חיפוש באינדקס עסקים

אנה ארונוב בקמפיין לאיל מקיאג’

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 נובמבר 2011

אנה ארונוב בקולקציית חורף של איל מקיאג’חברת האיפור והקוסמטיקה, איל מקיאג’, משיקה קולקציית איפור וקמפיין לחורף 2012, בכיכובה של הרקדנית – דוגמנית אנה ארונוב. צילומי הקמפיין בהשראת אווירת "מאחורי הקלעים", של עולם הריקוד, עוסקים בהכנות למופע, ובעבודתה הייחודית של רקדנית עם גופה.
 
אנה צולמה בחדר חזרות ישן וכהה, לבושה בבגדי וינטג’ מסוגננים, עשירים בפרטים ובטאץ’ זוהר, במראות שונים לפי הגוונים השולטים העונה, שזיף, בורדו וקינמון.
 
מראה פלאם
הצבע הסגול, על גווניו העמוקים והמעושנים יותר, דוגמת השזיף, טרנדי מאוד באיפור בחורף הקרוב ומעניק מראה סקסי, מסתורי ועצמתי. גוון השזיף מתאים לנשים המעוניינות באיפור עיניים מודגש ודרמטי ולכן מומלץ יותר לערב. הוא מדגיש במיוחד עיניים בהירות ומתאים גם לנשים בעלות עפעף בולט, מעצם היותו כהה. איפור בגוון שזיף משתלב נפלא עם בגדים בגוונים סגלגלים דומים, עם שחור ובנוסף, עם בגדים ממשפחת החומים והצהובים למיניהם (חרדל, טופי, קרמל) שמאוד אהובים בחורף הקרוב.
 
אנה ארונוב בקולקציית חורף של איל מקיאג’מראה בורדו
מראה חזק, עוצמתי ונכון, שכולל עיניים מעושנות בגוון מטאלי בשילוב עם שפתיים מודגשות בבורדו חזק, שפתון בגוון בורדו, שבהחלט מחליף את האדום בחורף הקרוב, מתאים לנשים המעוניינות למשוך את תשומת הלב לכיוון השפתיים  ונראה מדהים על שפתיים יפות וסימטריות. על נשים כהות עור הוא ייראה יחסית עדין ועל בהירות עור, מודגש, חורפי ודרמטי. שפתון בורדו ישתלב מצוין עם איפור עיניים עדין בגוונים חומים, זהובים, אפרסקים או אדמדמים.
 
מראה צהוב (ריסים)
מראה בובתי מלא קסם וריסים, בהשראת אופנת המ?ד של הסיקסטיז, את המראה הבובתי והקסום של אנה, יצרנו בעזרת עיבוי ריסים והדבקת ריסים מלאכותיים בחלק העליון והתחתון של העין, בתוספת הדגשה של אייליינר ובשילוב שפתון בגוון יין אופנתי. לאיפור בגווני השחור והבורדו שידכנו אאוטפיט בגווני חרדל, שמייצג את אחד הצבעים הטרנדיים ביותר במלתחה בעונה הקרובה, על שפע גווניו.
 
אנה ארונוב בקולקציית חורף של איל מקיאג’מראה לבן
מעושן שחור, ללא הדגשה בחלק התחתון, שפתיים טבעיות עם הברקה עדינה, מראה קלאסי, רך ויוקרתי שמתאים מאוד כאיפור ערב ומתאים לבגדים בצבעים שונים, עד כדי קבלת משמעות שונה בשילוב עם כל גוון וגוון. המראה, אותו בחרנו לשדך ללבן (המעניק לו משמעות רומנטית, בתולית ורכה למרות הצבע השחור), כולל איפור עיניים כהה בסגנון מעושן, בתוספת אייליינר שחור, ללא כל הדגשה בחלק התחתון של העין, בשילוב עם שפתיים טבעיות אך מבריקות.
 
מראה תכלת
מראה התכלת של אנה מושפע מהמנגההיפנית, המאופיינת בצבעוניותפלורוסנטית ודומיננטית. מרקם הצבע המרוכז הושג באמצעות ערבוב בין צלליות שונות בגווני כחול ותכלת, עם סילאנט. איפור העיניים של אנה חורג מהגבולות המקובלים ומגיע כמעט עד לגבה. החלק התחתון של העיניים כמו גם השפתיים, נקי למדי.
 
 
טיפים לאיפור בגווני שזיף באדיבות המאפרת הבכירה גלית ורטהיים
  •  לבעלות עיניים שקועות (גלגל העין שקוע ביחס לעצם הגבה), מומלץ להניח את צבע השזיף הכהה על עצם הגבה, לטשטש בעדינות ולהניח גוון צבע בהיר יותר על גלגל העין.
  • המעוניינות במראה זוהר יותר, מוזמנות להניח צללית מבריקה /HD  על הצללית הכהה להדגשה נוספת, או לתחום את קו ריסים התחתון בעיפרון גליטר אייליינר כהה ועליו להניח צללית מבריקה / HD.
  • המעוניינות במראה חתולי וסקסי, יכולות לשרטט על קו הריסים העליון קו אייליינר שחור, לתחום את מעקה העין (פנים העין) בעיפרון עיניים שחור ובנוסף, להוסיף בשליש החיצוני העליון של העין, צללית שחורה ולמשוך אותה כלפי מעלה והחוצה בזווית חדה. לסיום, ניתן להניח את הצללית הכהה בשליש הפנימי של עצם הגבה (כך נוצר שהצללית הבהירה, בעלת אפקט ההרמה, נמצאת בשני שליש החיצוניים של עצם הגבה והשליש הכהה הפנימי "מוריד" אותה כלפי מטה ומחדד את אפקט הלכסון.
איך יוצרים את מראה השזיף של אנה?
  • ראשית ניצור בסיס לאיפור בעזרת מייק אפ וקונסילר. לאנה התאמנו ללוק זה, מייק אפ נוזלי בגוון "אוריינטל" וקונסילר בגוון "מדיום".
  • סרקו את הגבות, מלאו וצבעו אותן בעזרת צללית בגוון "טופ", למראה חלק ואחיד.
  • הניחו צללית סגולה בגוון "אבסולוט פרפל" על כל גלגל העין וטשטשו כלפי מעלה והחוצה בסגנון מעושן.
  • הניחו את אותה צללית בקו הריסים התחתון.
  • הוסיפו צללית HD סגולה בגוון "אגפלט" על גלגל העין להדגשה נוספת.
  • הניחו צללית HD בהירה יותר (ורודה) בגוון "מג’נטה" על עצם הגבה וטשטשו החוצה, תוך חריגה מהגבולות המקובלים- לצבוע את הגבה עצמה ואת השטח שמעליה. הניחו את הצללית הכהה יותר באזור השליש הפנימי של עצם הגבה והסי הפנימי וטשטשו.
  • הדגישו את פנים העין בעזרת עיפרון עיניים שחור משעווה. העיפרון יעניק מסגרת לעין וילכסן אותה.
  • משחו את קו הריסים העליון במסקרה שחורה "טריו", שמעבה ומאריכה את הריסים.
  • הניחו על תפוחי הלחיים צללית- סומק שזיפית בגוון "טיי דיי אינדיגו"
  • במראה זה, בו עצמות הלחיים מודגשות מאוד, יצרנו הצללות באמצעות אותה צללית בה השתמשנו לסומק.
  • צרו שפתיים במראה ניוד בעזרת עיפרון שפתיים בגוון "מון גלואו".
אודות איל מקיאג’
מותג האיפור והקוסמטיקה איל מקיאג’ הושק בישראל בשנת 1996 על ידי חנוך רידר והמאפרת הבכירה גלית ורטהיים. לאיל מקיאג’ ישראל, ארבע מכללות למקצועות האיפור והקוסמטיקה הפזורות ברחבי הארץ (בחיפה, ת"א, ירושלים ובאר-שבע) המסמיכות מידי שנה מאות מאפרים מקצועיים. רשת המכללות של איל מקיאג’ נבחרה לבית הספר המוביל לאיפור ולקוסמטיקה בישראל בשלוש השנים האחרונות ברציפות.
 
בנוסף למכללות, בבעלות החברה 26 חנויות רשת, שמהוות נקודות מכירה ומרכז הדרכתי לסדנאות ולשירותים מגוונים בנושא קוסמטיקה ואיפור. כמותג וכמכללה, מחוברת איל מקיאג’ באופן טבעי ותמידי להלך הרוח בעולם האופנה בארץ ובעולם וידועה בטיב ובאיכות הבלתי מתפשרת של מוצריה.
אנה ארונוב בקולקציית חורף של איל מקיאג’אנה ארונוב בקולקציית חורף של איל מקיאג’


עמוד זה נצפה: 620 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור