חיפוש באינדקס עסקים

משכית עולה על המסלול בפעם הראשונה

פורסם מאת: בתאריך: 27 פברואר 2014

משכית, בית האופנה הישראלי, יחתום את אירועי "GINDI TLV FASHION WEEK" ויציג את קולקציית ההומאז’ המעצבת והבעלים שרון טלאשר זכתה לתשואות בישראל וברחבי העולם, לאחר שיוסדה מחדש על ידי המעצבת והבעלים שרון טל.

תצוגת משכית תיערך בביום רביעי, ה 12.3.14- בשעה 21:00 במתחם גינדי תל אביב,
הכניסה מרח׳ מנחם בגין 65. מחיר כרטיס כבוד: 1500 ₪ מחיר כרטיס: 250 /500 / 1000 ₪.

תצוגת האופנה תיערך בשני שלבים:
בשלב הראשון יוצגו דגמים ייחודיים מארכיון משכית מיום הקמת המותג ועד שנות השבעים, בהם הפריטים האייקוניים המקוריים כגון מעיל המדבר, מעיל הביצה, שמלת הטוגה ועוד.
בחלקה השני של התצוגה, תוצג על המסלול קולקציית ההומאז’ החדשה של משכית, אוסף פריטים ייחודי במהדורה מיוחדת.

ביום האירוע תחגוג 97 אביבים מייסדת המותג ואורחת הכבוד הגב’ רות דיין.
מייסדת ואורחת הכבוד הגב’ רות דיין
את הקולקציה החדשה ניתן להשיג בשואו רום של "משכית".

ההכנסות מתצוגת האופנה של משכית יוקדשו כתרומה למחלקת הפגייה בביה"ח שיבא, תל השומר.
 
שבוע האופנה נערך על ידי החברות גינדי השקעות, משה ויגאל גינדי והריבוע הכחול נדל"ן, המקימות את "GINDI TLV FASHION", בהפקתו של מוטי רייפ.

מאז הוקמה ’משכית’ ב-1954 על ידי הגב’ רות דיין, לא היה לה אח ורע בתעשיית האופנה הישראלית. ’משכית’ הותירה אחריה מורשת נצחית אשר ב-40 שנות פעילותה, הועסקו בה למעלה מ-2,000 עובדים ודגמיה נמכרו בבתי הכלבו הנחשקים בעולם והוצגו בתצוגות משותפות עם Dior, Givenchy וEve San Loren.

לאחר שעבדה בבתי האופנה הנחשקים בעולם, בהם אלכסנדר מקווין ולנווין, החליטה המעצבת שרון טל לשוב לישראל, במטרה ליצור אופנה גבוהה, איכותית ומקורית. ביחד עם הגב’ רות דיין, יצאו השתיים למסע משותף במשך כשנתיים בארץ ובעולם, כאשר סגנונו של המותג המקורי, בראשו האהבה והחיבור אל המקום – ישראל, הובילו את את טל להחלטה להקים מחדש את בית האופנה. במהלך המסע פגשו בותיקי עובדי משכית והקמת משכית מחדש קרמה עור וגידים. סטף וורטהיימר וליף הולסטיין הצטרפו כמשקיעים ומלווים את התהליך מתחילתו.

משכית החדשה קמה לתחייה תחת כתב ידה וסגנונה האישי של שרון טל, בהשראות מורשת המותג. משכית של 2014 חושפת קוקלציית הומאז’ מרעננת המבוססת על ערכים של איכות, ייחודיות ואותנטיות, המלווים כל דגם. בקולקציית ההומאז’ ישנם שלושה ציטוטים של פריטים אייקונים של משכית אשר ליוו את משכית ב-40 שנה הראשונות וימשיכו ללוות בעתיד.


צלם: דודי חסון

 

 



עמוד זה נצפה: 502 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור