חיפוש באינדקס עסקים

הפנינג צילום ואופנה מבית מנטור

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 אוקטובר 2011

ב 18.10 יתקיים בבית ציוני אמריקה כנס של "מנטור" – המכללה לצילום וגרפיקה ממוחשבת. במסגרת הכנס, יוכלו המשתתפים ליהנות מסדנאות מעשיות לצילום והרצאות של בכירי הצלמים והמרצים בארץ. בין השעות 16:00 ל 17:30 תקיים סדנת צילום אופנה ייחודית בשיתוף פעולה עם המכללה לאופנה מרים.

ווסט בהשראת עטיפת התקליט של הביטלס סרגנט פפר בעיצוב שירה סוזנהסדנת צילום האופנה תימשך שעה וחצי שבמהלכה יציגו הסטודנטים של מכללת מרים 3 תצוגות בנות 20 דקות כל אחת:

להתלווסט:
פרויקט מאתגר עם תוצאות יוצאות דופן הוא פרוייקט להתלווסט, בו הסטודנטים במגמה לעיצוב אופנה במכללת מרים עיצבו לוק חדש לווסט והפכו אותו לפריט לבוש אקסקלוסיבי ומעניין.

הווסט במתכונתו הראשונה היה אפודת בד חסרת שרוולים הנלבשת מעל החולצה ומתחת למקטורן או למעיל החליפה והינו חלק מחליפת שלושה חלקים בלבוש הרשמי של הגברים.

עם השנים הווסט הפך לבגד רב גוני המאפשר את שילובו בהרכבים שונים של בגדי הן כחלק משלים והן כחלק העיקרי של הלבוש.
בין הווסטים שעוצבו: ווסט מרהיב ותיאטראלי בהשראת מחזה הדיבוק המשלב בחלק האחורי דמות של אישה, ווסט לבן מיוחד במינו בהשראת הצדפים במראה א-סימטרי, ווסט עם נוכחות המדבר על נושא המחזור של הפלסטיק, ווסט ילדי הפרחים, וגם נושא המחאה החברתית לא נפקד מהווסטים.

שרוול בעיצוב שני דיאמנט בהשראת האהיל הסיני.פרויקט השרוול:
בפרויקט ממוקד בו ניתנת תשומת לב לחלק אחד בלבד מהחולצה והופכים אותו לפריט אופנתי בפני עצמו, עיצבו הסטודנטים במכללה לאופנה מרים במסלול לעיצוב אופנה את השרוולים ונתנו להם מראה חדשני, אופנתי וכן שרוולים אוונגרדים במראה יוצא דופן.

החולצה הינה פריט אופנתי בעל נוכחות קבועה בחיי היום יום, כאשר החולצה עצמה יכולה להיות מורכבת ממספר חלקים היוצרים את המראה האופנתי הסופי כגון: צוארונים, שרוולים, כפתרה והחולצה עצמה.

בין השרוולים שעוצבו ניתן לראות שרוול האוהלים בו עוצבה על שרוול שדרת האוהלים כחלק מהמחאה החברתית, שרוול בהשראת האהילים היוצר מראה מקסים, שרוול נחש, שרוול השריון העשוי בעבודת יד ממכסי פלסטיק ועוד שרוולים מיוחדים ומעוצבים שלא נראו.

פרוייקט גמר:
בנוסף, יציגו הסטודנטים לעיצוב אופנה ממכללת מרים עבודות נבחרות מפרויקט הגמר שלהם בהשראה חופשית.
הסדנא מתאימה לכל מי שאוהב צילום ואופנה ולמי שמתעתד להתמחות בצילום אופנה.
הרעיון שעמד מאחורי הקמת הכנס הייחודי של ביה"ס "מנטור" הוא הקניית ידע נוסף למשתתפים בו בתחומי הצילום ועיבוד התמונה, מתוך כוונה שהאירוע ייהפך למסורת.

מחיר הסדנא הוא 75 ₪, מי שיבחר להשתתף בסדנאות נוספות במהלך הכנס יכול לקבל את הסדנא הרביעית בחינם.
 

ווסט בהשראת האוהל של מחאת האוהלים בעיצוב רחל טפירו ווסט בהשראת הסיפור הברווזון המכוער בעיצוב זלוטניקוב ווסטים שונים בעיצוב הסטודנטים


עמוד זה נצפה: 393 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור