חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית חורף ברשת TWENTY SIX

פורסם מאת: בתאריך: 20 נובמבר 2012

קולקציית חורף ברשת TWENTY SIX. צילום: שי יחזקאלמותג האופנה, TWENTY SIX , משיק את קולקציית סתיו-חורף  2012/13 אופנתית ומגוונת, הכוללת מגוון רחב של פריטי לבוש אופנתיים, טרנדיים ועדכניים המעוצבים בהשראת הטרנדים הבולטים בזירות האופנה הבינלאומיות. המותג, אשר פונה בעיקר לצעירות בעלות חוש סטייל מפותח, אשר חיות ונושמות אופנה, מאמין כי לכל אחת יש את הזכות להתלבש בשיק ובלי לקרוע את הכיס. הפריטים של הרשת מעוצבים בקפידה כך שכל אחת יכולה למצוא שם את הסטייל שמתאים לה, מבלי להתפשר על איכות.

החזון המניע את הרשת הוא לאפשר לכל לקוחה מלתחה מגוונת ועשירה במחירים נוחים המתאימים לכל כיס. בנוסף לפריטי לבוש, ניתן למצוא ברשת גם אקססוריז משלימים: נעליים, צעיפים, תיקים, תכשיטים, חגורות, כובעים, לקים ועוד.

בין הטרנדים הבולטים שיובילו את הקולקציה:

הטרנד הגותי:
מתבטא בקולקציה בשימוש בצבעוניות כהה: שחור, כחול נייבי, שחור-לבן ועוד. ניתן למצוא במגוון גזרות ועיצובים החל מטוניקות רחבות ועד לשמלות מיני שבשילוב עם עליונית קרושה אופנתית וכהה יוצרים לוק מסתורי ודרמטי. להשלמת טוטאל לוק גותי אמיתי ניתן להוסיף שרשרת או עגילים בצבע שחור דרמטי בשילוב זהב.

טרנד הניטים:
מדובר בטרנד החם של עונת החורף הנוכחית, המקבל ביטוי רחב בקולקציה החדשה, החל מחולצות אופנתיות המשלבות נגיעות של ניטים ועד לשמלות ערב אופנתיות המתהדרות בעיטורי ניטים במגוון גדלים וסוגים. הטרנד מקבל ביטוי גם בקאססוריז ומשתלב היטב בתיקים מעוצבים, ארנקים אופנתיים וצמידי אוברסייז מרשימים.

טרנד הבורדו וגווני היין:
הצבע החזק של עונת החורף הנוכחית הינו צבע היין- צבע הבורדו המושלב לא רק בפריטי לבוש ונעליים אלא גם תפס חזק בגזרת האקססוריז. ניתן למצוא עגילים בעיצוב עגול ושילוב מסגרת זהובה, צעיפים נגיעות של בורדו שרשראות המשלבות חרוזים בצבע האופנתי ואפילו לק בגוון היין שיוסיף טאץ’ שיקי לכל הופעה.

הטרנד הצבאי:
בחורף ניתן לראות חזרה ללוק הצבאי המתאפיין במראה קאז’ואלי עם טוויסט אופנתי. בהשראה זו ניתן למצוא בקולקציה מגוון סריגים, ג’ינסים במגוון גזרות המשלבים קרעים, טי שירטים וז’קטים יומיומיים. גם נעלי המוקסינים ונעלי הבובה שמוצעות בחורף הנוכחי משלבות צבעוניות חומה כהשלמה לטרנד הצבאי.

קולקציית חורף ברשת TWENTY SIX. צילום: שי יחזקאל
קולקציית חורף ברשת TWENTY SIX. צילום: שי יחזקאל



עמוד זה נצפה: 791 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור