חיפוש באינדקס עסקים

קורס עיצוב גבות נייל סטודיו

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 יולי 2010

   כיום השאלה "מה כבר יש ללמוד על גבות?" אינה קיימת עוד ואנו יודעים כי לגבות תפקיד מרכזי במראה הפנים. הגבות מעניקות מסגרת לעיניים, מייצרות הבעה ומדגישות אופי.
לכל אחת מאיתנו יש מבנה גבות ייחודי ומבנה פנים אחר ובמהלך השנים נוכחנו לדעת כי גבות שאינן מעוצבות נכון עלולות לגרוע מן היופי וליצור מראה לא נכון ואפילו מגוחך.
מעצבי ומעצבות גבות בנו לעצמם שם ומוניטין המביא אליהם לקוחות מקרוב ומרחוק. בימינו כבר לא מדובר על הסרת שיער מתחת לגבה או ביניהן, גם לא מדובר רק על עיצוב גבות לנשים. גברים רבים בארץ ובעולם עוברים טיפולי עיצוב גבות והתאמתן למבנה פניהם ועיניהם. העולם הכיר באופן רשמי בחשיבות עיצוב הגבה.
לגבות יש גם מגוון רחב של בעיות שיש צורך לטפל בהן באמצעות העיצוב: דלילות גבות, שיער שיבה בגבות, קרחות קטנות בין השערות בגבה, חוסר סימטריה ועוד. לכן יש בהחלט צורך בלימוד נושא עיצוב הגבות ואכן, קיימים קורסים לעיצוב גבות במקומות שונים בארץ

מה לומדים בקורס עיצוב גבות:
התכנים הנלמדים במהלך קורס עיצוב גבות הם גם תיאורטיים וגם מעשיים.

  • כללים בסיסיים בעיצוב הגבה: מבנה שיער הגבות, היכרות עם העור באזור הגבות וכד’.
  • טכניקות להסרת שיער הגבות: שעווה, פינצטה, חוט ומספריים.
  • התאמה של מבנה הגבה למבנה הפנים.
  • התמודדות עם בעיות כמו: גבות דלילות, קרחות ושיבה בגבות.
  • התמודדות עם גבות דקות מדי וגבות לא סימטריות.
  • צביעת גבות והדגשת גבות באמצעים שונים.
  • היכרות עם המכשירים והתכשירים המשמשים לעיצוב גבות.
  • היגיינה ובטיחות בעבודה.

כמות הידע אינה גדולה כך שקורס עיצוב גבות אינו ממושך וכולל מספר פגישות לא גבוה. למרות אורכו המצומצם של קורס עיצוב גבות, עליו לכלול מפגשי תרגול על לקוחות בהשגחת המדריכה על מנת לאפשר שיפור היכולת תוך כדי עבודה מעשית.
לקראת סיום הקורס מתקיימת בדרך כלל בחינה מסכמת עיונית ומעשית ולבוגרי/בוגרות הקורס מוענקת תעודה מקצועית. לאחר לימודי עיצוב גבות ניתן להתחיל לעבוד, אם במספרה או במכון יופי כמעצב/ת גבות מקצועי. ניתן לפרסם את שירותי עיצוב הגבות ולהתחיל לבנות קהל לקוחות.
כשלומדים עיצוב גבות בבית ספר מקצועי ומוסמך ניתן לומר שללא ספק הידע הנרכש בקורס מעניק את כל הכלים הדרושים לפיתוח קריירה או להרחיב קריירה קיימת בתחום היופי והטיפוח.

קורס עיצוב גבות – המידע באדיבות חברת נייל סטודיו.



עמוד זה נצפה: 388 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור