חיפוש באינדקס עסקים

שמן מרוקאי – מוצרי שיער לקיץ

פורסם מאת: בתאריך: 19 מרץ 2012

שמן מרוקאי – מוצרי שיער לקיץחברת שמן מרוקאי מציעה לכבוד הקיץ מוצרי טיפוח לשיער, שיעזרו לשיערך לשרוד את הקיץ בשלום. את נזקי הקיץ כולנו מכירים ואת הנזק שזה עושה לשיער שלנו על אחת כמה וכמה.

שמש ישירה הורסת את השיער, מייבשת אותו ואת הקרקפת, יוצרת קצוות מפוצלים וחוסר ברק בשיער. מי ים גם הורסים את השיער.

שיער רטוב ממי הים המלוחים, הבא במגע עם שמש, עשוי להינזק ולהתייבש. המלח סוגר את הנקבוביות והשיער מתקשה לנשום.

שחיה בבריכה אף היא מזיקה לשיער, הכלור הקיים בבריכות שחיה הוא חומר המזיק לשיער וגורם לו לאבד ברק ורכות. בנוסף, החשיפה שלנו למזג אוויר חם ובמיוחד הבילויים בחוף ים ובבריכה גורמים לשינויים ולגירויים בלתי רצויים, ואפילו יוצרים נזקים חמורים לשיער.

חברת שמן מרוקאי מציעה מספר מוצרים שיעזרו לשיערך לשרוד את הקיץ ללא נזקים מיותרים: מומלץ למרוח את השמן המרוקאי הטיפולי על השיער לאחר חפיפה, בכדי למנוע נזקי שמש ולהתיז ספריי ברק שמכיל מסנני קרינה ומגן על השיער, מעבר לברק שהוא מעניק לשיער.

שמן מרוקאי – מוצרי שיער לקיץלפני כניסה למי כלור או מלח רצוי למרוח על השיער מעט מסכת הזנה, כדי למנוע חדירת כלור ומלח לסיב השערה.
לאחר טבילה בבריכה או מי ים מומלץ לחפוף בשמפו ומרכך מעניקי לחות ולמרוח מסכת לחות כדי להחיות מחדש את השיער, לסיום  למרוח שמן מרוקאי טיפולי ולייבש את השיער, כך השיער יהיה נעים ומלא ברק, ללא משקעים שמנוניים.
סדרת מוצרי השמן המרוקאי פותחו עפ"י נוסחה ייחודית ובהתאמה לאקלים הישראלי, לאחר בדיקות מקיפות של מרכיבי המים בארץ  והשפעת השמש החזקה על השיער.
חברת שמן מרוקאי מקדישה מאמצים רבים ביצירת מוצרים ייחודיים, תוך שימוש בנוסחאות האיכותיות ביותר. מחויבותה המוחלטת של החברה לשמור על מדיניותה והמסירות שלה בחומר הלימוד ובתמיכה השיווקית, הם אלה שהביאו את החברה לאחד מסיפורי ההצלחה בתעשיית מוצרי הטיפוח לשיער מזה כעשור.
סדרת מוצרי MOROCCANOIL משווקים אך ורק דרך מספרות מובחרות, בארץ ובעולם, מאחר ומדובר בקו מוצרים מקצועי, אשר מצריך הנחייה והמלצה ע"י אנשי מקצוע מומחים ואמינים בתחום מעצבי השיער.

שמן מרוקאי – מוצרי שיער לקיץ



עמוד זה נצפה: 636 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור