חיפוש באינדקס עסקים

רוית אסף – איפור כחול בעיניים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 מאי 2008

העובדה הידועה היא שיש עיניים שנראות מעולה בכחול. רוית אסף מ"בית הספר למקצועות האיפור של רוית אסף", מסבירה ומעניקה טיפים כיצד מתאפרים בצבעי הכחול, מבלי להפוך לקטסטרופה מהלכת. לכל אלה שנמנעו משימוש בגוונים הכחולים עד עכשיו. צלליות, עפרונות ואביזרי איפור נוספים, בקרוב הכחול יפציע בכמויות מסחריות, אם במגזינים, אם בתצוגות אופנה ואם על חברותיכן הצועדות מולכן ברחוב. אין ספק, שמבין כל קשת הצבעים, הגוון הכחול הוא היפה ביותר, אך עם זאת הוא גם הבעייתי ביותר לשימוש. הגוון עצמו אינו בעייתי, הבעיה מתחילה בהצללה והגעה לגוון הרצוי כמו גם בהתאמתו לבגד אותו את לובשת וכמובן שלצבע עורך.
הצבע הנכון: הדרך הפשוטה ביותר לדעת איזה גוון כחול עלייך להוסיף לאוסף הצלליות היא לדעת בוודאות מהו צבע העור שלך. לא כל צבעי הכחול, מתאימים לכל גוון עור. לגוון עור כהה, תצטרכי צללית בגוון כחול צהבהב. משחי את הצבע בתחתית העין לאורך כל קו העין ובאמת שתרצי להישאר כחולה אמיתית. עור בגוון זית נראה מושלם עם צללית בגוון כחול כסוף. נשים עם צבע עור זה, חייבות להתרחק מכחול צהבהב או כתמתם. עור בגוון פורצלן, חיוורות העור תוכלנה להשתמש בכחול סגלגל ומבריק. שימוש בצבע זה בקצה העליון של העין, יצור מראה מרהיב. כדאי להוסיף מריחה של צבע זה, בקו דקיק, לאורך העפעפיים התחתונים. בלונדיניות תוכלנה לעשות שימוש בכחול שקוף יותר, המכיל גוון ירקרק. יש למרוח צללית זו על כל החלק העליון של העין.
תוספות: חזקי את המראה עם מסקרה כחולה על העפעפיים העליונים והתחתונים. אם זה נשמע יותר מדי, השתמשי במסקרה השחורה המסורתית שלך. טיפ חשוב: מסקרה חומה מול הצללה כחולה גורמים לריסייך להעלם ולכן כדאי להימנע כאן משימוש במסקרה זו.

רוית אסף - כחול בעיניים



עמוד זה נצפה: 508 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור