חיפוש באינדקס עסקים

תוספות שיער בפתח תקווה – דעתו של מומחה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 נובמבר 2015

מה עוד נותר לכתוב על תוספות שיער בפתח תקווה שלא נכתב עדיין? חשבנו וחשבנו..

לא נלאה אתכם בפרטים ובשאלות כגון למי מתאימות תוספות שיער? המעוניינות בתוספות שיער וודאי יודעות כי כיום תוספות שיער הן נחלתן של סלבריטאיות הוליוודיות וגם כוכבות ביצת ארצנו מתהדרות בהן לא פעם. אם כבר התעניינתן בעבר בתוספות שיער אצל משה אוזן, אתן יודעות כי התוספות שהוא עובד איתן עשויות ממאה אחוז טבעי וניתן לחבר אותם במגוון שיטות.
רגע לפני שאתן בוחרות תוספות, משה אוזן, מעצב השיער של פתח תקווה ומומחה לתוספות שיער משתף חמש עובדות שלא ידעתן על תוספות שיער בפתח תקווה שתמצאו רק אצלו.
תוספות שיער בפתח תקווה - משה אוזן
חמש עובדות שלא תרצו לפספס: 
1. תוספות שיער אינן טרנד ובטח לא משהו של השנים האחרונות. הן היו מבוקשות מאז ומעולם והתהדרו בהן לא מעט נשים שביקשו למלא את שיערן למראה שיער שופע ועשיר.
2. בניגוד לדעה הרווחת, נשים הן לא היחידות שמגיעות אל הסלון של משה אוזן או לחילופין למעצבי השיער בכל הארץ ומבקשות למלא את שיער הדליל או להוסיף לשיער קצת יותר נפח. תוספות שיער בפתח תקווה ובכל מקום אחר בארץ מעניינות הן נשים והן גברים.
3. עובדה חשובה – שיטות החיבור שהיו נהוגות בעבר כמו הדבקת שיער לקצוות השיער הטבעי שלכן, עלולות להזיק לשיער, להפוך אותו לקשה יותר לעיצוב ממה שהיה בעבר. כיום ניתן לבצע חיבורי תוספות שיער במגוון שיטות חדשניות ומתקדמות שיוצרות מראה טבעי לגמרי ושומרות על בריאות שיערך הטבעי.
4. תוספות שיער איכותיות עמידות בכל תלאות העיצוב, אינן מתכווצות או מקבלות מראה סינטטי.
5. לאחר חיבור תוספות שיער תוכלי לעצב את התסרוקת שהכי נוחה לשגרת היום-יום שלך, להחליק את השיער במחליק, ולחפוף באופן רגיל לחלוטין.
המלצת המומחה:
תושבות המרכז לא צריכות להתלבט הרבה כאשר מדובר בתוספות שיער. משה אוזן מאמין כי שיער ארוך שהוא גם מטופח ומושקע הוא סמל ליופי נשי וכך הוא פועל. תוספות שיער בפתח תקווה של משה אוזן הן 100% טבעיות, ומתמזגות בצורה מושלמת בשיערך הטבעי.
תהליך חיבור התוספות נתבצע בטכניקה עדינה במיוחד שאינה פוגעת בשום צורה בשיער הטבעי שעל ראשך.
אם אורך שיערך הטבעי הוא 8-10 סנטימטרים הגיעי עוד היום לפגישת ייעוץ עבור תוספות שיער בפתח תקווה. 


עמוד זה נצפה: 646 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור