חיפוש באינדקס עסקים

קרן רומנו – קוסמטיקאית בלב הגליל

פורסם מאת: בתאריך: 15 יולי 2012

קרן רומנו – קוסמטיקאית בלב הגלילאולי זה האוויר הגלילי, אולי זה הנוף ההררי והנוף האנושי, מה שבטוח פגישה עם קרן רומנו הקוסמטיקאית הפרא רפואית בצפת יכול להיות נקודת מפנה בשגרת הטיפוח שלך.

קרן רומנו, קוסמטיקאית בעלת ניסיון מקצועי של למעלה מ- 20 שנה מציעה במכון היופי הביתי שלה טיפולי פנים ויופי ברמה אחרת.

"האווירה אצלי במכון היא משפחתית. אני מתחברת לכל לקוחה ומפתחת אכפתיות לכל אחת. מה שמניע אותי זה אמינות ואמונה. לעולם לא אמליץ ללקוחה על טיפול או תכשיר שהיא לא באמת צריכה".

קרן רומנו למדה קוסמטיקה בארה"ב במשטר לימודים קפדני שהעניק תעודות גמר רק לאחר אימונים ומבחנים רבים.

לאחרונה הוסיפה קרן למכון היופי שלה את שיטות העבודה והתכשירים של מרים קיסר הנחשבת לאחת המומחיות בעולם בתחום הפילינג, שילוב של חומצות אלפא הידרוקסי וויטמינים.

"התוצאות באמת מרשימות והלקוחות מתרגשות לראות את עור הפנים הצוואר והמחשוף מתרעננים ומתחדשים" – היא מחייכת.

מלבד טיפולי הפנים מציעה קרן רומנו הקוסמטיקאית הפרא רפואית בצפת גם הסרת שיער מיותר לצמיתות במכשיר IPL מהמתקדמים בעולם המאפשר תוצאות מהירות להדהים, הסרת שיער בשעווה וטיפול בפטרת ציפורניים בלייזר.

הרמה המקצועית הגבוהה, רמת טיפולי הקוסמטיקה הפרא רפואית וטיפולי היופי שמציעה קרן רומנו מאפשרים ללקוחות האזור ליהנות מרמת טיפול קוסמטי כמו שמציעים המכונים המובילים בארץ והקליניקות היוקרתיות והיקרות במרכז הארץ – אלא באין צורך להרחיק ולהדרים. ניתן להישאר בצפת, להמשיך ליהנות מהשקט הגלילי, השלווה, האוויר והאווירה וליהנות מטיפולים קוסמטיים מקצועיים במכון של קרן רומנו קוסמטיקאית פרא רפואית בצפת.

התקשרו לקבוע פגישת ייעוץ ללא תשלום – ט ל פ ו ן 052-4892546



עמוד זה נצפה: 435 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור