חיפוש באינדקס עסקים

טייפ קינזיולוגי – תחבושת אלסטית מיוחדת

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 ספטמבר 2010

 

קינזיו טייפ - תחבושת אלסטית מיוחדתיתכן שכבר ראיתם ספורטאים כמו לאנס ארמסטרונג, סרינה ויליאמס, דיוויד בקהאם, ז`סטין הנין וקרי וולש כשעל גופם מודבקים פסים צבעוניים, על הרגל, על הזרוע. יתכן שרציתם לדעת על מה מדובר.

טייפ קינזיולוגי הוא סוג חדיש של חבישה אלסטית. לא תחבושת אלסטית כזו החובקת את האיבר הפגוע ולוחצת עליו, אבל פס חבישה שמיועד להקלה על כאבים, לתמיכה בשרירים ומפרקים, להפחתת דלקות, שחרור שרירים עייפים ועוד.

את הטייפ הקינזיולוגי מניחים על העור לאורך המפרק הפגוע, או לאורך השריר או הגיד הפגועים. צריך לדעת איך בדיוק לחבוש את הטייפ הקינזיולוגי אבל הסבר קצר יאפשר לכל אחד להשתמש בו.

חשוב לציין, טייפ קינזיולוגי אינו מיועד רק לטיפול הפציעות ספורט אלא גם בהקלה במגוון בעיות אורטופדיות, כאבי מפרקים ושרירים. גם במקרים של כאבי גב תחתון יכול הטייפ הקינזיולוגי לעזור.

טייפ קינזיולוגי הינה שיטת טיפול מועדפת על ידי רפואת הספורט והאורטופדיה כיון שהיא מאפשרת המשך פעילות גופנית תוך כדי הפחתת הכאב, שיפור זרימת הדם לאיבר המטופל ושיפור הניקוז הלימפטי ושיפור יכולת וטווח התנועה. אין שום סיכון לתופעות לוואי בשימוש בטייפ קינזיולוגי וברוב המקרים יכול המטופל לחזור מיידת לפעילות רגילה.

לקבלת פרטים נוספים ניתן לבקר באתר היבואן – www.activix.co.il



עמוד זה נצפה: 449 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור