חיפוש באינדקס עסקים

היכולת לתקן את מה שלא ניתן לתיקון..

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 ינואר 2016

מותג מוצרי השיער היוקרתי KÉRASTASE PARIS המוביל בעולם מציע לראשונה את :

RESISTANCE THERAPISTE
KERASTASE PARIS
שגרת טיפוח מותאמת אישית, המתמקדת במדויק בשיער פגום או שיער שלא טופל כהלכה ומעניקה לו הזדמנות שנייה ו"חיים חדשים".
שיקום אופטימלי לשיער
• רזיסטנס תרפיסט- הושקה לראשונה ב-1995, עם גישה מותאמת אישית לשיקום שיער פגום על מנת לתמוך ולענות על צרכי השיער של הנשים.
• רזיסטנס תרפיסט 2016 – מציגה תגלית מהותית על מבנה השיער, גילוי יכולת של צמח עתיק יומין על בריאות השיער ושגרת טיפוח חדשה, המוטמעים יחדיו בתוך פורמולות חדשניות רב חושיות.
• FIBRA-KAP™ – תגלית מהותית על מבנה השיער, תרכובת רבת-עוצמה, בלעדית לקרסטס, המיועדת לפצות על אובדן ה- KAPs, שותפים מרכזיים בשמירה על המבנה התקין של השיער. התרכובת כוללת: נגזרת של פרוטאין חיטה, 6 חומצות אמינו ו-94 SP- גלוקו-פפטיד רב עוצמה, המפעיל את סינתזת ה-KAPs.
• ה- MYROTHAMNUS FLABELLIFOLIA- פלא הבריאה – הצמח שחוזר לחיים. צמח דמוי צינור, הצומח באזורים הצחיחים ביותר בעולם. הוא מייבש את הגבעולים שלו על מנת לרכז יסודות חיוניים יקרי ערך בבסיס הליבה שלו, כאשר הוא שוב בא במגע עם מים, הוא מתחיל מחזור חדש של חיים.
היכולת שלו להתאים את עצמו לתנאים קיצוניים הובילה את החוקרים להרכיב אותו עם צמחים אחרים, כדי להעניק להם את אותן התכונות של עמידות. אחרי בדיקות מעמיקות, הבחינו החוקרים, בהימצאות סוכרים ופוליפנולים ספציפיים בתוך עלי הצמח.
• רזיסטנס תרפיסט – 4 מוצרים חדשים: קונדישנר טרום-חפיפה, שמפו, מסכה וסרום תרפיסט, ליצירת שתי שיגרות טיפוח המותאמות אישית, לשיער דק ולשיער עבה.
• קונדישנר טרום-חפיפה – "סווה פרמייר תרפיסט", ממלא תפקיד של "סטרטר" חכם – טכניקה מהפכנית של קרסטס, המזכירה את טרנד "שגרת חפיפה הפוכה", שפירושה, ראשית משתמשים בקונדישנר ורק לאחר מכן בשמפו על מנת לא להכביד על סיב השערה.
• רזיסטנס תרפיסט – "באן תרפיסט", אמבט חפיפה (שמפו) בעל טכנולוגיה חדשה, ומטען של פולימרים קטיונים המסייעים לשפר את יכולת התיקון והשיקום. "דאבל סרום תרפיסט", מתאים ל-2 שגרות הטיפוח בעל יעילות כפולה, משלב חומר מטפח עם סגולה ייחודית המזינה בעדינות את סיב השערה ומעניקה לו שכבת הגנה. מציע תוצאות ייחודיות והגנה על השיער מפני חום עד 230°C.
הדרך לשיער יפה רצופה כוונות טובות, וכל אישה בעלת שיער מרדני מטבעו, תיעזר בשיטות מתוחכמות בטיפוח השיער, על מנת ליצור את העיצוב הרצוי ולהגביר את הברק והצבע. בטווח הקצר, התוצאות אכן מספקות, אך בטווח הארוך, הטיפולים הרבים מידי עם מכשירי העיצוב, מחליקים, מסלסלים ועוד, גורמים לשיער טראומה ונזק מצטבר, המצריך טיפול אינטנסיבי לשיקום.
קרסטס, מומחית לשיער ולקרקפת, הציגה ב- 1995 פריצת דרך לטיפול בשיער פגום עם השקת סדרת "רזיסטנס" Résistance, כדי לסייע לנשים לטפח ולשקם  את השיער.
20 שנים מאוחר יותר, משיקה קרסטס את "רזיסטנס תרפיסט" Résistance Thérapiste, הרחבה והמצאה מחדש של סדרת רזיסטנס, עם גישה מותאמת אישית וממוקדת לשיקום שיער פגום על מנת לתמוך ולענות על צרכי השיער של הנשים.
רזיסטנס תרפיסט מציגה את החידוש לשיער פגום כמו לידה מחדש של שיער במראה בריא, הודות לתגלית מהותית על מבנה השיער, גילוי יכולת של צמח עתיק יומין על איכות השיער ושגרת טיפוח חדשה, המוטמעים יחדיו בתוך פורמולות רב חושיות, חדשניות ויוצאות דופן על מנת ליצור את חווית טיפוח השיער האולטימטיבית.
סדרת תרפיסט מתקדמת צעד נוסף קדימה ומהווה מקור השראה לסדרה של סרטונים באינטרנט המציגים נשים המספרות על הטראומות, שהן חוו בעת טיפוח השיער שלהן ועל ההתמכרויות שלהן בכל הקשור לשיערן, וכל זאת על ספת ה"פסיכיאטר", סוג של משל ליכולת ההקשבה שהיא הבסיס לשמם הטוב ולמוניטין של מעצבי השיער של קרסטס.
סימפטומים לשיער פגום שעובר תהליכים רבים מידי
• התחושה – לפני החפיפה, השיער מרגיש דהוי, עייף וחסר חיים, כמו מתפורר בין הידיים.
• ויזואלית – הקצוות נראים "שרופים", השיער מלא קצוות מפוצלים.
• בעת סירוק השיער הוא מלא קשרים ומרגיש שברירי, השיער נראה דהוי וחסר חיים.
• צבע השיער חסר חיים ונראה עמום ודהוי
תגלית מהותית על מבנה השיער 
רזיסטנס תרפיסט כמו מפיח חיים חדשים למראה השיער ומסייע להשיב את התכונות של סיב שהוא כחדש. חטיבת המחקר המתקדם של לוריאל, הוכיחה את התפקיד המהותי שממלאים ה- KAPs , חלבונים הנקשרים לקרטין (Keratin Associated Proteins). הם שותפים מרכזיים בשמירה על המבנה התקין של השיער, אחראים על 50%-60% ממבנה השיער, שבלעדיו מבנה הסיב היה מתמוטט ותפקידם לקשור את הקרטינים אחד אל השני ולחבר אותם יחדיו.
כאשר השיער ניזוק, חלבונים אלה נעלמים, וכתוצאה מכך, המבנה הפנימי של הסיב מאבד את הלכידות שלו ונהרס בהדרגה.
חדשנות – FIBRA-KAP™, תרכובת רבת-עוצמה, בלעדית לקרסטס המיועדת לפצות על אובדן ה- KAPs בסיב השערה.
התרכובת כוללת:
• נגזרת של פרוטאין חיטה-  מועשרת במטעני קטיון, הזיקה החזקה שלה לסיב השערה מאפשרת לה לסייע לשקם את האחידות והחלָקוּת.
• 6 חומצות אמינו  (ארגינין, סרין, חומצה גלוטמית, גליצין, פרולין ו-טירוזין) – מייצגים את חומצות האמינו המצויות באופן טבעי בשיער, מתאפיינות ביכולת שלהן לקשור את עצמן לאזורים פגומים בשיער כדי לפצות על אובדן המסה.
• 94 SP – גלוקו-פפטיד רב עוצמה המסייע לספק לזקיק השיער את האנרגיה החיונית להפעיל את סינתזת ה-KAPs.
(נתונים שהתקבלו בתנאי מעבדה)
פלא הבריאה – ה- MYROTHAMNUS FLABELLIFOLIA הצמח שחוזר לחיים
צמח מטפס, דמוי צינור, הצומח באזורים הצחיחים ביותר בעולם. במהלך הבצורות הקשות ביותר, צמח ייחודי זה מאבד את הצבע הירוק שלו ועד 97% מהמסה שלו, ומייבש את הגבעולים על מנת לרכז יסודות חיוניים יקרי ערך בבסיס הליבה שלו. כאשר הוא שוב בא במגע עם מים, צמח התחייה מקבל מחדש את מעטפת המגן המקורית ומתחיל מחזור חדש של חיים.
חטיבת המחקר המתקדם של לוריאל שאפה לנצל את מלוא יתרונות התמצית מלאת החיים של צמח זה. היכולת של צמח התחייה להתאים את עצמו לתנאים קיצוניים הובילה את החוקרים להרכיבו עם צמחים אחרים, כדי להעניק להם את אותן התכונות של עמידות ואחרי תצפית וניתוח מעמיקים, החוקרים שלנו הבחינו בהימצאותם של סוכרים ופוליפנולים ספציפיים בתוך העלים של הצמח.
Sève de Résurrection, "תמצית התחייה", שנלקח מהעלים באמצעות מיצוי מבוסס מים בטמפרטורה גבוהה ומעורבב עם גומי מעץ התמרינד, נבחר במיוחד על מנת להעניק את מלוא האנרגיה של הצמח המופלא הזה.
רזיסטנס תרפיסט – בפעם הראשונה, חטיבת המחקר המתקדם בלוריאל הצליחה להתמקד במדויק בשיער פגום,
שעבר תהליכים רבים על מנת להעניק לו חיים חדשים. סדרה של 4 מוצרים חדשים:
• Soin Premier Thérapiste – קונדישנר טרום-חפיפה
• Bain Thérapiste  – אמבט חפיפה (שמפו)
• Masque Thérapiste מסכה
• Sérum Thérapiste סרום
2 שגרות טיפוח סנסוריאליות, המענגות את כל החושים
מאחר שלכל אישה אופי שיער שונה, המתבטא בדרכים שונות ומגוונות, קרסטס המציאה שתי שגרות טיפוח מותאמות אישית, לשיער דק ולשיער עבה:
• שיער דק – קונדישנר טרום-חפיפה + אמבט חפיפה (שמפו) + סרום תרפיסט
שגרת טיפוח שבנגיעה קלה בלבד, מסייעת להשיב מחדש לסיב השערה את החוזק שלו.
• שיער עבה – אמבט חפיפה (שמפו) + מסכה + סרום תרפיסט.
שגרת טיפוח, המסייעת להשיב מחדש לסיבי השיער את החוזק שלהם ואת המראה החושני.
הסרום תרפיסט, השלב האחרון משותף לשתי השגרות, והינו מוצר מסיים המיועד להשלים את טכניקות היופי.
סדרת רזיסטנס תרפיסט לשיער דק ועבה
סווה פרמייר תרפיסט- קונדישנר טרום-חפיפה
קונדישנר טרום חפיפה ממלא את תפקיד של "סטרטר" חכם. הוא עוטף את השיער, ממלא את סיב השערה ברכות ומגן עליו במהלך חפיפת השיער. זו טכניקה מהפכנית של קרסטס, המזכירה את טרנד ה-reversepoo, או שגרת חפיפה הפוכה, שמקורה בארה"ב. כלומר, קודם כל משתמשים בקונדישנר ורק אחריו באמבט חפיה (שמפו) על מנת לא להכביד על סיב השערה.
אופן השימוש – לפני השמפו, למרוח על שיער לח כדי שהקרם יוכל לחדור בעדינות לסיב ולהגן עליו מבלי להכביד עליו, להמתין מספר דקות, להקציף ולשטוף.
התחושה – סיב השערה מרגיש חסר-משקל ומוגן לפני חפיפת השיער.
תכולה:200 מ"ל
KERASTASE PARIS
באן תרפיסט – אמבט חפיפה (שמפו)
שגרת טיפוח לשיער דק ולשיער עבה, השמפו בעל טכנולוגיה חדשה, ומטען של פולימרים קטיונים, הממריצים את יכולת התיקון והשיקום. המרקם חסר התקדים והתחושה של ג’ל מוצק-למחצה, עוטפים את הסיב על מנת להפחית את החיכוך במהלך החפיפה.
התחושה – מוס עשיר חודר לסיב השערה ומפיח בו "חיים חדשים".
תכולה:250 מ"ל
KERASTASE PARIS
מאסק תרפיסט – מסכה
שגרת טיפוח לשיער עבה, מסכה במרקם קטיפתי, עשיר ומשקם, המתמזג עם השיער על מנת למלא אותו בתרכובות משקמות, המחדשות את הסיב ומעניקות לו תחושה כמו נולד מחדש.
התחושה – השיער מטופל עם המרקם הקוסמטי האיכותי ביותר, המעניק תחושה של נוחות, שיער עבה מקבל "חיים חדשים" ונראה כמו מלא חיים.
תכולה:500 מ"ל
KERASTASE PARIS
דאבל סרום תרפיסט
שגרת טיפוח לשיער דק ולשיער עבה, הסרום בעל יעילות כפולה, משלב חומר מטפח, עם סגולה ייחודית המאפשרת לו להזין בעדינות רבה את הסיב, לעטוף אותו בשכבת הגנה צפופה יותר, במרקם של קרם, המטפלת בקצוות ואוטמת אותם. עם שילוב מעודן של תרכובות מתוחכמות ומתקדמות, מציע תוצאות ייחודיות והגנה על השיער מפני חום עד 230°C.
הטכניקה – לאחר שהשיער יובש במגבת, יש להשתמש בשני מינונים מהמשאבה, להניח בתוך כפות הידיים, לערבב עד לקבלת תחליב ולמרוח על הקצוות ולאורך השיער.
התחושה – גימור שמבחינים בו מיידית, מנה נוספת של רכות כטאץ’ הסופי.
תכולה:30 מ"ל
KERASTASE PARIS
מוצרי קרסטס משווקים במספרות מורשות קרסטס בלבד.

 



עמוד זה נצפה: 504 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור