חיפוש באינדקס עסקים

הכיני את גופך לקיץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 יוני 2010

 

עונת הקיץ כבר איתנו ויחד איתה מגיעים הבגדים הקצרים אשר חושפים חלקים ניכרים מעור הגוף שלנו לקרני השמש הלוהטות והמזיקות. בעונה זו, את מעוניינת להציג עור שזוף, חלק ומתוח ובכדי להשיג זו, מומלץ לבצע מספר פעולות. כמו פנייך גם עור גופך נזקק ללחות רבה המסייעת להגנה ולטיפוח. עור הגוף שלנו נוטה להתייבש ולהתבגר כתוצאה מחשיפה לגורמים חיצוניים כגון קרינת השמש, שהייה במי ים, חשיפה לכלור הנמצא במי הברכה, הבדלי טמפרטורה, אקלים ים תיכוני חם ולח וזיהום אוויר. הכיני את גופך לקיץ
בנוסף, קיימים גורמים פיזיולוגים המשפיעים על מצב עור הגוף כגון שינויים הורמונאליים, לידות, דיאטות לא מבוקרות, מחלות, מתחים ועייפות מצטברת. גם הבגדים שאנו לובשים כיום, ברובם עשויים מחומרים סינטטיים – נושמים פחות ובכך הופכים את עור גופנו למחוספס וגס.
אביבה שביט, המדריכה הראשית של JUVENA מציגה בפנינו כמה עצות שימושיות שיעזרו לנו לעבור את הקיץ בשלום ובעיקר – זוהרות מתמיד:

  • פילינג
    תכשירי הפילינג נועדו לקרצף בעדינות את שכבת העור העליונה, המורכבת מתאים מתים בעלי מראה עמום ואטום.
    פעולת הפילינג חושפת את שכבת העור הרעננה והמבהיקה יותר, ומכינה באופן מושלם את העור לקלוט קרם הזנה או מיצוק. מומלץ לכולנו להשתמש 2-3 פעמים בשבוע, השימוש קל ונוח ואינו גוזל מזמנך היקר. במהלך המקלחת הקפידי לעסות את עור גופך עם פילינג גרגרים. הקפידי לעסות את אזור המרפקים והברכיים. התוצאה המיידית היא עור חלק, רך וקטיפתי מתמיד. אם את מעוניינת להציג עור שזוף (שיזוף תחת קרני השמש או במיטת השיזוף), בצעי טיפולי פילינג כשבוע לפני השיזוף – הדבר יבטיח לך שיזוף אחיד, עמיד וזוהר.
  • טיפול בצלוליטיס
    בחרי במוצר טיפוח לצלוליטיס המכיל חומרים פעילים המסייע בתהליך פירוק השומנים באזורים הבעייתיים כמו ירכיים, ישבן (ניתן גם על הבטן).
    בטיפול יומיומי רציף ניתן לראות תוצאות מרשימות ונראות לעין. הפחתה במראה עור תפוז, עורך הופך גמיש, אחיד וחלק יותר. סוד ההצלחה הוא כמובן התמדה בשילוב בין כל הגורמים: תזונה ופעילות ספורטיבית.
  • קרם גוף שמן גוף תחליב גוף
    בחרי קרם גוף במרקם האהוב עלייך. מרחי את כל חלקי גופך לאחר היציאה מהמקלחת ותוכלי ליהנות מעור גמיש, רך, זוהר וקטיפתי למגע.
    בחודשי הקיץ החמים, בעת חשיפה מוגזמת לשמש הקופחת, יש לזכור למרוח את עורנו בקרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה כדי לצמצם את נזקי הקרינה.
  • תזונה, שתייה וכושר
    חשוב לזכור כי לתזונה נכונה, שתיית מים מרובה ופעילות ספורטיבית, חשיבות עצומה בהתנהגות העור ותנודות המשקל.
    יש להקפיד לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום, גם אם במהלך היום לא מרגישים את החום ונמצאים באזור ממוזג.
    הקפידי על פעילות ספורטיבית, תזונה מאוזנת ושימוש במוצרי טיפוח לקבלת התוצאה הרצויה. לבשי את בגדי הספורט והאמיני שהשרירים הם החברים הטובים ביותר שלך.

מכון הקוסמטיקה והטיפוח GREAT LOOKS בשרון, מציע מגוון רחב של טיפולים אשר יסייעו לך להתמודד עם נזקי הקיץ.



עמוד זה נצפה: 426 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור