חיפוש באינדקס עסקים

להבהיר את הנושא – איפור כהות עור

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 ינואר 2011

להבהיר את הנושא - איפור כהות עורהעור הכהה המדהים ביופו מציב בפנינו אתגרים לא פשוטים. לקוחות רבות פונות אלי לאחר נסיונות לא מוצלחים להתאים את גווני האיפור לגוון העור, בעיקר כלות מודאגות ממראה האיפור ביום החתונה שלהן.
במיוחד עבורכן, מרוכזת רשימה מפורטת של טיפים לאיפור גוון עור כהה אותם אספתי עם השנים מתוך נסיוני בעבודה עם נשים כהות עור. המשימה החשובה ביותר לנשים בעלות עור כהה היא בחירת גוון המייקאפ ותת הגוון שלו.

עור כהה נוטה מאד לפיגמנטציה ואם תשימי לב, תוכלי לזהות גוונים שונים באיזורי הפנים. כדי להקל על ביצוע המשימה נבצע חלוקה לשני אזורים – בהירים וכהים.
כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר, הקפידי לבחור את המייקאפ לפי האזור הכהה ביותר בפניך ומייקאפ נוסף בהיר בטון אחד או שניים מהגוון הכהה. את הגוון הבהיר נשתמש באיזור ה-T בדר"כ. שילוב בין שני הגוונים יתן לעורך מראה אחיד עשיר ומואר. המייקאפ הבהיר ישמש למעשה כקונסילר ויתן נקודות אור לפנים. חשוב מאד לתת את תשומת הלב גם לתת גוון המייקאפ שיהיה כתמתם או אדמדם. בחירת תת גוון צהוב או אפור יגרום לעור פניך להראות אפור, חיוור וחסר חיוניות. לבחירת הגוון המתאים, הקפידי לנסות את המוצר בפועל על פניך, אל תסתפקי במראה המייקאפ בתוך האריזה או במריחתו על גב כף היד.
כלל נוסף ולא פחות חשוב- LESS IS MORE. עור כהה נוטה להנזק הרבה יותר כתוצאה מחשיפה לשמש ולכן הוא יבש יותר. מייקאפ נוזלי בעל כיסוי טוב יעשה עבודה מעולה במקרה הזה. אם את משתמשת במייקאפ מוצק, מרחי אותו בעזרת ספוגית לחה מאד או ערבבי עם קרם לחות. אל תגזימי בשכבת המייקאפ. הגזמה כזו תיצור שכבות ובסיס לא יציב לשאר האיפור. את המייקאפ נקבע בעזרת פודרה המותאמת לגוון העור.

עיניים
כשלב ראשון נשתמש במייקאפ הבהיר שבחרנו ונמרח באיזור העפעפיים כדי ליצור הבהרה באיזו הזה. בכל הנוגע לצלליות,להבהיר את הנושא - איפור כהות עור יש לנו נטייה להשתמש המון בגווני זהב שאמנם מחמיאים מאד לגוון העור הכהה כלל צלליות מבריקות ומטאליות מאד מחמיאות במקרה של עור כהה, אך אני ממליצה לנסות גוונים נוספים הנותנים אור ורעננות לפנים כגון טורקיז וירוק. גם גווני פסטל יעשו יופי של עבודה. נסו להעז לפעמים, תופתעו לגלות עולם של גוונים שעושה רק טוב! גם גווני סגול עמוק, בורדו וכתום יתאימו בהחלט.
בכל הנוגע למסקרה – השתמשי במסקרה שחורה. מסקרה חומה לא תבלוט מספיק כדי לתת אפקט של עין פתוחה ומורמת. אם את רוצה קצת לשנות, מסקרה כחולה או סגולה גם תחמיא במקרה שלך.
אייליינר שחור יעצים מאד את מראה העין. ניתן להשתמש גם בגוון טורקיז בוהק כדי לתת מראה מואר יותר.
את הגבות נתחום בעזרת צללית חומה.

סומק
הגוונים המומלצים בגזרת הסומק – גווני ברונזה, גוונים אדומים, סגולים, כתומים וורודים.

שפתיים
לאיפור השפתיים יתאימו בעיקר גווני הסגול, דובדבן, כתמתם, זהב וורוד.

שלי אגמי, מאפרת מקצועית בעלת ותק של 8 שנים בתחום הטיפוח והיופי. מאפרת לתכניות טלוויזיה ותצוגות אופנה. דוגמניות ושחקניות רבות בוחרות להתאפר בידיה של שלי אגמי. תחת ידיה התאפרו סלבריטאים רבים כגון: אפרת בוימולד, נועם טור, גילה אלמגור, אלין לוי (האח הגדול), גיא זוארץ, צליל סלע (הדוגמניות), שלום אסייג, אמיר פיי גוטמן, שרון אלכסנדר, שרון מרקוביץ’ ועוד.

איפור וסטיילינג: שלי אגמי
צילום: אבנר רישרד PhotoAR
שיער: הודיה קרסנטי
שמלות כלה וערב: שרה גאון
תכשיטי כלות: גלית פינור
דוגמניות: סנדי דטסה , טלי דוד ל – "יא מודלס"



עמוד זה נצפה: 601 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור