חיפוש באינדקס עסקים

JEAN PAUL GAULTIER – LE MALE TERRIBLE

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 אוגוסט 2010

 

ההצלחה לה זוכה הבושם LE-MALE מבית JEAN-PAUL-GAULTIER, המככב משנת 2000 בראש רשימת רבי המכר בבישום היוקרתי לגברים באירופה, הובילה את גוטייה לפתח בושם נוסף לגבר JEAN PAUL GAULTIER - LE  MALE TERRIBLEממשפחת LE-MALE. הפעם לקחו בבית גוטייה את הגבר עד הקצה, ופנו אל הגבר שיש בו מן "הילד הרע". גבר קשוח, גברי מאד משוחרר מכל מחויבות, חי עד הקצה, מסתכן, מתריס, חצוף ויחד עם זאת, סקסי מאד, כריזמטי, מחשמל וממגנט וכל אישה מקווה שהיא תצליח לביית אותו ולהפוך אותו לגבר שלה. 
LE-MALE-TERRBLE, בושם גברי חושני רענן מאד, מפתיע ומסחרר מיד עם החשיפה לניחוח הראשון.
הבושם החדש לגבר של גוטייה משקף במידה רבה את תדמיתו של המעצב שהתעצבה במשך שנים. ז’אן פול גוטייה נחשב ומזוהה עם תדמית "הילד הרע" של עולם האופנה – פרובוקטיבי, מתגרה, מפתיע ומסעיר את זירת האופנה העולמית זה שנים רבות.
גם הגברים להם מייעד גוטייה את הבשמים שלו הם- פרובוקטיביים, סקסיים מאד, ובעלי מראה חצוף מתגרה ולא קונבנציונלי.
הדוגמנים והשפה התקשורתית אמנותית במדיה הפרסומית הם יוצאי דופן ומפתיעים במקוריות שלהם. הבושם LE-MALE-TERRIBLE הוא ואריאציה חדשה ומאתגרת על הילד הרע החבוי בגוטייה. הסמלים והביטויים התקשורתיים – אמנותיים, משחקים על הקצה העליון של האסור ומנהלים משחק מתגרה עם תודעת הצרכן.
תכשיט בעיצוב סכין גילוח התלוי על צווארו של "הילד הרע" במודעת הפרסום – מרתיע, אך מבט נוסף חושף, כי קצותיו מעוגלים והוא בלתי מזיק לחלוטין.
אי אפשר להישאר אדישים כאשר הניחוח של LE-MALE נמצא באוויר. רעננות מפתיעה, משולבת עם החמימות והגבריות של הטונים העציים, מתובלים בעוצמה של וניל ומאסק – מייצרים חוויה של עוצמה גברית, וחושניות מעוררת.
תווי הניחוח:
תו עליון מתפרץ ובעל נוכחות – רעננות חזקה באמצעות אשכולית הנוגעת בתו של פלפל ורוד.
תו אמצעי – לבנדר עוצמתי
תו עליון – שילוב משכר של וטיבר, ונילה, ומאסק אמברי. ניחוח חמים וגברי מתובל במתיקות חושנית.
מחיר לצרכן: 378 ש"ח ל-75 מ"ל. 524 ש"ח ל-125 מ"ל.
להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן.



עמוד זה נצפה: 403 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור