חיפוש באינדקס עסקים

קולי לוולה פרופשיונלס

פורסם מאת: בתאריך: 14 ינואר 2013

קולי לוולה פרופשיונלסמעצבי שיער מכל רחבי הארץ התקבצו בשבוע שעבר לאירוע הדרכת אילומינה ייחודי בניצוחו של מעצב השיער קולי לוולה פרופשיונלס וקיבלו טיפים מעודכנים לעיצובי השיער לחורף 2013.

באירוע שהתקיים בסטודיו וולה פרופשיונלס נחשפו למעצבי השיער הסודות המקצועיים בשימוש בסדרת צבעי השיער החדשה והמהפכנית אילומינה של וולה פרופשיונלס.

מספר מעצב השיער קולי, מדריך האירוע:

"החדשנות בטרנדים לשיער לחורף 2013 מבוססים על הטכנולוגיה פורצת הדרך של סדרת צבעי השיער אילומינה של וולה פרופשיונלס: הקונספט מאחורי הסדרה הוא אפקט הרפלקטור בצביעה – הצבע מחזיר אור בכל סוג תאורה שהיא, והברק והאור משתלבים בגוונים הטבעיים שהם בסיס הסדרה והצבעוניות של עיצובי השיער בשנה הקרובה. הגוונים הטבעיים נעים מהחום הטבעי – לחום חמרה ועד לבלונד על שלל גווניו משולבים במעט אפור, שטאן ושמפנייה. אפקט הצביעה הייחודי עליו מבוססים עיצובי השיער החדשים מתקבל בטכניקת הצביעה הייחודית המתאפשרת עם סדרת צבעי האילומינה- בה מחלקים את השיער ל-5 חלקים, ומשחקים בסקאלה של 5 גוונים התואמים אחד לשני, כשכל קבוצת שיער נצבעת בגוון שונה: הצד האחורי בגוון אחיד וכהה יותר- ואיזור הקודקוד בהיר יותר- בכדי לשחזר את אפקט המראה הטבעי, ההתבהרות מחשיפת הקודקוד לשמש".

  1. עיצובים לשיער ארוך 2013
    קו שיער ארוך מדורג כולו עם פוני פתוח שמגיע לקו עצמות הלחיים ומדורג. את הדירוג מנפחים בעזרת רולים גדולים שפותחים לתלתלים גדולים למראה פראי של בלונד אפרו.
    הגוונים המובילים – גווני הבלונד עד לסופר בלונד עם אחוזי חמצן גבוהים בקצוות השיער בלבד.
     
  2. עיצובים לשיער באורך בינוני 2013
    דירוג הקארה של שנות ה-60 בעוד כ-20 ס"מ. את השיער מספרים בזווית של 60 מעלות כלפי מטה. שומרים על קו ארוך בחזית הפנים- קו הקארה. את מסגרת הפנים ניתן לשמור ארוך יותר מהעורף, תוך שילוב בין הדירוגים הקדמיים לדירוגים האחוריים, מה שיוצר מראה צעיר, שובב ורענן. דוגמא לעיצוב הזה ניתן למצוא במייק -אובר המוצלח מאוד שנעשה לשחקנית קמרון דיאז, המבוסס על אותו העיקרון.
    גוונים מובילים – שילוב של שמפניה, גולד וחום טבעי באזור העורף.
      
  3. עיצובים לשיער קצר 2013
    תסרוקות מדורגות בדירוג של 45 מעלות- היוצרות s הפוכה: שער קצר מאוד בקודקוד משולב בפאות לחיים ארוכות על האוזניים, השומרות על עיבוי מקסימאלי וסימטרי. את הפוני שומרים קצר עד אמצע המצח- ומושכים אותו בדילול הצידה לכיוון האוזן.
    הגוונים המובילים – חום טבעי, חום כהה, וגווני החמרה."

 קולי לוולה פרופשיונלס
קולי לוולה פרופשיונלס.



עמוד זה נצפה: 530 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור