חיפוש באינדקס עסקים

הצרת היקפים – מתכוננים לקיץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 מאי 2010

 

  הצרת היקפים - מתכוננים לקיץ
התחושה הלא נעימה שעולה כשאנו מביטים במראה ורואים את עודפי השומן והג’ינס ההדוק מדי מוכרת לרבים. כולנו מכירים את הפתרונות לירידה במשקל וירידה בהיקפי הגוף.
 

את פתרונות הדיאטה והפעילות הגופנית, אך אלה פתרונות הדורשים מאמץ וזמן ורובנו איננו מעוניינים להמתין לתוצאות או להשקיע יותר מדי מאמץ בעניין. בעולמנו המהיר כולנו מחפשים פתרונות אינסטנט, פתרונות קסם מהירים.
 

על רקע זה פותחו דרכים להצרת היקפים באמצעים שונים, שלא על ידי דיאטה וספורט. האלטרנטיבות הקיימות כיום בשוק להצרת היקפים הן רבות. חלקן עושה שימוש בקרמים, במשחות, כמוסות, מסאז’ים, לייזר וחום. המגמה היא לאפשר למי שרוצה או צריך להוריד מספר סנטימטרים בהיקפי גופו לעשות זאת שלא בשיטה פולשנית ובפרק זמן קצר, ללא עינוי הגוף והנפש. 
 

      הצרת היקפים - מתכוננים לקיץ
אחת השיטות הנפוצות בטיפולי הצרת היקפיםהיא בשימוש במכשיר אולטרה סאונד. מכשירי אולטרא סאונד נמצאים בשימוש הרפואה כבר שנים רבות. רופאים גניקולוגיים, רופאי עיניים ושיניים משתמשים במכשירי אולטרא סאונד ולאחרונה נכנסו מכשירים אלה לשימוש גם עבור הצרת היקפים.
 

המטופל או המטופלת שוכבים על שולחן הטיפולים והמטפל או המטפלת עוברים על האזורים המטופלים באמצעות מכשיר הפולט גלי אולטרא סאונד החודרים אל עומק הרקמות ומשפיעים עליהם לשפר את חילוף החומרים הבין תאי, מאיצים את קצב זרימת הדם, מסייעים להזנת הרקמות בחמצן ולהתחדשות הרקמות ועוד. התוצאה – שומן מיותר מתמוסס אל מערכת הלימפה של הגוף ועוזב את הגוף בדרכים המקובלות.
 

טכנולוגיית הצרת ההיקפים באמצעות אולטרא סאונד מגבירה תהליכים המתרחשים באופן טבעי בגוף, לכן אין כאן תהליך מוזר או זר לגוף. זו הסיבה שהגוף משתף פעולה עם התהליך והירידה בהיקפים מתרחשת. ברוב המקרים טיפולי הצרת היקפים מתבצעים על אזורים שיש בהם מצבורי צלוליט והתוצאה
היא שמרקם העור הופך חלק יותר, ללא גבשושיות, וירידה
ניכרת בהיקפים באזור המטופל.

הצרת היקפים - מתכוננים לקיץ
הצרת היקפים – מתכוננים לקיץ



עמוד זה נצפה: 467 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור