוח….
שפתיים מושלמות


עמוד זה נצפה: 688 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור